AffariIndustria

Automaton Bulkin AB-46: una recensione, funzioni è fatti interessanti

L'autunomu attuali Bulkin anu obtatu l'indivu productu TKB-415, sviluppatu da u 1945. Immediatamenti dopu a creazione, l'armi participonu à a cumpetizione di l'Acadèmia militare statale di l'Forzi Armati Esèrciti di l'URSS, cumpetenu ind'è l'altru ugguali cù altre specimens similars. Dopu qualchì parechje anni, u mudellu in questa persu da parechje paràmetri a variation di KB-P-580, più tardi cunnisciutu à e grande massi cum'è AK-47.

Un pocu di u designer

Malgradu u fattu chì u macchina di Bulkin ùn era micca largamente usatu, u so sviluppu hà fattu una cuntribuzione significativu per u sviluppu di l'armazzi di Soviet. Pocu hè cunnisciutu di u disignu stessu. In l'annunzii, travaglia in u KB NIPSVO. In u 1942-43 anni. In cun I. I. Rakov, u rifuelu automaticu è a machina di u focu fù designatu. In u 1943, pruvucatu a macchina creata da stu ingenieru. Inoltre, hà sviluppatu una carbine TKB-32 cun un attellu di sguazzammu automaticu.

In u 1944, hè statu introduttu un cunfusione di metà subbullenza di Bulkin AB-44, è in u 1948 u designer hà participatu à a creazione di pistoli di aereo d'alta veloce. I travaglii sò stati cunducini in coautazione cù N. Afanasyev è M. Berezin. Ùn hè unknown u distinu di u mastru d'armi. Per i ragi canusciuti, u persunale persunale è tutta l'infurmazioni bioggichi di l'ingigneru era persu, ùn anu micca truvatu parechji parienti.

Storia di a creazione

A Direzzione principale annuncia una offerta per a creazione di un novu arma automatica in u 1943. A quarchi puntu sta decisione hè stata facilitata da a presentazione à u cunsigliu tècnicu di u Commissariat de Persone di u mudellu German MK-42 cù tariffi standard. U cartridge analogu suviu di calibre 7,62 cù a cammisa di 4,1 cm hè stata creata da i rivolti Semin è Elizarov in tempu récord. Dopu a manga s'hè più curta per 2 mm.

I partitanti di u cuncorsu hà sviluppatu macchine automaticali solu per un novu cartridge domesticu. A primu rivière, a vittoria hè stata premiata à l'ingenieria Sudayev, chì introduciu una carina carbine C-44, peschendu 5,3 kg. Frà tutti i minori rapprisintanti anu osservatu u pisu eccessivu di l'arme è ricumandò per u designer in u travagliu nantu à a so riduzzione.

U secondu cuncorsu

In u 1945, nantu à l'iniziativa di GAU, u seconda cuncorsa principia. In questu staghjunu, a subminiscenza AB-46 apposta da Bulkin hè statu prima introduttu à i participanti. Sudayev presenta una modificazione improvedu di l'AS-44. In ogni casu, a carabina ùn si ponu amparatu risultati comu prima. Scuderia Armanu Bulkin dopu una quantità di millione cuntinueghja a participazione à a cuncurrenza. A súbita morti di Sudayev cresce u futuru di l'AS-44, chì era u principali capu.

I participanti restante cuntenanu per a primacitati trà l'armi automaticamente automatiche. A Cumpagnia di u GAC, cunigente à e circustanze novi, presenta e disputanti cù rigioni tattici è tecniche, cunziddiu u disignu di cunceta di ogni mudellu prima di a manifestazione di u prototipu. Comu u risultatu, solu cinque travaglii sò permessi à a volta finali. A machina di Bulkin era più di duie anni in u principale in i prucessi è da u principiu di u 1948 fù l'unicu chì currisponde à a precisione in sete ghjetti, cumu se specifica in i cumandamenti di cumissioni.

