FurmazzioniEducazione è culleghji

L'image of St. Petersburg in u rumanzu "Crime è Giusta" by F. M. Dostoevskogo

Cosa ùn sapemu circa St. Petersburg? Hè una cità, creatu da architetti di talentu, un simbulu di pruspirità è a grandezza di post-Petrine Russia. Cità baddi want è a coups palazzu, culpisce oghje u so magnificenza. Ma ci hè un altru, scunnisciutu à noi, distante, Petersburg. A cità induve ghjente sò Monsieur à "case di cage" in casa di gialli fitenti cu scale scuri, è passanu u so tempu senza a lu Taverne be e pub. A cità induve a vita hè miseria, scantu e miseria. Ghjè u image of St. Petersburg in u rumanzu "Crime è Giusta," basa Dostoevsky.

ghjocu di i cuntrasti

Ci hè una parolla: "San Pietroburgo di Dostoevsky." Rifretti la pircizzioni di u scrittore chì a cità. Fyodor avia vistu u malatu, crudu, scura e ancu beddi. Iddu, comu l 'eroi di l' Romana Raskolnikov, ch'ellu hà amatu Petersburg amuri dulurusi e amara, vide solu in un modu particulari. È imagine cuntrastu di St. Petersburg Pushkin e Nekrasov, Gogol in i so opari recreated. Dostoevsky li distingui da i caratteri particulari di la pircizzioni di u mondu, per via di u aggravation di cuntrasti, puis capitali dâ Russia, duranti u so sughjornu in lu scritturi (in l 'anni sissanta sittanta di u XIXesimu seculu). A ddu tempu, lu capitalismu sviluppatu rapidamenti, per via di e fustellatrici banca, Borghi travaglià-di classi, costruzioni, appartement e fabbrichi di i cità criscìu rapidamenti. Ma daretu à l 'prodottu.

Roman F. M. Dostoevskogo "Crime è Giusta." L'image of St. Petersburg

Si deve esse estate, hè calda fora, ma nfusca è passà Cityscape. No duvimu à i vechji a cità à traversu l 'ochji di u pauper a fame. Longu schiacciare, Stifling calori, pruvulazzu locu lime, mattone, lignu, ste stench spiciali ignilocu, sintìa pi tutti li Petersburger chì era impussibile à lascià i campagnoli in l 'istati.

imagine Petersburg in u rumanzu di Dostoevsky ùn hè micca sempre vede cusì. Ci sò e descrizzioni di images di a natura è u magnificu punti di u capitali, ma si sò u solu cuntrastu à u ritrattu di miseria. À mezu à e donne merchenzie signurili risenti di ghjuventù fame rifiutata. U ponte, da chi 'occhi u magnificu, panorama di u Neva, Raskolnikov fù quasi cadi sutta lu riccu carru, è i jurnati di passanti-vitturinu, u lashed cù una frusta. Di ghjuventù di più in lu cori di a zona di Hay. Iè, hè mischinu, ma quì hè un tipu di bellezza è a so fantasia.

Su li strati

L'image of St. Petersburg in u rumanzu "Crime è Giusta" hè recreated tantu forti parchì tutti i manifistazioni piglià suprattuttu locu u carrughju. carru Dandy sicuru in u ruelle, vicinu à l 'Haymarket Crushes zenza Marmeladov. U ghjornu assai dopu, in u carrughju, è a so mità di-pazzu consumptive sangu vèduva. U front Svidrigailov sè tira. U carrughju Raskolnikov prova à scuntu pubbricamenti. Tutti sti sceni pittatu sò intigrà da chiudi-Piece episodi macabunnu. Di li criatu lu fondo, contru à ciò chì u vèninu tragicu destinu di Sonia, Marmeladov, Raskolnikov.

