Educazione:Scienza

Perpetuum mobile and free energy

Se utilizate l'Internet per tipu a frasa "perpetuum mobile with your own hands" in u situ di Google, u cercadoru utile hà vede un numaru grandi impressesivu (più di 75.000) di parechji risultati, include stampi, struzzjoni detallada è video cumu u travagliu di mudelli esistenti. E ancu s'ellu si tratta di ripetiri u "successu" di parechji auturitenti in casa sempre sempre in u cumpletu fallimentu, questu in novu cunfermà a tereza inherente in a natura umana, chì ùn in modu ùn permette un omu chì accetta l'azzione di e legendas immutabili di a natura è u cresce in certi egezioni inesgutu di energia illimitata.

In a storia, a macchina perpetuale di cumbattine hè scritta prima in u poemu di un astrònomu indianu, u matimàticu è u pueta Bhaskara, chì data di circa 1150. Dunque, l'India pò esse cunzidiettu cum'è a casa ancestra di i primi mudelli mobile perpetuum. Stu poemu discrivi una màquina di mozzambru perpetuali in forma di rota cù sottumessu attaccata nantu à a rimette di i vessi longu è longu chì sò a mità chjesa di mercurio. A diferenza in i momenti di gravità, chì hà criatu u fluidu chì movia in i navi, era per fà chì a rota rotà constantemente. Ma ùn era micca pussibule di evitari li liggi di a natura.

Da quellu momentu, l'imaginazione di u giudiziu hà da persunale in novi idee. In ogni casu, invece di meccanica simplici, i inventuri mudernu issa offerta Utilice l'electricità, magnetu o gravità. Per esempiu, una maggioni perpetuale di u muvimentu perpetuali implica di circustarete in u circhiu di i picculi calcifi è l'espunitura à u campu magneticu d'un magnetu distinatu. Sicondu u pianu, a repulsione di u listessu nome è l'attrattu di i pustusi opposti di l'imetate facìanu spinghieri a rota senza nisuna intruduzioni fora. Ma in rialità, questu ùn hè micca successu, altrimente l'aspittà tutti in l'appartamentu pussedi una unità simili.

Ci hè chì esce, ùn importa ciò chì a persona voli, u mutore eternu di qualchì, ancu a custruzzione più cumplicata, cuntene difetti è ùn viaghja micca. È tuttu, perchè u principiu di u so travagliu viisce a prima o secùnea di a termudinamica.

In u 1775, più di duie seculi, in l'Europa uccidentale , u tribunale scientificu più autoritariu di quellu tempu, l'Académie di Scienze di Parigi, opponi à a creda in l'esistenza di una machina perpetiva di mozzjoni. Dighjà à quellu tempu, assai scientisti beni cunnuscini anu purtatu assai prupizzioni irrefutable di l'impussibilità di u muvimentu perpetu. Circundendu à u XXu seculu, stu fattu hè statu ricunnisciutu da l'Uffiziu di Patente di i Stati Uniti, aghjustata da parechje persone.

In ogni casu, anu persu persone chì dicenu chì avìanu nvintatu un altru mudellu di màquina di mozzambru perpetuu. Comu regula, questi sò scammatori chì pruvate à guadagnà u caccià è di a ignoranza di e liggi di a termudinamica. In ogni modu, hè pussibule chì questa persona si averebbe un geniu novu chì ghjunghje à truvà un ecunomicu cumuni capace d'estrattate l'energia di u mondu circundante in quelli volumi è cun un periodu longu di travagliu chì pò esse chjamatu "eternu".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.