Casa e FamigliaEducazione

Perchè i paisani in India ùn punizianu mai più i figlioli?

I Paiselli in India, crirenu chì chianci micca aiutatu in crià i so figlioli. Hinduism, u Buddhismu è l'Islamu sò intrepratu in stu paese, perchè i genitori puderanu usà e so besti tradizione. Ùn hè abituale di castiguà ancu i zitelli mischju, è per questa ci hè una bona ragiuni.

Vulendu dì di ciò chì significa di esse boni paisaghjuli in accordu di l'idee di l'indiani.

Kindness

U ziteddu in India, di nascita, amparate à esse amate à qualsiasi vivere. Quì a patience, chì hè cunsideratu una virtù, hè di più impurtante. Ma l'impedenza di restriite e so emozioni è l'irritabilità sò perciuti cum'è vici.

Cuntrollu di infurmazione

I parechji sò generalmente ristritti veddi programmi di televisiò da i zitelli. Stu approcciu hè assai impurtante oghje, quandu l'Internet è a televisione pò influenza averebberu a persona o ancu esse chjucu.

Erodu in u primu postu

Indianu sò particularmente prudenu nantu à l'etiquette à a tavula, è insegenu i nostri figlioli i modi appropiati. À l'età di 2 anni, u zitellu ùn sarà micca punitu si ellu principia à ghjucà à a tavula, ma à 10 anni, tali cumpurtamentu hè cunsideratu inaccettante.

Bè esempi

I paisani in India sò cunfidendu chì i so abbitanti anu influitu à i tracci di i caratteri futuri di i zitelli. Hè per quessa chì u casteddi per a miscorreghjuli ùn hè micca assai populari: i genitori ùn si leganu nglisi, ma vi dance ciò chì facenu per esempiu. In l'educazione particulare parechji anziani, perchè in India, parechje famìglie spessu sottumessu.

Intruitu una cuntazione

I medichi indiani recommandé recommande à i parenti spuntanu cù i so zitelli per chì a mamma è u zitellu sò sensu à l'altri è micca incestu. Se u zitellu hè preoccupatu, Mamma rimette in u so brazzu.

Pensamentu assai

A furmazione pedagogica hè basatu annantu à l'espiritualità è a tolerenza. I picciotti sò insegnati à prutezione i so pensamentu è discussanu. U stessu sistema di furmazione pedagogica stimula i zitelli per revelà i so putenziali.

Tabu per u maestru

Maestri in India sò deve esse tolleranti: ùn ponu esse disprezzati o esigene micca ciò chì ùn fate micca. Inoltre, i reunioni sò spessu dedicati à a question di cumu si i duttori, i figlioli.

A perfettamu

A cumpagnia di ogni studiente hè di migliurà. I figlioli indiani tendenu à migliurà, è ùn sò micca megliu cà una altra persona.

Attitudina informale

Maestri ùn abbia micca esse indicatu u so amori per i discìpuli. Puderanu abbrazzallu un zitellu o pat in a testa. In ogni casu, ùn anu micca avè i favori, perchè tutti i zitelli necessitanu d'aprovazione.

Comu in ogni paese, l'upbringing indiana è i principii pedagogichi sò basati nantu à a mentalità. Tuttavia, ùn ci hè nunda di male per piglià un pruduttu di i so principiu, è trattate cun boni è pacienza versu i vostri figlioli.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.