Test results

À l'altri criteri qualificatori, l'arme in quistione si vintu tantu. Simplicità di serviziu, comodità di cuncelebre eranu in altizza è micca micca inferiscei à i competitors. Tuttavia, Bulkin ùn pò micca solu u prublema di a vitalità è a fiducia di a so "idee". Questu à a fini è purtatu à nunda tuttu u sforzu di u designer. Per i testi di campu, a cumissioni scelta una mostra di a machina di sviluppu di Kalashnikov.

A machina AB- 46 di l'addutama Bulkin ùn hà micca bè cù i reguli di u GAU è ùn passava micca e probine finali. In spite di fattu chì in u 1949 l'AK-47 hè statu aduttatu, a mudificazione cunzidutu hà fattu una cuntribuzione significativa à u sviluppu di sta macchina, cum'è assai di i miccanichi è di dati di i cuncurrenti sò casi listessi.

Custruzzione

U designer creò un esemplariu à u principiu di a rimette di gasulentale automaticu, u node chì ghjè situatu sopra u bagnu. Per a custrizzione di u canna stem, u principiu di rotazione hè stata appiicata. U dispusitivu per l'evacuazione di gasi ùn anu micca un regulatore, è u pezzu di bluccamentu hè cunsigliu di un ziziu è una vigna finiscinu in un pistone gasu. U pruvostu hè tuturatu cù un burchju per a larva rotanti di cumbattimentu cù un paru di parechji.

Quandu si move u zogliu di u vellu di a machina Bulkin, a larva di u cumbattimentu hè stata brusgiata prima, dopu dui pareti sò imbuttati fora di u pritatu cù u sustegnu di culatta. U muvimentu sussegente di u troncu hè fatta cù a larva di cumbugliu pick up. A direzzione di u mohjornu hè stabilitu da i culori di a casata ottene di u tippu stampatu. Ci sò una superficie superficialità in u minimu, chì furnisce una suscettibilité debulle à a contaminazione. A distribuzione di i carichi hè fatta da a tenda per 30 munizioni. I cartuccii sò scumpressate, anu una alimenti di dui fugliale. U clip hè fattu di una liga d'altru in acero per punzonate è suluzione.

Principiu di operazione

A machina automatica AB-44, cum'è a so versione mudernizata, hè furnutu cun un mecanicu chjoccu-trigger cun l'intercepzioni di u disparatore. U node hè un dispositu simplice chì ùn hà micca un apparechju chì disconnects the hook and whisper. U piovulu di l'attuali tipu vellumu un gallo, quandu u livatore hè suluzata, intercepte a spiaggia di u pianu. U mechjadoru di u disparatore assicura chì u focu hè sparatu da una sola risata o riuturi.

U regulatore di modelli di u focu di u bandiera hè situatu à u dirittu right di u cannelu, sopra u trigger. Arcuni variazioni di l'armi in quistione anu un canna scurciatu da 100 millimetri. U fucile lampanti hè muntatu à u latu di u macchina, chì face convenientu di trasferimentu di i so modi cù u polu di a manu diritta. Dopu à a vista hè una mosca regulabile cù a prutezione di u fiamenzu è una vista settore.

Caratteristiche di u pianu tècnicu

Dui modelli di a cumpagnia AB-46 èranu presentati per i prucessi kompetittivi:

  1. Opzione cù una buttula di legnu in cumpagnie unità armata cumuna.
  2. Un mudellu cù un buttone plegable, cuncessu per u usu in unichi speciali è gruppi in aerostru.

Quì sottu sò i principali parametri tecnichi di a macchina sottu cunsideratu:

  • Peso completo - 4.5 kg.
  • A durata hè 0.94 m.
  • U fustu hè 0.51 m.
  • U livellu di u colpu hè 0.8 km.
  • A velocità di volu iniziale di a cullezione hè 750 metri per seconda.
  • A freccia di focu hè 600 rinchju per minuta.
  • U numaru di municioni in a cage hè di 30 cartridges.

