DrittuState e lege

Un zitellu hè una persona sottu à l'età di 18 anni, (di etati). Chapter 11 Art. 54 di i Code famiglie di i Russie

statutu legale rinforza a pusizioni di l 'omu a lu munnu. Cù u vinificazioni di tutte e arrivare diritti novi, duviri, rispunsabilità. Iddi hannu micca solu in generale, ma ancu à i zitelli. Almenu l'età di massima hè 18 anni, sippuru sinu à tandu i ragazzi hannu i so diritti.

Tutti i diritti è òbligu di un zitellu di chjude in u Code famiglie di i Russie. Dinù, u Cunvenzione u Diritti di l 'Child - un documentu sostoyaschiyy internaziunale di 54 articuli. Nantu a so basa, a vita rigulari, isulana è u sviluppu di i zitelli.

Vita è educazione

In Art. 54 RF IC cunfirmatu dritta di u zitellu à a vita è educazione in a famiglia. Per quessa, u statu accumpagna i zitelli senza genitori. Un zitellu hè una parsona chì ùn hè ghjunta l 'età di diciottu anni.

I zitelli pò cunnosce i so genitori, à riceve u so adopru, di campà cun elli. Una eccessione pò esse casi interessu prisenza contradizioni. I zitelli deve esse allivatu da genitori. Iddi hannu lu dirittu di ricunnoscia i so interessi, u sviluppu, u rispettu.

Sè ùn ci sò micca parenti, i zitelli u mutore di gardiennage è trusteeship da i reguli di stabilisce par Chapter 18 di i RF IC. Vergogna à norme sò signalati à Art. 54.

Communication cun parenti e autri parienti

I zitelli pò cumunicà cù i so genitori, è u restu di a famiglia. Stu arte stabbilutu. 55. Puru u divorziu di genitori, una stanza siparati ùn devi stipulating nantu à issu dirittu. Sta regula hè dinù in u casu di vivono in sfarenti paesi. U zitellu chì toccu i situazioni estremu pò dumandà cù i so parenti e autri parienti.

prutezzione

Un zitellu hè una persona sottu à l'età di diciottu anni d 'etati, chì hà dirittu à a prutezzione di e interessi. Stu hè adattu da i so parenti, o persone in corpi tournament è gardiennage, u tribbunali, la curti. Minor, ca era n gradu di 18 anni, pò fari i diritti è e rispunsabilità, cumprisu di difisa.

I zitelli hannu lu dirittu à essa prutetti da cumpurtamentu Pauvre Camera. Sè viulati l 'interessi di u zitellu, cumpresi fallimentu à rispittà rispunsabilità Pauvre, u minorenni pò dumandà à i gardiennage. In u spettaculu di 14 anni, hè pussibule di prutezzione di i interessi di a corte.

Sè ogni persona hè a cunuscenza di la minaccia di u zitellu, ùn hè necessariu di mintuvà u mutore di a cunniscenza è gardiennage di residenza. hà da esse pigliatu e misure di prutezzione di i interessi di i minorenni su avè ricivutu di tali infurmazione. Norma hè signalatu in arte. 56 anni.

vista,

U dirittu, a interessi di i zitelli, Op vene da tanti aspetti sfarenti di a vita. U zitellu hà u dirittu à ricaccià avisi parsunali (Art. 57). Qualchì volta i zitelli sottu à 18 anni, sò invitati à a corte di u sente, à i riunioni. Guardà i punti di u zitellu, chì hà 10 anni. Eccezzioni prividia casi quandu hè cuntrariu à i so interessi. Certi dicisioni hè pigliata da u gardiennage nant'à u fundamentu di u cunsensu di u zitellu 10 anni.

Nomu è nom

Un zitellu hè una parsona chì ùn hè ghjunta l 'età di diciott'anni, quale hà u dirittu di Cognome è le nom (art. 58). U nomu veni stabbilutu da genitori è patrunimicu hè dicisa da u nomu di u so babbu. Nom de famille hè distinatu à u female. Sè u babbu è a mamma si hè differente, hè stabilitu da accordu.

