News and SocietyPolitica

Novodvorskaya - quale hè questu? Novodvorskaya Valeria Ilinichna. Novodvorskaya: Biografia

Parechje persone in a società moderna anu da cumincià à piglià un intesu attivu in a vita pulitica di u nostru paese è u mondu in tuttu. Valeria Novodvorskaya hà un rolu impurtante in questa sfera.

Per parechji anni assai menti anu statu preoccuperatu da a quistione, in quale pruvemu à capì. Allora: Novodvorskaya - quale hè questu quì è quale hè sta donna?

La giuventù di a nostra eroeine

Valeria Novodvorskaya hè un puliticanti, un attivista ardenti di dritti di i dritti di i dritti di i dritti di u populu, chì adhere à visioni liberali. Hè natu u 17 di maiu di 1950 in Bielorussia, in Baranovichi. In i genesi di sta donna da u principiu, u sangue di un flellu ribellu, da chì a so famiglia avia parechji rivoluzionarii. Biografie Novodvorskaya amega assai praticati è rombi, chì Valeria Ilyinichna cresce in modu di paragunà cù donna americana-rivoluzionarii in u futuru. Ancu sapemu chì tutti in a famiglia di Novodvorskie è u missiavu è avè eranu citatini rivuluzziunarii, Valeria crede chì hà criscitu in una famiglia di intellettuale, è u passatu ùn in micca manera affettiva i so vede nantu à a vita.

U so babbu era un travagliu scentificu, è a mo mamma hà travagliatu cum'è un duttore, questu quì si tenenu un postu publicu. A l'età di 17, Valeria Novodvorskaya (foto in a so ghjuventù, pudete vede à l'ubligatoriu) intrinu in l'Istitutu di i Lingvisti Straniere di Mosca per studià a lingua francese è immediatamenti accuminciau a parrari contra u putere sovièticu è a URSS in tuttu.

Novodvorskaya in u mo ghjoveli guidò una vita politica assai attiva, per a quale hè statu punita assai volte. Per via di i so azzioni, era arristatu in u 1969 è trattatu forti in psichiatri cliniche. I medichi russi anu diagnusticatu com'è paranoia è schizophrenia. Ma ùn hà micca firmatu quì. In l'anni settanta di u seculu passatu, hà pruvatu à urganizà un partitu suteru per purtà u regnu cumunista chì esiste in u tempu.

A primi esperimenti in a pulitica di Valeria Novodvorskaya

À l'età di 27 hà aduprata ancu ottene una furmazione à a facultà di a sera à l'università pedagogica regiunale di Mosca. Dopu avè un bonu cumandariu di lingue straniere, Novodvorskaya Valeriya Ilinichna hà travagliatu com un intérprete for quince anni, facennu traduzzione di littiraria specializata in un istitutu medico. Duranti stu piriodu, ella fù accusata tri voti pi la propaganda anti-suviètica è e so attività irrepressible in questu direzzione. Duranti u so travagliu longu in a biblioteca, MOLGMI Novodvorskaya spessu sottumessu a so attitudina versu l'autorità. Cumentu scriviatu diverse folletici cù slogans d'agitation, fècenu caminu à u micru è cenniri a bocca nantu à a pratica erretta di l'autorità soviètica. Per questi accaduttu, Valeriu Ilyinichna hè stata prontamente fattu per una varietà d'articuli, è era ancu arristatu.

A creazione di un partitu puliticu

Ma anche tutti i diversi ostaculi è i rivoluzioni nantu à a strada, Valeria aiuta à creà un partitu puliticu chjamatu "Unione Democràtica", assai volte realizanu diversi manifestazioni chì ùn anu mancu sancionate, è per questu hè stata ripetuta da detta da l'autorità. Anu rimessu à Novodvorskaya è accusations d'insulte publicu à Mikhail Gorbachev, u presidente di a URSS. Dopu à u culleghju di l'Unione di Repubblica Socia-Sovietista, parechji volte pruvò a scorri pè a Duma di l'Umanu, ma questi tentazione eranu infatti. Participò activamente in a creazione di u partitu "Union Democràtica di Russia" è era unu di i primi sustinienzii di u novu presidente di a Federazione Russa Boris Yeltsin. In 1994 cuntrolli interiore di e so attività, cum'è in i so articuli pubblicati in diversi ghjurnali, avete publicamente apertu l'iniziu di a guerra civile è pruvatu à ghjunghje cunflitti interethnichi.

