Arte e spettacoliMusica

Lydia Clement: Biografia è Creatividad

Lydia Clement hè un cantante suviu, chì i canti era riflessa in una bona rifarenza in u core di a generazione chì l'intesu. Un effettu specialu di u bonu timbre di a voce di Lydia hè ancu nantu à a società moderna, purtendu à l'ànima di tutte a glurità, sincerità è pura pensamentu. A carriera creativa di sta picciotta era chjucu nantu à l'alzà assai, chì ùn permettenu micca di sviluppà u so talentu enormtu.

Lydia Clement: biografia

Lydia nascìu u 8 di lugliu di u 1937 in Leningrad. Raised the girl's mother - Maria Gordeyevna, perchè u patri Richard Germanovich murìu prima di a guerra. Lida hè stata fatta à cantà è musica da a zitella: hà studiatu in una scola di musica, toccu piano, canta in un coru di scola.

Vi u mo futuru in a direzione creativa. Tuttavia, una altra risposta era cù a mo mamma, chì hà cridutu chì era necessariu di sceglie una professione capaci di guadagnà u futuru. Stepfather - un architettu per l'educazione - puru accunsentì cù a so mòglia. Allora Lida, avendu à sente à l'opinione di i persone, persiru è in u 1955 diventa un studiente di l'Istitutu di l'Ingenierìa Civile. Fu durante l'annu studenti chì Lida hà criatu una famiglia cù u musicista Boris Shafranov.

A carriera creativa di Lidia

A musica accumpagnò a zitella durante i so studii: hà realizatu in jazz studiente. Doppu avennu graduatu di l'institutu, Lidia Richardovna Clement hà travagliatu un travagliu per cunciadore, è hà continuatu i so presentatori cù a varietà orchestra di u Palazzu di Cultura. Ordzhonikidze sottu u dirigenti di Naum Temkin. A maiò parte di tutti l'audienti piaciunu a canzunedda "Nevsky Fog" realizatu da un ghjovanu cantante. I travagliu nantu à a spicialità durò finu à u momentu di licinziali di maternità, postu chì Lida ùn hà micca tornatu à l'attività di l'ingenieria. Ùn era micca interessatu da i scrive è di i papani; A zitella era circava manere di creazione creazione creata.

À l'altura di a gloria

In u 1958, Lidia Clement continuò a so carriera musicali in un gruppu organizzatu da u capu di u Teatro Comedy di Leningrad V. Fedorov. U publicu amò cusì à sta ragazza cu belli occhi azzurri, dimples à e so buccia è un gustu smileu. À u stadiu, Lydia era assai dignificatu; Genuinamente purtatu da a canzone, accupa i sguardi. In u sirviziu animatu di u cantanti trovi a so popularizazioni Yu. Saulsky, G. Portnov è Andrei Petrov.

In u 1960, Lida addivintà una mamma, chì introdujo u mondu à a figliola encantadora di Natasha. E responsabilità in u duminiu di crià un ziteddu una ghjuvanetta cose cù u travagliu nantu à u palcuscenicu. In u 1962 diventa membru di u Rumyantsev Quartet, chì hà travagliatu cù u cumpusitore V. Solovyov-Sedym. Cù stu gruppu musicali, u primu e un'altra viaghju di Lidia, in l'esteru, in Ungheria.

Lydia Clement: canzoni

I cumpusitori di Leningradu cridaru l'attenzione à l'artisti, charming with the lyrical soft soprano Lydia Clement. In particulare per ella, Andrei Petrov, fascinatu da u talentu di a chjera, hà scrittu una canzunedda "Ola" à i versi di S. Vogelson. A so ghjovana actress, chì hè divintata favurita di u publicu, hè realizatu in u 1962 nantu à a "Light Blue". In u stessu annu à u Teatro Variety, u cantante addivintà u solista di l'orchestra Anatoly Badhen. A famiglia all-unione di Clement hà purtatu i canzoni "Autunno", "Rain on the Neva", "Stars in the conductor bag", "Is it really me alone?", "In a muntagna", "Se ùn ci era micca in u mondu di l'amatori". A so famosa canzone "Karelia" hè stata realizata in Canada, Suécia, Finlande.

Lydia Clement spessu prus a la Radio All-Union, hè invitata à i programmi di television. A canzone "Karelia" realizatu da u cantatore suvieticu hè statu inclusu in a film, filmatu da u direttore cinematograficu N. Kurikhin. Lida cantava la canzone, assittatu nantu à una grande rocca vicinu à a superficia liscia improvisa di u lavu. U pianu di l'attellu era chjubitu da u vetru, è u play di u sole da l'acqua era rapprisintatu da rai di luci. À a fine di u spettaculu, a ragazza hè risata è pareva esse direttamente à u visor. A so seconda image à questa ora hè stata sguassata à a prufundità di u quadru. Grazie à sta ricevutu, u visoru hà avutu l'impressione chì a parte di l'ànima resta sempre quì, è a secunna - dissipate in u paisaghju Kareli. Stu puntu era spessu sottumessu in a television. Ma dopu a film hè statu distruttu.

L'ultimi ghjorni di Lidia

Paria chì u cantante era aspittendu una vita creativa. Ma a zitella hà digià una malatìa terribili. U traumu di a nascita, à quale Lida hà micca attaccatu assai impurtanza, anu avutu cunsiquenzi irreversibuli è diventatu in una malatia oncologica. Ma Lydia Richardsovna Clement hà sempre à travaglià dura. Pocu persone asmessi nantu à a povira disgrazia chì ghjocanu a zitella.

L'ultimu ghjornu di a vita di Lydia Clement hè u 16 di giugnu di u 1964. Dici addiu à u cantante di u Teatro di Variante di Leningrad vènsenu un gran numaru di i so cumpagnie. Ùn era micca pussibuli aghjustà u so primu platu cù novi canzoni, chì appareru quasi sùbbutu doppu a so partenza. A vita scénica veloce di Lydia flashed in i cori di i persone cun una riflessa brillanti; A so luz, i canzoni sinceri tocanu u cori di u core à u core, anche u fattu chì sò sononu quasi un seculu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.