Sè ci hè micca accordu trà i genitori di circa u nomu di u zitellu, ùn sarà risolta da u gardiennage. In u sustegnu di paternità hè cunsideratu u nomu di mamma i di i zitelli.

U cambiamentu di nomu, nom

Un zitellu hè una parsona chì ùn hà ghjunta diciottu anni d 'etati, quale hà u dirittu di cambià u nomu è le nom (art. 59). Sta regula hè disponibile in u spettaculu di 14 anni. U prucessu si svorgi incù u pathos signu di parenti in lu mutore cura. Sceglie u nomu Bramati, è lu nomu hè cambiatu à u nomu di u sicondu female.

Sè l 'mamma e babbu, sò separati, e lu female cu cui lu picciriddu voli à dà u so nome, da u gardiennage cuncessi sta pussibilità sicondu u scopu di u zitellu. U parè di l'altri female ùn hè micca necessariu.

Sè i zitelli sò nati fora di u matrimoniu, fatherhood ùn hè impiantata, la risuluzzioni pò cambià i nomi nantu à le nom a l'matri. Canciari lu nomu o di le nom d 'un zitellu in sù chè 10 anni, sarà solu cù u so accunsentu.

diritti pruprietà

I zitelli sottu à 18 anni di etati e hannu dirittu a pruprietà (Art. 60). Ch'elli ponu riceve u cuntinutu di i so parenti è i autri parienti. Fondi vucazione di un Minor, pò esse in forma di alimony, Pensioni è allowances. Dispose di li ginitura, culà in u mantinimentu, isulana è educazione. Alimony pò esse spustatu da migliurà l'Bacchi à una rate of micca di più chè 50%.

Un zitellu pò riceve mediu, a pruprietà comu un donu, lascita, o da acquistu è à vendre transazzione. Order hè valevule sottu articuli 26 è 28 di u Codice Civile. Ma u zitellu ùn hè a facultà di pusessu di a pruprietà di a giuvanotta, comu puru l 'ùrtimi ùn pò dispose di a pruprietà di i zitelli. L'usu hè permessa da accordu.

rapprisintanti ligali

In l 'RF Code Civil ùn definisce u termine, ma à l' RF IC hè nata. Ma hè prisente dapertuttu, in a prutezzione di li diritti di i zitelli. U Cumitatu investigateur dettu chì genitori sò rapprisintanti ligali di u zitellu. Hanu à prutege i so interessi (Art. 64). Sè ci hè accordu, u riprisentante di u minorenni hè dicisa da u gardiennage trà elli. Prova di rapprisintazzioni legale hè u certificatu nascita.

In qualchi situazzioni, u zitellu vole un gardiennage, per esempiu, incù u fractionization di diritti Pauvre. Allora u riprisentante numinatu hè cunvintu di u dirittu in urganisazione differente. Qualchì volta i zitelli sò sottu à a cura di cunniscenza quandu nicissariu à scioglie a vita più tardi di u zitellu.

statutu legale

Luntanu da u fattu chì un zitellu hè una parsona chì ùn hè ghjunta l 'età di diciott'anni, ch'ellu hà u so statutu. Stu hè custrutta da u ligislazzioni:

  1. Sin'à 6 anni - incapacità.
  2. 6-14 anni - capacità hè limitata.
  3. 14-18 anni - capacità parziale.
  4. Cù 'età - efficienza.

capacità piena è parziale, hè cumpinsata da i so parenti, o custodii. Hanu un duviri di u rispettu di i cundizioni fisica è materia di i zitelli. In lu periodu di 6-14 anni, sò disponibile compra semplice chì ùn tuccherà à firmà articuli legale. azzione permessa rifirisci a in articulu 28 di u Code Civil.

