U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Santa Lucia Nataliya Nikomidiyskaya: a vita

Cum'è un simbulu d 'amuri cuniugali e fideli revered Orthodox presto Christian Saint Nataliya Nikomidiyskaya. U icona incù u so imagine sottu prighera è a fede Decisive è sinceru m'aiuti furtificheghja i raporta a famiglia è a prutezzione di una unu amatu da parechji oppressions è guai. Celebrà a Saint Natalia è u so maritu Adrian hè celebrata u 8 settembre. Li relìqui di u santu sò firmati oghje in Milan, Basilica di San Lorenzo Campagna.

a vita

Santa Maria Martire Nataliya Nikomidiyskaya cù u so maritu, Adrian vissutu in u principiu di u seculu IV, Nicodemus, in Asia Minori. Adrian era un paganu, è feci dopu cum'è un ufficiale cù lu mpiraturi Maximian Galerius, chi era odiatu persecutor di cristiani. Stu capu hè particularmenti casticatu punitu quelli chì sicretu cristiani, è quelli chì una lagnanza à elli, prumisi a n'angustia e onori. Per quessa, u denunciations longhi misi. Una volta i gattivi sò purtati à u tribunu chì unu di i Batu sò piatte cristiani chi passanu li notti in prichera à u so cantu, à Diu.

Cristiani honnête

Surdati subitu pigliatu ognunu hè in lu cristiani, chi contu vinti-di trè. Si misi pedi di ferru è mandatu per dumandonu di lu Mpiraturi. Maximian urdinatu mercilessly li batta cu vastunati, materiali e poi supra lu in bocca. Però, l 'guàrdie Ùn sò tantu un colpu da i cristiani, comu iddi stissi nta in una pin. Saints dittu lu mpiraturi gattivu ch'ellu spetta assai di più a farina chè elli. È tutte e perchè hà ùn pensa chì u corpu di tutte e persone sò u listessu, cù solu solu una diffarenza: lu - chalky è brutta, è u so - Clear da u Spìritu battesimu.

san Adrian

Allura lu Re urdinau a shackle prigiuneri in catene di ferru è mandò in prigiò. I so nomi, è assassini sò stati missi in u libri legale. Quand'elli eranu introduttu in a corti di a ghjustizia, unu di l '' omi nòbbili (Adrian), veghjanu da i terribili suffirenza di cristiani dumandatu elli ciò chì ricumpensa ch'elli sò ghjuntu à atti da u vostru Diu per tali agunia? Li disse: e parolle di a Scrittura, chi dici ca ochju ùn hà vistu, arechja ùn hà intesu, è u core ùn vinissi à l 'omu chì Diu hà preparatu per quelli chì ellu amuri. Quandu Adrian intesu ste parolle, si n'andò fora à i scribi, è li disse chi fìciru lu nomu fiancu à i nomi di issi martiri di u Cristu è prontu à more cun elli.

Lu Re 'ntisi sta, arrabbiatu, è vulutu ca iddu subitu cridìu. Ma Adrian dettu ch'ellu hà dunque davanti à u veru Diu, di i peccati di s'appronta, quandu ellu era un paganu. Allora Adrian shackled in catene di ferru è mandati à a prigiò à quelli chì martiri.

U so maritu in prigiò

Quannu dissi circa ciò chì hè accadutu à a so moglia, Natalia, idda si sfardò lu vistitu. Ma, quannu sappi ca avìa divintatu un Cristianu, allura si raligrava in spiritu. Nataliya Nikomidiyskaya hè una Cristiana di un longu tempu è i so genitori, santu, ma hà tinutu stu sicretu, ma avà ripete dicisi à annunziari lu. Idda misi supra u so migliori panni è si n'andò à u so maritu in prigiò. Ci so moglia Adriana lampò à i so pedi, basgiò i so pedi, è u chere ch'ellu ùn hè a paura di suffirenza, perchè tuttu sarà più prestu, è Cristu, hè in lu celu, ch'ellu vi ghjunghjerà ricumpenza eterna.

Santa Lucia Nataliya Nikomidiyskaya

Idda si n'andò in a so casa, è uni pochi di ghjorni dopu, Adrian dumandatu a turnari 'ncasa, a chjama di lu esicuzzioni di a so Natalia. Postu chì in lu cortile, a casa di Adrian, Natalia chiudiri tutti li porti è piense a cori ruttu. Idda pinsau ca iddu era nu matimàticu e ha nigatu a fede di u Cristu, è cusì ch'elli làssalu iri.

