FurmazzioniLingue

Passatu Perfetto: règule, li siquenti sunnu asempî

Spessu i tempi in a lingua inglese per parechje divintatu un pezzu cascatoghja. Ma in fatti, hè abbastanza sèmplice: basta à pusà è capisce i reguli è leghje più testi.

Perfetto passatu: u significatu di u tempu

Sta cusì-chiamatu tempu pluperfect quandu tutti l 'azzioni pigghia postu in u passatu, ma finisci fin'à un certu puntu, o principiatu altri azzioni (o evenimenti) sò dinù in u passatu. In autri paroli, chistu è tuttu ciò chì hè accadutu nanzu quarchi àutru successu (chi arriniscìu a fini troppu). Tutti si rifiriscinu a un tempu specifichi o di un tempu aghjà vissutu è passatu. Di solitu regule Perfetto Past vuluntarii di l 'usu di a multiplicità n'avverbiu, mintuvendu u ballò hè accadutu nanzu: mai, mai, sempre, digià . Esempiu: By lu tempu Julia ghjunse à u bastimentu, Maria era andatu. - By lu momentu Juliya s'arrizzò a custruzzioni, Maria era digià manca.

Perfetto passatu: The Education

tuttu quì hè assai sèmplice. In ordine à aduprà stu tempu, basta à piglià una seconda forma di lu verbu aviri (digià pràticu avutu) è una terza forma di l 'aspettu verbu nicissarii (chì hè, participiu passatu). At Verbi rigulari hè furmata da i mezi di u semplice agghiunta di Chjuditura -ed, per tortu hè pigliatu è memorized in l 'inglese.

  1. forma Affirmative: I / Ask / idda / Ci / Aviva leghje lu.
  2. forma Negative: I / idda / Si / Ask / Iddi avianu micca (avia micca) lighjiti.
  3. forma Prefissi: la I / Ask / idda / È / È lighjiti?

Passatu Perfetto: li règuli e li siquenti sunnu asempî di utilizzu

Ci sò duie scelte chì deve sempre esse cunsideratu, è micca a scurdari l ' harmonization di u tempu.

  1. Sè l 'azzioni discritta mannu davanti à un certu puntu in u passatu. Esempiu: Par u 2000, sendu un cantanti famusu-mondu. - By 2000 ch'ella avia addivintatu un cantanti famusu-mondu . Cusì, subitu venuti da un puntu di riferimentu è quì chì u successu ùn hà truvatu lu da u 2000, o prima (vale à dì, ci hè un casu o tempu identitariu in u passatu).
  2. Sè u ballò, o di l 'azzioni mannu in avanzu à u principiu di un altru partitu in u passatu, troppu. perfetta passatu (i reguli di diri circa it) in u listessu tempu si veni usatu pi discrìviri un evenimentu chì hà fattu nanzu. Cosa hè accadutu discrivi più tardi u Past articulu. Esempiu: idda nun ci vogghiu veniri cu niautri a filmi ca fici stanotti, perchè aviu usservatu "U Signore di l'Rings." - Idda ùn vulianu pi jiri a la sinemà cù noi eri, perchè ch'ella avia digià vistu «The Lord di u Rings». Avemu usatu u avverbio mostra subbitu ciò chì mannu tipu di azzione è evenimenti discrittu prima di l 'àutri.

Ô cuntrariu di autri tempi passati

Passatu Perfetto (regule di a so furmazioni hè assai sèmplice, è ghjusta) hè differente da l 'autri tempi, cum'è passatu lu Semplici, prisente u Perfetto (regule di a so furmazioni hè dinù abbastanza faciuli: a prima hè furmata da duppia cambiendu u verbu è hè una azzioni semplice fattu in u passatu, senza alcunu sutt'acqua e petre, la secunna ìnnica ca li un ballò, o di l 'azzioni successa in u passatu, ma finìu appena in tempu di u tempu renseigné in u prisente, o ghjustu avà di tennis hè furmata da usu di lu verbu aviri a lu prisenti postu di lu verbu significatu è nicissariu. di pruposte), è acchiappatu sta diffirenza arquantu facirmenti. Per fà quessa, ùn solu per amparà una forma d 'aducazzioni, ma ancu à pruvà à capisce u sensu di u filaru cum'è un inseme, à cunquistà u so logica e lu significatu, ùn en parolla per parolla. In lu sicunnu casu, e parolle sò solu mmiscatu e intelligenza di u testu hà da esse. Tuttavia, quandu vi à truvà un accostu pinsirusu pi English difficultà grammatica cu capisci tutti i testi scritti è assassini.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.