FurmazzioniLingue

L'urìggini di la lingua russa è u so struttura di vucabbulariu

lingua Russian appartene à parechje lingue slavi, chì sò divisi in East slavi (Russian, Ucrainu, Belarusian), Lingua slava (pulaccu, Czech, Slovak) è San slavi (Bulgarian, Serbo-Croatian è Slowinski).

L'urìggini di la lingua russa

A prima data, chi dicu, circa a so apparizione, aperta à u BC IX seculu, in un tempu quandu furmati scrittura slavi. infurmazione accéder circa i tribù slavi sente daretu à u IV seculu. In sti tempi ci eranu digià tri gruppi principali di Slavs, dunque, e lingue. Tuttavia, ch'elli sò à u seculi IX-X, quandu ùn ci fù scriviri, ci era cusì simili à u so struttura grammaticali è a struttura di vucabbulariu chì li vari tribbù pussutu facili capiscinu tutti. Stu ìnnica ca l 'urìggini di la lingua russa è altri slavi cumencia da drevnetserkovnoslavyanskogo generale, o Old Church.

In turnu, lu lingui slavi sò parti di l 'Indo-European, chì cumprendi puru grecu, latinu, Romance Modern, Germanica, Celtic, lingue Balticu, è qualchi lingui di l' India è Iran. Ci si parenu, frà i persiana, lingua albanese è Russian muderna hà nunda à fà. Tuttavia, quannu l 'analisi storica cumparativu pò palesani qualchi basa cumuna, stu Naturarmenti chì tutte e lingue appartenini à u gruppu Indo-European, una assai, assai longu tempu avia una lingua cumuna "piattaforma" - lingua Indo-European, da chi si messe u so sviluppu indipendente. In turnu, la lingua protu-slavi hè un fundamentu di i Slav, chì appartene à u lingua russa. L'urìggini di ogni d 'iddi, e lu prucessu hè assai longa, cumplessu è arquantu cuntruversu, accussì comu a stabbiliri la fonte d'origine hè pussibili solu da comparing dati storica assai riprisentatu cuntenendu maltu, ferma di l'anticu parolla-forma è constructs lingua.

L'origine di e parolle in a lingua Russian

Vocabolario di Modern lingua Russian evulùtisi più di un assai longu tempu. U prucessu di criazzioni di a struttura di vucabbulariu di ogni lingua, cumpresi Russian, hè vicinu à ellu assuciatu incù u sviluppu di a nazione, u sviluppu storicu di la genti. À u cori di stu prucessu di distingue dui cumpunenti: un nicessaria vocabulariu chi c'eranu in i lingua dipoi i tempi antichi, e parolle pigliati in prestu, chi sò falsi addivintannu parte di u so sistemu di vucabbulariu.

In lu vucabbulariu Russian età-vecchio, mischjà i gruppi di parolle incù Old basi Russian è Russian in fatti mustrannu a l 'urìggini di la lingua russa Indo-European, East slavi,.

vucabbulariu Indo-European ghjunse in Russian da u vecchiu sistemu chì facìani parte sola lingua Slavonic. Quessi sò i paroli denoting rapportu: mamma, babbu, figliola; animali, toru, pecuri; sciaccanu - elle, carne, è altri.

Parole di lingua slava cumuna in lascita da u so unità linguistica di i tribù slavi, da a su VI seculu dC Hè una parolla denoting i pianti è fàuna - lime, foglia, liccia, lignu, foresta, ràdica, ramu, dû furmèntu, sdragatu, orzu, etc. Stu gruppu vucabbulariu include li cuncetti designating l 'attrezzi e workflow - H hoe, squires, Tissu, ganciu, tratti, ecc.; parole riguardanti l 'argumenti di pratiche, food, muri, acelli è animali.

Di e parolle in a lingua Russian appartene à i slavi Est, o Old vucabbulariu Russian. Iddi urighjinaria duranti la criazzioni dû Rus di Kiev, ca facía la tribù di i Eastern Slavs. Quessi sò i paroli chì accade in solu tri lingui slavi Eastern, per esempiu, mintuvendu a qualità di l'azzioni - bonu, rokotat; qualchì gradu di del Guercino - passu-figghia, ziu: certi di i nomi di aceddi e 'animali, etc.

Primurosu di i lingua russa in e parolle apparsu in la lingua dopu à la criazzioni di l 'Great naziunalità Russian, quannu cuminciò à piglià a forma è u sviluppu di una lingua Russian naziunale, circa lu sèculu XVII. Chisti sunnu arcuni cuncetti chì quì articoli e manciari - Crosta carbusgiu, P, belyashi; tituli Action - pèrdita, Smash, scold; arcuni cuncetti astratti - la spirienza, su, fraud, etc.

Infine, un impurtante gruppu vucabbulariu in u Russian lingua fàmi parolla-assumendoni, incluse in lu in u prucessu di patti c'avìa fattu culturale, di cumerciu, militari e pulitica cù altri paesi. Vergogna à e parolle sò pocu assimilated, vale à dì, era parti di u lingua parrati e straneri pocu persu u so sensu. In la lingua russa, si sylvie sia da parenti lingui slavi, oltri ca comu non-slavi. Assai paroli sò stati pigliati da greca in lu piriudu di l 'unità di l' tribù slavi. vucabbulariu scentificu è m per i più parte vene à noi da u latinu. parolle lingua Turcu (più di u tatari) intrutu in la lingua russa comu nu risurtatu di l 'industria culturale è abbinutu predatory principiu. Unu di l 'parechji gruppi make up assumendoni da lingue europea uccidintali, a causa di l' riformi cultural, legale, militari e pulitica di u statu francese, postu chì u tempu di Petru.

L'urìggini di la lingua russa è u so struttura di vucabbulariu hè attentamenti, culligatu cu l 'origine, la criazzioni e lu sviluppu di la nazione, u nazione Russian è u Statu, perchè a lingua - hè un cumplessu, "Live", crescente "organismu", IMPUGNANO è liati à l' azzione invariant in la sucitati umana.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.