Cù sò sviluppata 14 anni, di diritti di i zitelli, si hannu una capacità parziale, accussì si pò:

  • spéciale i mezi di cuntrollu;
  • uttèniri diritti pruprietà intellettuale;
  • jumbo dipositi banca;
  • participà à compra real estate.

A lege dice circa la pussibilità di putere legale di 16 anni. Sicondu articulu 21 di u Code Civil hè a causa di i seguenti mutivi:

  • u matrimoniu;
  • travagliu sottu un cuntrattu favore;
  • crea u so los.

capacità piena, o émancipation, vene nant'à u fundamentu di a decisione di u gardiennage o di lu tribunali.

Cù quellu chì deve esse un picciriddu?

Ghjovana Underage sottu à 14 anni, à campà cù parenti o custodii. È in u sustegnu di rapprisintanti ligali - in u corpu di a stituzioni maistria. Forsi una stanza siparati durante fanga o di sughjornu in l 'istitutu pedagogica. À spessu genitori sò separati. Tandu vi tuccherà à risolviri tranquillamenti a pèrdita di residenza di u minorenni.

Sì chì ùn hà travagliu à scioglie, ci hè bisognu à dalli à u Palazzu. Sicondu à Art. 65 Code famiglie, opinioni di u zitellu hè pigliatu in contu. S'ellu hà 14 anni, ch'ellu hà u dirittu di definisce u locu di residenza cu pirmissu di i so parenti. Ma l 'RF IC ùn prividia una pussibilità sìmili, è di u Code Civil pirmetti l' usciu è indipindenti, dopu 16 anni.

Duranti lu divorziu

Nantu à divorziu, u coppiu deve risolviri u scopu di vivant è guarantisce i zitelli. In pratica, ùn ci sò casi di cunniscenza di joint quandu u zitellu gira vivant cù a mamma è u babbu. A quistione di residenza pò esse risolta in un modu di paci è in l 'usi.

destra vuluntaria hè Entériner in articulu 65 di i RF IC. Altrimenti vi Mulateri Di L'hannu a jiri a la curti. Dopu messa cunfidenza cu tutti i casi, u Court dicisi à l 'usciu di u zitellu in un divorziu. A corte piglia in contu l 'interessi di i zitelli è di diritti genitori in sta situazione sò u listessu.

A corte piglia in contu:

  • qualità persunale di i genitori;
  • Départ tempu;
  • ricchezze;
  • statutu ficundanti;
  • raporta;
  • A prisenza di frati e soru;
  • salute;
  • locu di residenza;
  • punti di u zitellu, si 10 anni.

cazare Court sceltu, induve sarà furnì i cundizioni di più favurèvule à u zitellu. Ogni casu, hè sè, cum'è i dicisioni hè influenzatu da parechji fattori.

sottu accordu

Un accordu vuluntaria hè menu traumatic di statu mintali di u zitellu. Stu drittu hè Entériner in Arte. 23, 24, l 'RF IC. L'accordu stabilisci micca solu alloghju, ma dinò l 'ordine di u costu di sicurità.

Chì i ducumenti era stata permessa, ma hè firmata da dui genitori, è tandu à assicurà un attu. Vi tuccherà 3 copie. A corte riceve una copia di u scontru.

In u sustegnu di genitori

Quandu i zitelli ricusà a situazzioni di la mancanza di rispunsabilità Pauvre per elli hè parturitu da u statu. U prucedimentu di tassa di cura stabbilutu da i testi di i RF IC 18-22. Identificà i zitelli in sta categuria hannu lu gardiennage, tuttu ciò chì i raghjoni di sustegnu di genitori pò esse.

Tandu forsi:

  • Unioni iscrizzione, p.e., un vicinu parente;
  • adozioni (adozioni);
  • a famiglia affiche;
  • residenza pruvisoriu in l 'istitutu.

More benefici datu à adozioni (adozioni). Hè sta forma di la famigghia eni cunzidiratu esse avè u più favurèvule per i zitelli. Allora i diritti di u zitellu deve difenda i so novi genitori.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.