I fatti interessanti

In i tempi Sovietsi, i cuntatti ùn eranu micca assai demucratici. In regula, unu chì hà avutu più influenza è e cunnessione pusonu i so mudelli di l'arma. Inoltre, l'avvenimentu spessu un rolu impurtante in u risultatu finali. Per esempiu, un rifle Simonov chì hè statu ritruvatu da a pruduzione in favore di un analogicu inamatu Tokarev SVT-38. Assucià sta decisione cù rotulazione frequente di u striker da ABC-36. In ogni modu, u prublema era micca in u disignu, ma in u fattu chì l'acciau era enduitu à l'incuntrà in una manera inadatta. Dighjà in u 1942 u libru di SVT hè ridduzmente cunsigliatu, postu chì u fusellu ùn hà micca ravitatu in cundizioni di cummattimentu. Hè stata eliminata da l'arsenale ancu prima di rifle Mosin.

Quandu Kalashnikov palesa u so prima mostra, u vermentu di a cumissioni in a persona di u teniente Pchelintsev hè in unequocale: l'arme sò micca perfetti è ùn pò micca esse migliuratu. Allora era. Ma dumande cusì stranii cuminciaru a succediri.

Kalashnikov cerca aiutu di u so cape Lyuty. Hè, a sua volta, falsifica l'rapportu di inspezione è ricumanda à a machina per cumprità, sapendu sanu bè chì hà da esse mudificatu da u scorcu. Hè stessu personalmente hà fattu parechji documenti in u disignu di armi. In più di ellu, l'ingenieru V.Deykin hà participatu à aghjurnà a mostra. Era questa specimen chì fù presentata in u cuncorsu cù u Bulkin TKB-415.

Chì facultonu l'affrontazione trà AK è AB?

Cumu l'avemu l'uperatori di Kalashnikov, u ghjovanu designer Bulkin, un tenenu senza educazione specifica, hà sappiutu a rimettenza di a dicisioni di ritirata in u cuncorsu. In fattu, certi dignità fomentanu u prughjettu di AK, anu osservatu i peculiarità di u mudellu Bulkin. Comu u risultatu, u travagliu nantu à l'AK cuntinueghja à u Kovrov combina sottu i guidenza di l'urtuggeru ingenieru Zaitsev, in ogni casu, cuncepimentu i funziunalità strutturale di l'AB. Ùn l'ultimi rolliu in sta pruduzzione fù tornata tocata da a Féce, resetta in NIPSMVO.

In u risultatu, a màquina hà ricevutu più di 400 cambiamentu è hè stata creata quasi da scratch. Questa era una vuluntà vuluntà di i reguli di a cuncurrenza, secondu chì i sviluppori ùn puderanu sviluppà modifichete sianu à i so prototipi. Hè nutate chì a durata di u troncu hè ridutta à 35 centimetri, ma più tardi cresce à 41,4 cm.

In cunclusioni

Durante a cuncurrenza, unu di i membri di a misioni visti una inconsistenzi significativa trà l'AK-46 è u prughjettu annunciatu. Eppuru, hà sappiutu chjude a so bocca, cum'è a decisiva parolla era di i testeursi di Kolomna, chì pretendiani micca di notte mudimenti radicale. Malgradu, l'AK-46 perdà ancu u macchina di Bulkin in u 1946 è a pistola di Dementiev. U paese di salvezza per u prugettu era u fattu chì nimu di i mudelli presentati ùn hà micca ghjunghje à i paràmetri tatticali è tecnicu.

A machina automatica Bulkin era l'unica di i trè chì ammanistienu a coherenza à u livellu di i reguli di u GAU. Era ancu superiore à l'AK nantu à l'indicazione ergonomichi, pussedenu un corpu pleguariu, chì u "Kalashnikov" pareva solu qualchi dicennii dopu. A decisione di implementà un paru di casella puderia avè fattu causatu causatu di cuntruversa, ma ùn era micca difficili per migliurà u mecanismu esistenti. Da e grande, u designer hà purtatu una fabricazione sottupostu di nodi, cum'è in a storia cù u fusel di Simonov. Invece a situazione attuale, a machina di Bulkin hè stata una marca brillanti à a storia di l'armi domestichi, chì avianu un interessu interessanti è di boni prospetti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.