Adrian rinfurzà è li disse ch'ellu avia vinutu à dì avvedeci à a so, chi iddu vouched di i santi in prigiò, è avà ch'ellu ci vole à vultà prestu. Sintennu sti paroli, si rapiu la porta e mette u so braccia, intornu à u so maritu. E poi tramindui si n'andò in prigiò. Ci Nataliya Nikomidiyskaya basgiò i cateni di i martiri chì sò festered firiti, e di li cascò vermi. Allora hà mandatu pè u cameriera, cusì hà purtatu un bandage, preti.

turtura

Adrian era sempre forte, è u so primu liatu nantu à una pena. Nataliya Nikomidiyskaya ci anu forti. Iddu maximian dinù nicissarii à prupostu sacrifiziu à i dii pagani. E poi si misi a sbattiri l 'martiri di lingua, tantu chi si messe à lintà a so insides. Adrian era ghjovanu, avia solu 28 anni dopu à a turtura ch'ellu fù dinò mandò in prigiò. Natalia era sempri ddà, anu u so maritu a pulizziari li incù u so sangue, e ferite. Cù u so foru àutri muggheri chi taliari dopu à l 'martiri santu e erbe si rifiriscinu a li firiti. Locu di chistu, l 'auturitati impeditu e donne à entre u prigiuneru. Allora Natalia tagghiati cu la testa, messe u vistitu di l 'omi di e cuntinuau a primura di i santi, è u so maritu, chì pricatu a intercede quandu agnuna davanti à Diu, in u so tia morti prussimu. e donne divina dinù pigghiau l 'esempiu di l' Natalia obrilis, vistutu di panni 'omi di e pigliò cura di i martiri.

martiri santu

Gattivu, rè, in prisenza di issa, urdinò à tumbà i martiri di a gamma e vrazzu. Iddi subitu messe à Adrian. Natalia timia chi Adrian nun supravivìu, era vicinu à u cunsulatu, è tandu hà risuscitatu u so mani è pedi, è mette nantu à i muvrini. Vergogna malatu Adrian spizzò falà e si scurdaru mai u so anima à u Signore. Just fu ammazzata turturati è altri prigiuneri, è tandu i so corpi foru, jittatu ni lu high. Natalia dinù vulia ittari u so maritu à a so, ma luce di li lampi, l 'arcusgi è lu cufuni chinu iscì, è parechji torturers abbandunatu mortu. A li corpi di i martiri ùn piglià focu. Un omu divina è a so moglia pigliò u corpu santu di u bastimentu à piglià li à Byzantium.

nave surf

Natalia ne stete in la casa, idda avia lassatu a so 'manu, a santu conjoint, è untu u so mondu è jetta Abrazive. Prestu si cuminciò à Woo capitanu, tantu era sempre ghjovanu, è bellu hè. Natalia dinù dumandatu di trè ghjorni a scappari durante stu tempu à Byzantium. Una volta ch'ella tearfully pricatu di u Signore, è, sfinutu, I s'addrummiscì. In u so sonniu, Natalia vide unu di i martiri santu. Iddu a so urdinatu di jiri subbitu nantu à una barca e iri a induve a so putenza, - induve si sarà u Signore, è purtalla à ellu. A stu tempu, u diàvule hè in un bastimentu, vosi purtari li far, è à lampà. Tanti battelli sò persi per via di quessa, ma lu bastimentu cu Natalia nna unhurt cum'è u santu Adrian statu ddu vecchiareddu in panni è i liticava circa lu rinunziò.

santitati

Iddi natava sò prontu à u spaziu. Martire Nataliya Nikomidiyskaya ghjunse à u tempiu di i corpi di i martiri, si lampa in dinochje è mette a so manu, St. Adrian à u so corpu è cuntinuò pricava. Stancu di la strata, ci s'addurmintò è avianu un sonniu chì era u so maestru, saint Adrian è liticava circa la vie prussimu. Natalia Ind'e e dissi a so sognu hè à fiancu à i Cristiani è li dumanda a priari avvinta. E poi mi s'addurmintò torna è micca svegliati. Un pocu più tardi hè statu trovu mortu. Cusì finì a so martiriu senza shedding di Santa Lucia di sangu Nataliya Nikomidiyskaya è in u visu di i martiri apparsu davanti à u Cristu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.