GirateTips Travel

Munasteru Ferapontov è afréschi di Dionisiu

Abbazia Ferapontov (regione Vologda), towering più di i paesi Ferapontovo hè una bellezza unichi di u corti ducali, hè un munimentu di nuvelle impurtanza mundiali. À u mumentu hè inclusa in la lista UNESCO. U munasteru hè dirittamenti cunnessi cu l 'evenimenti impurtanti chì hè accadutu in Moscow in lu XV-XVII sèculu. Quì, in lu, cattedrale di a natività di a Vergine, unu pò vede parechji afréschi, fatta famosa di Dionisiu.

naràt issu munasteru

Abbazia Ferapontov hè custruitu nant'à un cullina trà i laghi e Borodaevsky Pavskii chì cullega u picculu Pasca fiume. U so corti ducali unisci paci détails architetturale di tanti seculi differente. Di particulari ntiressi hè la Chiesa di la Nativitai di u Virgin. Quissa hè a ghjesgia maiò di u munasteru, li cui custruzzioni accuminciau in 1490 vicinu à a cattedrale, in 1530 fù custruitu u Chiesa di l 'uva, è in 1640 custruzzioni accuminciau u Church of Santa Maria di Martimiana.

Comu lu munasteru fu funnata

Ferapontov monastero fù fundata in 1397 Ferapont, vene da una antica famiglia Poskochinyh. putissi Santa Lucia pigghiau a lu monastero Simonov in Moscow in quaranta anni. Ci si fici amici cu lu Révérend Kirillom Belozerskim. Insemi si sente à u pridichendu di Sergiya Radonezhskogo, à spessu visitatu u munasteru. Teatri pòpuli FERAPONT si n'andò a nord su Beloozero. Currusivu riva nordu cum'è un santu, è un pocu più tardi decidi à andà daretu à u exploits. Stu tempu iddi si n'andò à u nordu, assemi a Cyril. Here Siverskoye lavu di San Francesco, monastère Cyril-Belozersky fu funnata.

Dopu à un tempu FERAPONT trouvés u so munasteru nantu à un'altura trà i laghi e Pavskii Borodaevsky. At prima ch'ellu campava in una cellula, costruì iddu stessu un rimitu. Parechje ncontru nun avia a suffriri. Più tempu, si messe à vene à i monachi, chì ancu custruitu u portable quì. So falsi stu locu, è vultò in un munasteru.

u heyday

Canusciutu munasteru Ferapontov hè a causa di i sforzi di Révérend Martinian discìpulu Kirilla Belozerskogo, chì à u insistence di u so fratellu, addivintò abbati. Quì à timite vota visitatu u famosu rapprisintanti dâ nubbirtà Russian - Elena Glinskaya, Ivan IV di, Vasily III, etc. In u seculu XV-XVI .. da i muri di u munasteru ghjunse la figure cchiù mpurtanti di la chiesa ortodossa Russian - Bishop di Vologda è Perm Filofei, Duca di Cadice è Cadiz Joasaph è altri. Più di tempu, lu munasteru addivintau nu postu di l 'esiliu di figure mpurtanti ca luttò pi la patrunanza di lu Church in lu Statu - Patriarca Nikon, Metropolitan Spiridon-Savva, etc ...

In più, u monastero Ferapontov hè dinù u più grande patrone in. In u XVII seculu. lu munasteru facìani parte di 60 paesi, trè centu paisani è 100 transmute.

ruina

Nunustanti lu fattu ca a l 'acqua, principianu da i paghjini XV e XVII sèculu, fu funnatu casamenti petra, una vera furtezza, si mai addivintau. Sò di scherma di lignu ristau nzinu a lu XIX sèculu. Chistu fu la causa di la ruvina di u munasteru in 1614, i latri Pulaccu-Lituana. custruzzioni petra subbitu hè solu 25 anni dopu l 'invasioni. Hè u fattu chì u munasteru cascò in disrepair, noi ci vole priservà i afréschi in u so forma urigginali. U cunventu ùn hè riccu, è cusì riparà i quadri stati mai prucessu.

In 1798 u monasteru era luvatu da u dicretu di u synod |. In u 1904, un munasteru s'aprì di novu, ma sta vota una femina. Hè duratu longa - finu à lu 1924. Oghje, u munasteru hè un museu di afréschi di Dionisiu.

