News and SocietyU Ambiu

Mitinu Paese di Paese: a storia di u locu, ciò chì vede quì, è cumu truvà

In u rughju constantu è l'aghjustà di e grande cità, vogliu andà in un locu tranquillu è tranquillo. Un altru restu hè necessariu per tempu di tutti, particularmente dopu à un ghjornu longu è tense di u travagliu. In Moscu, ci sò parechje spazii di parcorsi interessanti chì sorpassanu cù l'abbundanza di verdura è dà l'oppurtunità di esse solu cù i vostri pinsamenti. Una di e sti zoni verdi hè u paisaghju di Paese Mitino. Avemu bisognu di parlà più di u parcu è u so locu.

Un pocu di u parcu stessu

Cusì hè degnu daveru di ciò chì hè stu locu maravigliu. Mitinu Paese di Paese hè un spaziu unicu di Mosca, chì si trova in u distrugliu di Mitino. In seguitu hè a via ferò di a direzione di Riga. Questu hè un di i paisaghji più verdi paisaghji di Mosca. Eccu u fiume di Baryshiha scorri, nantu à i so banche, anchianate anch'elli oghji nantu à quelli grandi avelli crescenu. Li muntagni sò in u livante di u parcu, vicinu à l'estazione di metro "Volokolamskaya". Tali l'ogetti prisintonu quì assai, parechji seculi fà. Per un bellu pezzu u locu ùn era micca assai populari. Ancu, à l'iniziu di l'anni 2000, una ricuperazione attiva di u parcu iniziàticu.

Paisaje Paesaggio di Mitino: legends

L'aria, chì oghje issa stu maravigghiusu parco apartavvi, averia esse statu abituata parechji seculi fà. Per esse più precisa, a ghjente ammogghia quì à u primu millenniu aC. E. Di sicuru, finu à quellu tempu ùn hè statu cunservatu nunda, finu à quessu oghje sò solu u locu di funerali. Di sicuru, sò stati assai più grande, ora sò sti picculi funti. In ogni modu, anche impressu, a sensazione chì creanu hè veramente inesfortabili.

Legends form nantu à questu locu. Unu di elli dice chì in i tempi di funerali antichi ùn sò micca sultantu guerrieri sò sipulati, ma dinò un miricatu di tesori è ricchezzi. Circundente era una comunità campagnola, chì decide di utilizà sti ricche in casu d'emergenza. Duranti un pezzu di tempu, l'archeologi anu pruvatu à guadagnà parechje scavi, ma a pupulazione lucali era opposta categuricamente. In u 1833, i scavi anu realizatu, ma tutti fù dettu assai disappruveru: in una di e cunduttori sò stati truvati l'esiliu di un guirreru, arcuni oggetti di arcane di utensili è altre cosa, ma ùn ci era micca oru è d'argentu.

Storia di u sviluppu di u park

Avemu bisognu di parlà per quandu u sviluppu di sti paesi hà fattu u locu è l'origine di u parcu. Questa zona hè abbandunata duranti u regnu di Tsar Ivan u Terrible. Tuttu u territoriu è i carrigati sò coperto cù un foresta impenetrable. Doppu durau assai, è solu à a fini di u XIX - iniziu di u XX seculu u territoriu cuminciò à sviluppà. In ogni casu, prima ùn era micca cununquistatu una zona di parco, hè decisu di custruisce una fàbrica di brianti. Ma digià in u 1933 u territoriu hè stata utilizata per a custruzzione di una villa di vacanze per i travagli di u Pane di Mosca. Circa 60 corti eranu eretti in stu situ. U paese ùn dura pocu tempu, prestu era stallatu per a custruzzione di u distinu di Mitino.

Prima di a custruzzione di l'aria hè stata cuminciata, l'archeologi anu detta studiu stu territoriu. Durante e scavi, una gran nùmmuru di oggetti si truvaru, assai di quali hà avutu una storia di mila anni. Dopu questu, l'autorità decide di assignà stu locu u statu di un monumentu culturale è storicu, chì ùn hè micca sughjettu à u sviluppu, deciseru di fallu u parcorsu di u paese Mitino. Issa questa zona verde, paisaghja, piace l'ochju di parechji visitatori.

Millione di u parcu issa

Parechji parighji pò ghjastate di una cità maravigliosa chì Moscu. U paisaghju di paese, Mitino ùn hè esse fugliale. In u 2003 u parcu iniziàticu era pitturatu. A ora, bastatu assai travagliu hè statu fattu: quì hè u mitinàticu Mitinsky, una bella presa di u fiumu Baryshii hè custruitu. Hè struituu è staggiatu pond, chì l'area di quale hè 6 ettari. Inoltre, u parcu hè u paisaghjatu glubale, chì risultatu di cultivà più di 5 mila arburi è 3 mila arbusti. Inoltre, l'illuminazione hè stallatu, ora pudete camanderanu quì à a sera.

A lot of paths and paths for hiking and cycling are laid on the territory of the park. Per i picculi visitatori di u parcu, parechje pezzi ghjucatorii sò stati construiti, è in l'invernu, chì hè particulare interessante, hè una pista di ghiacciu quì.

Mitinu Paese di Paese: comu arrivà finu à questu locu

Parechji visitatori à u parcu sò cuntenti di camminà da quì, è perdu u so tempu. Ùn hè maravigghiusu chì assai persone vulete andà à u Parcu Naturale Park. L'indirizzu di u parcu hè u distinu di Mitino, pudete intrà in u park da i strati di Penyaginskaya, Baryshiha, Roslovka è Novotushinsky. L'estazione di metro più vicinu hè Volokolamskaya, hè vicinu à u parcu. Ci hè ancu una seconda opzione - pudete camanderà di l'estazione di metro "Mitino", ùn hè micca assai tempu, ma hè un pocu più allivatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.