AffariIndustria

L'impiantazione chimica di OJSC "Azot", Kemerovo

OJSC Azot (Kemerovo) hè u più grande cunnessu chimicu in u Uraline per a produzzione di nitratum ammonium, fertilizzanti di nitrogenu, carbamida è altri composti. Dopu à u 2011, hè parti di a pruprietariu SDS ("Siberian Business Union").

Crea

A custruzione di u cunflittivu Novo-Kemerovo combina per a decisione di u Cunsigliu di i Commissari di u Populu Corsu hà iniziatu in u 1945. À a fine di l'anni 1940, agrigarii, una basa di sustegnu, assemblea, riparazione è i siti di a custruzzione era statu preparata, i strade è e strade era custruitu. Un stabilimentu di Predzavodskaya era custruitu per 2.500 persone. Duranti l'erecci, u travagliu di i prigiuneri GULAG hè stata utilizata.

Start-up di l'attività hà realizatu nant'à 5.11.1956. À u principiu di l'anni 1960, i travaglii di produzzione ammoniaca, ci stanu chjamati i travaglii tecnulogichi, i centri di energia termale, CBO, è altri strutture. U futuru "Azot" (Kemerovo) hè stata fatta à ghjacciu è cume.

Sviluppu

Dopu u 1961, l'operazione sana di l'intruduzzioni hà iniziatu. In a prublema di u decenniu, a pruduzzioni di metanol, ammonia, caprolactam, sulfenamida, carbamidi, l'acid sulfu hè attivatu. Per esse ricreati è recreati l'campu "Berezovo" è u campu pioneeru "Sputnik" sò stati construiti.

In l'anni 1970 u cullettivu hè stata premiata cun premiu statali per u travagliu fructuali, a più significativa di quale hè l'Ordine di a Rivoluzione d'Oltra, signali commemorative è onoreali di u Cumitatu Cintrali di u CPSU. In u 1975 a pianta chì era Novo-Kemerovo fù cambiatu in nome da a pianta Azot. Kemerovo hà diventatu un centru maiò industriale di a industria kimica. In l'anni 80 hè stata sviluppata significativamente in quantità d'unità di grande capacità "Ammonia-1, -2, -3", chì travaglià in gasu naturali.

U nostru tempu

Dopu à u collapse of the Soviet Union, "Azot" (Kemerovo) hè stata cumprata. Ci hè ancu una diminuzione significativa di a pruduzione è di l'evoluzione di l'imprese. L'aiutu di u guvernatore Aman Tuleyev, chì avia assignatu un prublema considerable in u 1998, aiutau per sèntirisi fora di a crisa deep. L'industru hè diventatu una parti di u grande sibbilu SIBUR.

Dopu à u 2000, a produzzione hè stata megliu gradualmente, dopu à un hiatus di cinque anni, l'esportazioni anu tornatu. A dettu hè ristrutturata. Da u 2005 à u 2009, SIBUR hà investitu 6 mila millioni di rublime per a modernizzazione.

A fine di u 2011, u novu pruprietariu d'Azot hè u Siberian Business Union. L'aghjuntu in a pruduzione cuntinua. Per u sviluppu di a pianta à u 2012 à u 2015 hà cunsigliatu 9 mila rubli. Comu u risultatu, a cumpagnia hà dimustratu rendimentu di scrittura in l'ultimi anni.

Descrizzione

Un pocu di 6 000 persone di travaglià in Azot. A più di 100 impiegati sò stati premiati u titulu di Chemistu Onoriu è Honore di a Federazione Russa. A pianta hà à circa 100 suntubugliu strutturali, più di 1 000 pruduzzione, magazzini, facilità di casa.

Una di e fasi impurtanti di u sviluppu più avanzatu ùn hè micca solu a mudernizza di a pruduzzioni esistenti, chì hè stata operatu per più di quaranta anni in a so parte principale, ma a custruzzione di un novu cumplicatu, chì cumprendi aghjregate di ammonia, urea, a produzzione d'àcitu nèrticu è salitu peru. U novu equipu cunsumà prima cose materii primi, scontri i più altitudini di u mondu di u mondu. À u listessu tempu u so operu serà da almenu 40 anni. U prugramma hè implementatu in modu cumuni cù l'associazioni italiani. A summa di l'investimenti farà 1,2 billion euros chì hè u più grandi prughjettu di investmentu in Russia in u campu di a sintesi di fertilizzanti di nitrogenu. I travagli preparatori sò rializati per u disignu, a selezzione di l'equipaggiu.

Pruduzione

L'urtimi anni l'intrattenimentu "Azot" (Kemerovo) hà partitu à i richiestu di u travagliu. Per a prima volta in 37 anni da u prugettu di a pruduzzioni ammoniaca, i travagli di fàbrica anu pruduciutu circa 1 miliuna di tunnillati d'ammonia. In u 2015, 800 tons di l'acidu nìtru hè statu pruduciutu - hè ancu u megliu scopu di a storia di a pianta.

U primu rigalu per u 60 anni anniversariu di l'attività hè stata fatta da i travagli di u attore per a produzzione di nitratum ammonium. I so rializazioni diventanu u più impurtante - 1 milioni di tunnillati di fertilizzanti minerali, cusì necessariu per l'agricultura.

Pruduzione

Plantu "Azot" (Kemerovo) annantu à l'anni hà pruduttu circa 84 miliuni di tunnillati di prudutti. I principali tipi di merchenzie in i termini perditivi sò:

  • Ammonia - 25,5%.
  • Ammonium nitrate hè 22%.
  • Acido nitriku - 18,5%.
  • Carbamide - 15%.
  • Caprolactam - 3,5%.
  • Altre pruduttu - 15,5%.

In più di i prudutti tradiziunali di a química, l'intrapriża rapita l'urdinazioni promettenti, prima di tutti - i novi fertilizanti granulidi cumplessi in fertilizzanti: nitrosulfate è carbosulfate. U so usu in fieldi esperimenti dimustrò un incrementu significativu di pruduce. Una big aposta hè fatta nantu à fertilizanti lìquidi.

Modernizazione

A pianta "Azot" presta particularità à a nova tecnulugia è l'innuvazione. L'imprese hà 45 tinte, cose chì hè necessariu di esse modernizatu in una basa persunale. In 2013-2016, propostu 500 propostu d'inovazioni è raziunale. Se in u 2014 l'effettu economicu di parechji modi rializà à 11,7 miliuni errubili, in u 2015 - 58 milioni di rublime. In u 2016 stu indicatore superò 100 milioni di rublime.

In u 2017, un prugettu per a transizione di a pianta di l'acid sulphuric à un regenerà di pruduzione breve è l'implementazione di u metudu di l'assulutazione di ciclo bulu per a pruduzione di l'idrogenu da una mezcheta d'ammonia hè implementata.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.