È avà una perspettiva interessanti: Novodvorskaya, quale hè questu di u puntu di vista di l'affari di u prosecrettu, chì parechji volte hà purtatu criminali contra l'una donna? Sta donna - un veru furtunatu in a vita, postu doppu l'iniziu di questi casi, chjaru fermu chjusu, perchè ùn era micca truvatu in i so azzioni di u delittu.

Viti politichi di Valerii Ilinichny

Novodvorskaya, chì a so biografìa cuntene assai contradizioni è discrepanzii, cunzidira un liberali cunvince è soporta vede uccitanu in a vita. Hè un avutru assolatu di u cumunismu, in a so ghjuventù anu chjamatu "un ghjovanu antisoviaticu". Valeria Novodvorskaya hè assai negativa nantu à u governu mudernu in a Federazione Russa è l'autorità soviètica, è chjina u nostru paese un stop-crane, chì impedisce u resto di u mondu è tutti i cose boni. Dà entrevisti di e altre publicazioni, Valeria nieghjanu a so attitudina versu u liberalismu è a demucrazia. Apoi Estonia è Letèzia in u so tempu in bills chì discriminate à a pupulazione russa di questi paesi.

Un altru rolu impurtante in l'affirmazioni pulitica di Novodvorskaya hè ghjucatu da a frasa chì i dritti di i diritti umani, inherentimenti inherentimenti in ogni unu di noi, ùn infundonu micca di tutti, ma solu à "persone decente". Iè, è in u cuncettu di "demucrazia", ella mette u so propiu sensu, hè chì ùn si conta micca a demucrazia in quantu u putere di assai persone in u paese, ma ella hè sicura chì un petit grupu di pirsuni chì anu pussutu vede liberale averebbe putere.

Ci hè una imprepressione chì questa, cum'è una donna per natura ùn ci manca senza sensu di pietà è cumpassione. Circò à i splusivi nucleari in u 1945 nantu à u territoriu di i cità Japanese di Hiroshima è Nagasaki Novodvorskaya hà dichjaratu chì era felice per u Giappone. Per via chì u risultatu, stu paese s'hè rializatu puliticamenti, chì à l'ora u tempu, i principali sette paesi di u mondu si sò assettati in a capitale, ci hè u so propiu parlamentu di i liberali. Ella ammira l'America comu u maiò putere è dichjara chì u Japanu duverà esse aghjenti à l'avionu americanu chì distrutte e dui cità. Questu hè dovutu à u fattu chì e truppe americanu tentavanu cusì impediscenu a distruzioni di u Giappone cum'è un paese, perchè ghjera lampatu in l'abissu di u Medievu, è com'è u risultatu hè statu unu di e primi putenzi in u mondu cun una ecunumia ecunòmica è un livellu di civilizazione.

Valeria Novodvorskaya è Liberalismu

E Novodvorskaya, chì hè questu in relazione à i libirali? In certi fonti chì dichjara chì ella hè un sustinente ardenti di elli, in altri, à u cuntrariu, rinunce. In principiu di u 2009 Valeria Ilinichna propiu u so propiu pianu di u sviluppu di u liberalismu in Russia.

U puntu principaru hè di principià per devilishly per trattà i so populu è l'idee cumuni, per fassi qualcunu in l'avvene per i stessi persone. Siconda, l'educazione centu percentuu duverà esse realizatu trà i paesi uccidintali è l'imitazioni di e so vita. È a scala di tali furmazione si stende duranti seculi. Novodvorskaya crede chì, in più di u dirittu à a libertà è di i diritti umani, u pòpulu ùn avianu più nenti per dà. Tuttu u restu populu hà da guadagnà, è micca dumandà da u statu. U terzu, i cambiamenti anu migliatu ancu a demucrazia. A Dimucrazzìa, tra l'occhi di Valeria, implica u putere di un gruppu illuminatu di persone chì creanu in u liberalismu.

À Russia

Novodvorskaya, quale hè questu per a Russia? Un u dulore eterna chì ùn si permettenu micca per viaghjà in paura? Valeria hè assai negativu per a Russia è l'autri russo. In i so rimarche ci hè disprezzu, còllera, anche micca ingannatu in una persona nurmale.