U icona pittore Dionisiu

In 1502 in u monastero Ferapontov statu invitatu à l 'squatra di l' icona pittore Dionisiu. U so compitu era pittura la cattedrale dì. By u tempu di Dionisiu era già cèlibbri e cunzidiratu na trattazzioni artigianatu Mosca. U so primu penseru impurtante arriciviu trà 1467 è 1477 anni. A stu tempu fù invitatu à participà à a cuncezzione di la Chiesa di la Nativitai di u Virgin in munasteru Pafnutyevo-Borovsky. In u 1481, pigliò, su un altru compitu impurtanti - matematiche di suciale di u iconostasis di u Cattedrale Santa Maria Assunta (Moscow Kremlin). Cù l 'acquistu di u patronu si arrinisciutu sulu fina è hà postu chì diventa u Méditation di a scola Moscow di pittura.

Abbazia Ferapontov. afréschi di Dionisiu

afréschi Dionisiu in la cattedrale di a natività di a vergine sò u solu maestru Murales esistenti. Nanzu i suffissi, facciata in lu XVI sèculu. vigna celui chidi sò visibili da luntanu. On ntrammi li lati di la porta depict Archanges Gabriel è Michael. U portali hè studiata cù sceni "Pietà di u Virgin" è i fresque "Desus". Comu pò esse vista guidata a midagliuni cù l 'imagine di u Cristu. Sopra à a porta di Dionisiu signalatu un image of Our Lady inturniatu da i più Mayumskogo Cosma e Brigantony Damaskina. Hè stu fresque, hè u principiu di seria value di images didicatu a la Beata Vergine. In u centru di A asp chidi à pusà nantu à un tronu cu l ànghjuli Virgin Hodegetria addinucchiatu davanti à ella. In lu tèmpiu, ci sò altri rigali à i scrupoloso la Vergine Maria, fresque. Abbazia Ferapontov hè famosu, sopra à tuttu, grazi à i quadri di a cattedrale di lu dì di la Vergine.

Features dipinti tèmpiu

Murales in u sistemu, église, hè organizatu assai usu è concisely. Murales sò fatti piglià in contu i carattiristichi architetturale di u bastimentu. Un altru funzione particulare, facennu lu disignu di i so cumpusizioni armuniosu indù hè un mistieru. Stu pò esse stata attribuita à tempu à u piazzamentu di i afréschi, oltri ca comu a tutti li singuli trama. Dessin linii è sòffice, è à u listessu tempu, a so 'Ain. All imagini cumpariri weightless, girannu upward. I quadri varianu cialda è dinamica. In ordine à guardà tutti i afréschi in u peptide story, vi tocca à andà versu u tèmpiu, in un cerchju parechje volte.

Un altru unu di i funziunalità distinguiri di i afréschi di Dionisiu hè a dulcezza di culore è a finezza. In images giustizia biancu, cielo, blu, giarnu, rosa, cherry è culori verdi lume. Di l 'fondo, un pittore ha statu usatu turchinu suprattuttu luminosu. artiste Pittura supponi purtati da a Mosca. U cchiù riccu in termini di suluzioni culore sò pittatu medallions sottu lu tammuru e arcati, primavera-caricati. Quannu fannu li stati usatu comu colori pura è mischji territòriu.

Murales di cattedrale di a natività di a vergine pò salva esse chjamatu u luce di a creatività di Dionisiu. Un fattu bellu hè chì tuttu u fresques Ferapontov munasteru stati svorgi a solu 34 ghjorni in Francese (da 6 d'aostu à 8 di sittèmmiru). Stu nunustanti lu fattu ca lu so spaziu tutale hè à 600 m 2.

Ferapontov monastero Luzhetsky

In u seculu XV Beloozero appartinni a Prince Andrew, figliolu Dmitriya Donskogo. In 1408, si rifirisci a la Ferapontov dumandendu circa u fundamentu di u munasteru in a cità di Mozhaisk. Dopu à tantu pensamentu, u san 'accordu a divintari' abbati di u novu munasteru. Custruitu nant'à i spondi di u fiume, a Mosca, lu munasteru fù chjamatu Luzhetsky. In lu 1420 la cattedrale di a natività di a vergine statu custruitu in lu. Micca luntanu da u munasteru Luzhetsky oghje hà una surgente d'acqua sana. Si chjama ellu una surgente di St. Ferapont. Sicondu a legenda, hè statu apertu da u santu.

Santa Maria FERAPONT Luzhetsky firmati in u munasteru finu à sò morti in 1426 In 1547, ci évalué à mezu à i santi. Sò relìqui sò sempri stati intarrati in u Basilica di l 'dì di a Vergine. Vologda Ferapontov monastero Luzhetsky è oghje sò i monumenti più valori di a cultura Russian medievali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.