FurmazzioniLingue

"Bottu": valore phraseologism, lu significatu è usu di a situazioni

In un 'età quandu hè assai assai apprizzatu u tempu è vitezza di riazzioni, acquistà una spiciali sprissioni propiu riguardanti a vitezza. Chì hè per quessa oghje avemu analizà a tecnica "a vitezza breakneck": significato phraseological è u pensamentu di u so usu.

urighjini

Avemu cumincià, comu chiddu, cu l 'urìggini di lu trafficu chi a voce. Hè facile à capì chì "cum'è scemu" - hè assai viloci. Ci si trova u sensu figuratu è littérale. Per esempiu, "a vitezza breakneck" - si pò esse "senza pinzari", è à u listessu tempu, certi circadori (NM Shan) nutà chì "a vitezza cima," hè simile in lu significatu di sti tipi di palori comu "bottu". Chì hè iniziu curriri cu la testa sutta.

esame

Hè di sòlitu li to run / corre un numaru à vitezza breakneck (valori phraseologism noi discutitu assemi cu l 'urighjini, lu tempu di li siquenti sunnu asempî), chì hè assai viloci, cridendu in se è ùn fàricci la ostaculi.

Stu stenni la quistioni di agghicaru, è chì, induve pò curriri tantu bonu? Di sicuru, u studiente hè la fini di l 'esame.

Per esempiu, i ghjovani (fimmineddi tendini à essa di più lià) nant'à u vigilia di u esame, in piena canusciri chi si pò i sciali è culturale, ùn create in u tempu è si n'andò à la matina. Puru iddu appi a svigliatu, chì l'dì, à 8:00 AM, è ch'ellu a stentu apertu i so ochji à 9:00, nunustanti lu fattu ca la alarme di un ora accussì è pruvatu à svegliati u webmaestru.

studiente Mamma in una tale situazione, di sicuru, hà da micca solu curriri bottu (valori phraseologism avemu digià sacciu), ma dinò di fà di tuttu cù u pirìculu rapidità.

In ogni casu, spirammu ca iddu ùn hè micca in una primura di mette nantu una testa paredda, comu lu cèlibbri eroe di u puema.

"Cork" phraseologism trenu

Lascià un attore ghjorni, studiente in sicretu è spustà nantu à l 'esempiu di più Accardi - essa a fini di lu trenu. Transport - ancu cosa scaltru, in particulare quandu si spittaculu. Quale ùn hè ghjuntu à u tempu? È chì ùn vi scantati davanti à un longu viaghju? Qualchissia twitches tuttu u tempu nantu à a vigiglia di mpurtanti eventi per elli stessi. Nun vi scantati, vi ponu solu s'è u vostru trenu in u dumenica matina. A stu tempu "cunfitturi trafficu" nant'à e strade ùn sarà.

È pensà chì biglietti nun sunnu assai furtuna e era u solu lochi in u trenu di a lu menzu di nu weekday. omu disgraziati cù una mala paru a chiamari un tassì, è sicuru in u centru di a lingua è u cunduttore chissu lu rosoliu.

Sè in realtà era lu segne, sia da u famosu cosita "Taxi" Francese, u prublemu ùn avissi statu, ma, purtroppu, populu strasurdinariu è guida nun vai. È u tempu hè in fora. A hurries omu u cunduttore tassì, accumincia incheta Diana è à a prima uccasione, comu si diciarà micca, principia a vulari a vitezza breakneck (valori phraseologism simili a "curriri comu pazzu"). Infine, u cliente t'avissi a stazione, u trenu era digià vede è si sbucina in ellu, pirdennu bagaglii à a strada. Ma hà sempre tempu.

Plan - un capu

Calchissia chì li piaci à piglià tuttu, è qualchi micca fà. Tuttavia, avemu ci dicu chì i so abitudini di tuttu, è ugnunu a midità prestu capunanzu pò salvà. Per esempiu, s'ellu un studiente o cliente friquintau un tassì in nanzu ciò chì li aspetta dumane, si avissi ùn aghju avutu, esse tardu, curriri comu pazzu (valori phraseologism pocu nanzu disclosed).

È si saria cusì male se genti sunnu in una cursa appena sicuru tardu. Ma quanti disgrazii succedi appena perchè ghjente ùn pò piglià fora u vostru tempu bè. Di sicuru, sulu ricordu lu ncidenti.

Un omu si prisenta a lu cani e si mittissi chì tardi, santari in vittura è à pruvà à ricevu. In sta cura frombu, u cunduttore hè incheta Diana. In autri paroli, prestu ùn prumetti nenti bona.

Avemu interrugatu i sprissioni di "toute vitesse" valori phraseologism, lu significatu è utilizzu li siquenti sunnu asempî. È u lettore hè à dì solu una cosa: a sperenza chì ùn vi Défense quannu propriu nicissariu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.