Expressing the thought that all the people of the Russian nation should be in prison (and not just in prison, but in the "parash"), ella ùn tiene scantu di nunda è nimu. Ella cunzidira a Russia per esse una malatie cancerusa di a Terra, è a ghjente di parlà russa - metastasi, sparghje in u mondu è corrupting other countries. Hè ciò chì Novodvorskaya pensa nantu à a Russia, u paese in quale hà campatu.

In ogni casu, ci sò una quantità di stituzzioni di a so appartenza à i Russi. Ella, strammante, si cunsidereghja una vera donna russa, unu di cinque percentu chì ùn rinuncia micca. Queste sò persone chì portanu in elli è a so memoria sò tradiziunali scandinavi. U restu, campatu in u territoriu di a Federazione Russa, ella cunzidira criaturesi, i canti più simplici peor infusorians. Comparare a pupulazione russa incù dinosauri, pterodatti è cumerciali in a so dichjarazioni, quandu Novodvorskaya ùn scappò nantu à l'espressione è a dimustrazione di a so attitudina versu i russi. Inoltre, ella anu annullati per a guerra entre Rússia è America è hà sunnicatu chì l'ultime attacà à a Russia è mette i Russi in u locu chì meritanu comu vermi. Unu di i ragiuni perchè Novodvorskaya, chì a so biografia hà parechji spusculi friddi, odiè u populu di Russu è tuttu ciò chì cunnessu cun ellu, richieste u passatu di u nostru paese. E com'è un esempiu i manifestazioni chì avianu fattu in a Prima Guerra Mondiale, quandu l'ufficiali di l'Armata bianca eranu specie affucati à u mari. Dopu à a Siconda Guerra Munniali, u NKVD hà tagliatu a intigrinsia soviètica sua, è i Ghjudei adurati per questu era deportatu versu u Nord. Tutti issi aceddi anu infidatu in l'anima inghjulente l'odi di u putere Sovieticu. In ogni casu, mentre ella venerà altre paese, giranthjò à i so guerri è attaccati, è ancu soporta in i so discorsi.

Novodvorskaya à l'altri stati

U puliticu ambizzjuu è scunfante sustene tuttu ciò chì ponu vènenu a vita di i citadini russi è asciugare a Federazione Russa da a fàccia di a terra. Hè stata cun conviczione defendatu è sustegnu i terroristi è separatiste checheni, chì anu purtatu guidati in tuttu per capturà a pupulazione russa. Quandu a minaccia di l'iniziu di guerra cù Georgia hè rivenuta in l'Aostu di u 2008, Novodvorskaya ammirava Saakashvili cun fanatismu istericu. Oghje, a Russia hà incarceratu relazioni cù u Ucrania, è Novodvorskaya fugliantemente persuadore u guvernu ucrainu à oppunisce l'occupante Russia. Sì chì hà avutu una oppurtunita è forza, Valéry Ilyinichna, sicondu ella, avaristi anu agitu à l'armata ucrainu contru à a milice.

Novodvorskaya nantu à a naziunalità è a religione di l'omu

L'infurmazione precisa di quale per naziunalità hè Novodvorskaya Valeriya Ilinichna, in tuttu. Ella in particulari ùn publicità micca a so affiliazione cun una religione particulare. Valeria rende ch'ella hè russa, anche era nascita in Bielorussia. Hè posizione cum'è un veru Cristianu. Dopu avè lettendu l'evangeliziu in i sittanta sittintri, Valeria capì u so scopu, è accettò a fede cristiana solu in l'anni novu di u seculu passatu. Sicondu altri fonti, pudete vede cumu addeva i Ghjudei è ùn ùn amicheghjenu u fattu chì u so nome hè un pseudònimu. U presumibile, u so babbu era Ghjudeu è cambiò u so nome, documenti falsi per fà fàliu per ellu per entra in u territoriu di l'America, à New York, nantu à a carta di immigrazione di un Ghjudeu. In ogni casu, per mudificà à vive in Israele, sta donna ùn hà micca scrittu. Ella dice chì a lege santu nantu à a volta di i Ghjudei à a so terra nativa à i figlioli è grandi figliulini ùn si estende, per quessa, à questu. In l'anni nuvanta, Valeriya Ilinichna accettò a citadinanza georgiana è hà appruvatu attivamente u guvernu georgianu. Parrannu di a naziunalità di l'omu, Novodvorskaya ùn conta micca un individuu cum'è rappresentante di a nazione. Hè necessariu guardà a naziunalità in cuncintrazione, è una persona, distrutta da a sucetà, ùn pò micca dà una idea precisa di a pertenzione di u so populu. Sì senza stà capisce stu valore, Valeria Ilinichna admira solu l'Stati Uniti d'America, chì a so mancanza di pulitica hè di aiutà à l'unemployed è à u difettu in grandore più grande ca elli.

