News and SocietyCelebrità

Pavel Datsyuk hè un attore di ioghi di classi

Pavel Valerievich Datsyuk hè un sportu Russu famusu, u forti centru di u club ice hockey di SKA da San Pietroburgo. Si truvò in a storia comu unu di i pratichi russi più riesciuti in a NHL. Da u 21 di maghju 2012 - ZMS di Russia.

Pavel Datsyuk (hockey player): biografia

A futura stella di u hockey mundial nascìu u 20 di lugliu di u 1978 in a cità Sovi di Sverdlovsk (ora Ekaterinburg). Da una prima età, hà avutu un amori per u hockey. Allora Paulu principiò à studià à u ghjovanu Youth Youth Center "Youth".

A carriera pruviste in 1996, quandu un ghjovanu talentu interessatu in Spartak Ekaterinburg. In a so prima tempi, Datsyuk - u primu rolu di ipertorii hà travagliatu in 54 partiti, induve hà scurdatu 14 godi è da 12 assicurati. Pavel hà passatu e trè staghjunali in Dynamo-Energia, durante quale tempu hà sappiutu à ghjucà à 96 partiti è punenti 71 punti nantu à u famusu sistema di iciute.

Datsyuk - Hockey di NHL

Dopu dui tentattivi frustrati in u 1998, Datsyuk redaccionà a NHL Grand Detroit Red Wings. In ogni casu, prima di u debut oltremare, Paul hà sappiutu ancu di ghjucà a staghjoni 2000/2001 pè u Kazan "Ak Bars".

È a prima aspettata prima in a NHL in u 2001 era tenuta da Pavel Datsyuk. U contr'à u squadra di i sballate è in u gruppu di l'overseas, per un totale di 91 partiti, hà hà sappiutu per 14 scopi è dà 27 assistenza.

I seguenti dui staghjunamentu, Pàulu hà spesu ancu in l'Alti Roja. Duranti stu tempu, hà sappiutu a participà in 155 partiti in chì Datsyuk ani 42 i gol cù 83 assistii. Hè nutate chì in u 2002, u prugramu di scacchieru incù u so squadra diventò u patrone di a Cup Stanley. Questu successu hè u primu successu maiò in a so carriera.

A staghjunalità 2004/2005 u ghjocu passatu in u "Dynamo" di Mosca. Senza dubbitu, hè stata di rinfurzà u squadra NHL chì hà sappiutu diventà u campionu di Russia. Pavel hà participatu in 57 partiti è anu 41 punti nantu à u goal + pass in sistema.

In ogni modu, un regnu à l'oceanu ùn puderia micca esse postu. Pàulu ùn pudia micca accunsentutu cù Detroit Red Wings nantu à un cuntrattu prufittu, perchè juncìu à l'ultime di a "Vanguardia" da Omsk. Ma solu per un'urganità legale, ùn pudia micca ghjucà per un novu club. Ùn ci saria micca a felicità, ma a sfurtuna hà aiutatu: l'agentu di l'hockey aghjusta ancu avè un bon cuntrattu da l'"Alioni Rè". Per cunclusione prughjetti prufittuali è caru in a NHL, ùn hè micca solu per esse un atleta talentu, avete bisognu di avè un bon agente penetrante.

Riturnà à a NHL, Pavel torna torna u mainista in a "Wings" è si stete cun elli per 7 stagioni in una fila. Duranti stu piriu, Datsyuk hà participatu in 611 partiti, in quali hà sappiutu à scrive 646 punti. Hè nutate chì in u 2008 u sughjettu hè diventatu u patrone di a Cup Stanley per a seconda volta . Qualchi rigali russi di i sballati chì ghjucanu in a ligera di l'ultramore puderanu presumirate di equesti successi.

In u 2012, un altru locketamentu principia in a NHL, è Datsyuk hà trasfirutu temporale per CSKA Moscow. In i Muscoviti hà 13 partiti è scurdaru 36 punti. Addiventà ancu una festa à u partitu di tutti l'astri di u KHL.

Dopu u finale di u loctegimentu, volta in a NHL è passeti quattru stagioni più incù Detroit. Duranti questu tempu, Datsyuk hà ghjucatu 252 partiti, in quale hà puntuatu 219 punti.

In u 2016, Paul tornò à a so patria è si juncìu à i ranchi di San Petesburgo SKA.

Riparazioni per u squadra russa

Per a squadra di Russia, u prugramma di i sballa ghjuchjaru toccu à u Campionatllu Mundiale di u 2001. Datsyuk hà participatu in tutti i 7 partiti, in quale hà scurdatu 4 punti. Eppuru u gruppu pigghiò u postu finale 6, per Pavel stu torneu divintò special.

U vindu torneo internazionale per Datsyuk fu l'Olimpichi di u 2002. L'equipa pigghiò u terzu pianu, è Pavel in 6 partiti hà scurciatu 1 scopu è hà datu 3 assistenza.

Dopu chì ci sò parechje più culleghi, u più successu per Datsyuk foru: a Copa del Mundo (bronzo), a Copa del Mundo 2010 (argentu), a Copa del Mundo 2012 (oro) è a Copa del Mundo 2016 (bronze).

À u Campionato Mondiale di u 2010 Paleu fù ricunnisciutu com'è u più favore di u campionatu è si metti à u gruppu simbolicu di u torneu.

Statistika di carriera

Spartak (Ekaterinburg) - 54 partiti, 14 scopi è 12 assistenzi. "Dynamo-Energia" - 96 partiti, 31 arrughje è 40 assicurati. "Ak Bars" - 46 partiti, 9 scopi è 18 assista. "Detroit Red Wings" - 1109 partita, 356 arruule è 675 assistenza. La squadra di Russia - 78 partiti, 20 scopi è 44 assistenza.

A vita persunale

U giochi di sciccole era duppu era maritatu. Cù a so prima esposa, Svetlana, cù quale Datsyuk hà a figliola d'Elizaveta, hà campatu per 14 anni, dopu a quali a coppula parted.

In u 2012 Paul remarried. È prestu prestitu a so nova moglie, Maria, dà l'altra figliola, Vasilisa. E nunda ciò chì anu vistu Datsyuk, un ghjucatturista di l'hockey cuntinueghja à mantene una bella forma fisica è esse un bon maritu è u babbu. In ogni casu, per i più curiusi, avemu nutatu chì Pàulu in lugliu 2016 turnò 38 anni.

I fatti interessanti

Pavel Datsyuk - ghjucaturista chì hè u sestu otturatore in a storia di i "Wings". In a staghjoni 2010/2011, u prugressore hè statu sughjettu à un successu non-uffiziale - un hat-trick di Gordie Howe. U ghjovanu hè ghjuntu furtunatu quattru volte à fà un participante in u match of all NHL stars. Duverece diventò u patrone di u premiu "Troféu Kharlamov" (2011, 2013).

Hockey jolievule Pavel Datsyuk differs l'estilu pruduttivu di u ghjocu - ùn ùn utilice micca trucchi suciei nantu à a terra di ghiacciu è raramenti diventenu u provistente di repertorii.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.