U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Preghiera di studiu. Quale è cumu a priari?

Information chì hè necessariu micca solu per amparà, ma dinù à analizà, si diventa di più è più. mutazione di a sucetà hè cresce u passu cusì chì i nostri studienti sò sempri "stalled". Iddi truvà lu in difficultà è dura. Perchè assai bisognu di prighera di studiu. Per gridendu à u Signore, è elli schoolchildren incù i studienti è i so parenti. A Canzona di circà à fà a dumanda una forza supiriuri di sustegnu. À jìssi 'na cunciura e di studiari, è chì megliu à sente stessi in preghiera.

Perchè ùn ci ne aiutu?

U puntu impurtante. Fiera di a furmazione nun m'aiuti mocassin è muddle along. Tù ùn deve solu s'appoghjanu nantu à i santi, è di u so cumpurtamentu, troppu, a pinsari. Stu ùn hè un pezzu di moralizing e accostu modu realistu di u sughjettu. Cumu, aghju da dumandassi, sapè fà vi esse acquistatu se la pirsuna ùn vulete leghje, ancu sente à ciò chì u maestru dice a iddu? Ùn pensu chì u Signore hà una macchina spiciali, furmendu viaghji filaire in lu ciriveddu. Stu hè stupidu. Aiutu vene più truvà un altru. Ùn pudemu sacciu cchiù i sapè fà hè à spessu perchè troppu assai d 'iddi. A bundanza di infurmazioni nascenu angosce, ancu più prufonda. Cosa veru in un statu di a cunniscenza?

In più, i zitelli sò à spessu persu, pò micca esse rispose: a causa di la mancanza di sè stessi. Li sacciu a materia, è capisce, è e parolle da l 'lingua nun vai. In sti casi, la preghiera di studiu vi bellu succorsu. Pussede u spiritu di l'omu, u manda à tranquillamenti è reassure la forza di u Signore, è a so ànghjuli. Per ch'elli sò ci piglià cura di noi, l 'abitanti di u paese. Ma cun sta è circà à l 'esercitu in cui na pirsuna crede. A quessu hè assai impurtante. Perchè porghju prieri in lu vacanti? Space a cui vi sò entrata, deve esse pienu di l 'essenza.

Santa Lucia Luntana bonu lu studiu

Andemu veratimente a pratica. People sò interessatu à spessu è à i quali u indirizzu dritta? Avemu bisognu di qualchi santu, o dumandà u Signore? In fatti, prichera hè leghje a studiari cu 'amuri e cuntrollu ghjudiziariu. Dopu tuttu, vi sò attesa di una risposta à a forma di u necessariu assistenza spirituali. Cu ti sti sintimenti? Signore, è u so fidu pùblicu. Perchè ùn conta chì mintuatu. Tutti i prigheri di u Signore, vai. Ma solu quandu pieni incù sincerità è a fede. Ricurdativi di lu paràbula di u Fariseu, è i Publicain? U puntu ùn hè micca in u testu, ma à l 'arma. Perchè vo ci vole vole studiente ùn hè un pezzu di carta cun una preghiera a sciddicari, è spiegà u lavau luntanu. Cù u listessu genitori.

Ùn capiscia chì mumbles, ùn vi ghjunghje sin'à u tronu di Diu. Dopu sò i testi di canzuni. Si pò ièssiri usatu bè, dopu ad avè riflittutu. L'essenza di u parolle hè à dumandà i santi à guidà la strada, eleva à pressu à Diu. Chì pudia ricerca di novu a cunniscenza è pinsamenti alzà à u livellu di u spiritu di l'infurmazione ricevutu. Aduprà ùn deve esse per u dépens di altri, o per u prò di l'umanità.

U testu di a prichera

Di u studiente:

  • "Preblagy Signuri! Mandà à u to servitore (nomu) di u grazia di u Spìritu Santu. Chì li forzi forza, chì heeding u maestru è i sapè fà maestru pò cresce da a to gloria, cunfortu Pauvre. A divintari a Patria è a chiesa, interessante. Amen! "

Nunda di male ti succede si voi canciari lu testu di un pocu, lascendu u so significatu nteru. Preghiera prima di l 'esame:

  • "Signore Ghjesù! Benedisci u to servitore (nomu) davanti à u testu. Mandà u vostru aiutu, chi I maestrata tutti ostaculi è truvatu u successu àutri. Voi, Diu, Patria è utuli à mè! Amen! "

Quì hè u listessu. Tù ùn ci firmamu in u testu. Soprattuttu quandu l 'anima di l' àutri paroli vai. Tu te parlu cu lu Signuri, esaminà ciò chì a dumanda di.

Sta prighera ùn pò aiutà?

Micca tuttu di oghje sò allivatu in la fidi. Ci famiglia atheistic. Arcuni genti in generali circa sti cosi nun pinsari. Perchè prighera per aiutu à amparera ùn hè micca per tutti. Hè custruitu nant'à a fede. Si deve esse datu mpurtanza, micca solu in e parolle, ma in un sensu. Hè da a zeru ùn truvà. E prega chì Diu ùn piglià l 'anima, hè ùn hè micca necessariu. Ci sò altre pratiche. A picca paroli su i rapprisintanti di lucca cunfissioni. Iddi li voti si rifiriscinu a santi ortodossa. Nisun francese ban ùn esisti micca quì. Diu hè unu. Nun haiu a jiri a lu tempiu? Sta questione hè persunale. No unu diciarà di sicuru chi a fari tantu, è ùn spicificatu. Ma qualchì volta hè ricumandatu à circà in la ghjesgia. Ci hè una atmosfera spiciali, un effettu pusitivu nantu à i nervous system, è u livellu di cuntrollu ghjudiziariu in u Signore.

Giacubini di studiu

Cosa chì quelli chì genti chiamanu unbelievers Thomas? Cù sta comu ci sò micca prublemi. saviezza Folk hà datu nascita à una mansa di cunsigli è ci voli. S'elli cridite la cunciura e pratiche à studià. Hè cunsigliatu à leghje a sera. Si deve esse nantu un linzolu muta di carta, à scrive, quantu à circà a riescita. Fà sta a tecnica, presa in contu di u liveddu di u so putenziale. Chì hè troechniku dura preziosi à prufessiunale di i medaglia d 'oru. Fate u sensu? À pinsà di u testu deve esse da Giovannino. Foglia bread busta. U l 'cera da la cannila. Allura dimmi:

  • "Hè scrittu chì sta lettera - u mio vole sinceru. Chì vene veru è cusì, tutti à la scola senza mura gira fora! Amen! "

Postu u tuning magia cottu sottu à u cuscinu è andà à u sonnu. Ripetiri lu rituali quandu un fallimentu succedi o di fà cresce u livellu di spettaculu. Old pacchettu figura.

cunchiusioni

Quandu entrata à i forzi di a quali vo cridite, aiutu, pensi ch'elli ùn sarà Bredouillement per voi. Ghjè u travagliu di l'omu. omi alba cuncretizà murale è spiritualmenti. Iddi cuntribuisce à a nascita di self-di canusciri, aumintari la vilucitati di lu pinzeru e riazzioni. Diu hè triune in cristiani. Cusì, u risposta niàutri pigghiamu a lu Spìritu Santu. Chì hè induve una persona nati criativa. A memoria di e cumpetenze à esse self-furmendu e lu trenu! Bona furtuna è successu in u to figura!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.