A vita persunale Novodvorskaya

Valeria Ilinichna for years of the political activity could adjust all Russia in contra, hè pussibile di dicu, chì a tanta nazione l'odia. Ma hè assai tranquillu di questu quì è, participendu à qualsiasi dibattitu puliticu, hè assicurà indifferenti, perchè ùn ùn importa micca l'opinioni di l'altri. Sicondu parechji siclioti, a ragiunea di a so aggressione hè disintestazione in a so vita persunale. Novodvorskaya, chì a so vita persunale ùn hè micca sicretu, perchè ella ùn hè micca esiste, dichjara chì tutta a so vita sana ùn hà mai statu à u lettu cù un omu, questu, hè a virginità à u 64 anniversariu. Valeria trata de demostrar a todos los que ella es absolutamente indiferente para alegrías mundanas, relacións humanas normales e vida sexual, común á sociedade. Assulmente tranquillamente è accusantanu judiciously la pulitica russa è u guvernu russu, ella dà u so discorsu innocenti ironia è malice. Sicondu parechje persone cun ellu, a vita persunale di Novodvorskaya hè custituitu à pruvucari à l'altri à micca amà l'altru, per esempiu di appruvà in particulare quelli in u so circondu. Hè un piacè di questu quì è hè cumpletu da a so vita.

In ogni casu, anu sempre una persona chì hà simpatia per questa impenetrable, franca, bella donna - u so amicu, un amicu in affari politici, l'assistente di Borovoy, Konstantin Natanovich (à a manca in a photo - Novodvorskaya è Borovoi). Ma ùn ci era micca una cunnessione intimusa trà elli. Borovoy hà una mòglia, duie figliole è trè niette, è Novodvorskaya, sicondu ella, ùn mai permettenu di distrughjini a felicità di a famiglia. Per quessa, nuddu pò disputa u fiducia di e parolle di a virginità di Novodvorskaya. E, novu, sicondu a so Valeriya, avè u sessu hè una occupazione avucatu sperente, ma chì ùn cunnoscia a verità tutale? In i so entrevista, Valeria Ilinichna curse u KGB è dichjara chì hè stata l'autorità soviètica chì anu privatu di l'occasione di casu, dà nascita à un munzeddu di zitelli è esse una mamma è una mòglia felice. Lu maritu di Novodvorskaya hè stata mai truvata in tuttu questu anni. Cumu Valery hà dichjaratu, ùn hà mai piaciutu un solu omu in a so vita, è chì hè ancu felice, perchè ùn puderebbe assicurà cun eddu.

Novodvorskaya ora

  • A stu mumentu, Valeria Novodvorskaya guida una vita pulitica più pacífica, in quantu à quellu di i so ghjovani. Invece, in l'ultimi anni di l'attività pulitica, hà sappiutu assicuranza chì a so lotta per a demucrazia era un pruggianu prugettu, è hà intruditu à a so ghjustìzia incintaghjendu u so passaghju.
  • Hè un ghjurnalistu maravigghiusu è, in listessu tempu, hà impignatu in l'educazione, scrive i libri. Nzinu cu lu so cumpagnu Konstantin Borov, mantene i video constante, induve analizanu a pulitica mundiale, ma solu da u puntu di vista di l'uppusizione è in a direzione pro-occidentale.
  • Avà nantu à a television Novodvorskaya pò esse veduti raramente, chì ùn era micca invitatu à ogni locu.
  • Valeria Ilinichna parla in modu fluidu è faciule in inglesi è in francese, sapi ancu Latinu, Italianu è Germanu.
  • Induva novi Novodvorskaya, ùn tutti ùn sapianu. Ma crede ch'ella sia tranquillamente in un picculu cità vicinu à Mosca, sottu u nome di Kratovo, chì ùn hè micca piacevule à i locali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.