In i casi di miti

Cù carrughji vanniaturi fitenti Dostoevsky ci piglia in la tìpica capitalista a casa Petersburg induve u so caratteri campà. Avemu ritrovi in u cantieri be, grimpé la scala scuri è stretta. Da tè hè disegnata in l 'ùmmira, si sò twin Torre, o Èccumi na cannila cannila slanting li raggi di lu suli' istati curcari. L'image of St. Petersburg in u rumanzu "Crime è Giusta" mi pari Creepy è lu stissu la vita tirribili pari una pietà chì sboccani in u so 'strati rossu è slums miseria. Intreccia maiò evenimenti - l 'assassiniu di una vecchia soldi-Apt, a nascita di "fora di u tarrenu," un omu chì chjama Raskolnikov "ubivtsa" mughji dispirata di u carrughju - cum'è a visione nightmarish di disertà. À u listessu tempu, i sonnii delusional di Raskolnikov tantu sìmili a rialità ...

puvirtà mondu

Nfusca cità grisgiu, induve Taverne, chiamamu a ddu mischinu di cumpleti a so maddalena, si trovanu nant'à ogni angulu ... genti imbriacà u li strati e li prustituti locu puvirtà passant, k è inghjustizia - hè u image of St. Petersburg, creatu da Dostoevsky. Pudete assuffucata da a ste stench, ci hè una vulintà di scappari prestu, ognuna aria fresca in i pulmoni di guariri di fumes in inglese depravity è meanness. A iddu, lu tirribili munnu di peni pressione, miseria mondu, un mondu duve i pinsamenti mezzo-pazzu vennu Raskolnikov. À mezu à i caratteri chì Monacchia e pagine di u rumanzu, à spessu ci sò i zitelli. Dostoevsky hébété pinsamenti di u so distinu, u core di u pueta aut mali a so suffirenza.

Un altru image of St. Petersburg

In u rumanzu "Crime è Giusta," la cità hè rapprisintatu micca solu offisu e firutu populu, ma dinù i so attività, misteri, si pò. Quì u scammer Koch Buys cose overdue la vecchia soldi-Apt. Quì hè u ambra di un Tavern Dushkin cartoons bè arrubati. Here accusa avian Yushkin di chambres chambre d. Here Daria Frantsevna e Louise Ivanovna iniziu trafficked e donne. Chjaramente contra l 'industria di sti caratteri loom in dui furmi: affari-industrial Luzhin è Svidrigailov Sharpie. A prima - i Villain, capaci di ogni delittu, u sicondu - l 'estru Petersburg Taverne, in i ghjorni di sirvitù turturati servi. Tutti sti populi di creà una maghjina di San Pietruburgu. Però, ùn hè limitatu à a discrizzione di i brutta a vita di i parsunaghji, è u significatu filosoficu è simbolichi.

Cità comu lu Méditation di rialità

Dostoevsky pinsatu chì St. Petersburg micca statu creatu per ghjente, è di i so gloria di lu mpiraturi. Petru 'ntisi aspirazioni di la genti, circannu a instill in gusti European Russian è a riflissioni. Chì a cità avia ricivutu una "non-Russian", "travagghi". Raskolnikov quì tutti i male: u ste stench, e pressione u caldu, è gialli. Si marchja à traversu u longu attornu a l 'Haymarket, ma ùn custata i beddi palazzi, vidi Vitale Garden, passa da u Chiesa di l' ascension. A so primura hè anche solu nantu à i fabricanti cu cuntadini fitenti, lu mischinu di passanti-da purtatu a l 'estiru di suicidatu, picculu cummircianti ... Pietroburgo - un simbulu di a sucetà inghjusti, unsettled, spiatatu è impervious a ghjente urdinaria. È ancu quì campà populu Russian à prisirvà la sincerità spirituali è fidi urtudossa. Si soffre in Russian, crede in Russian, fujutu in Russian. City - hè un attore, agiscenu ùn hè ancu un tistimone è un cumpari a lu delittu di Raskolnikov salvatica è u so rimorsu, pentimentu, è vultà in u mondu umanu.

in cunclusioni

Fedor Mihaylovich Dostoevsky - un scrittore brillanti, ca cunzidirau sfarenti aspetti di a sucetà cuntimpuraniu è per ellu, pittura unvarnished ritrattu veru di a vita di u populu francese. Images de genti, si cria l 'rumanzu "Crime è Giusta", imbued cù u spiritu di prutesta contru à a dégradation di l'omu, di inghjustizie suciale. talianu l'scrittore hè basatu nantu a virità, fundamentale: u lamentu di l 'omu è a ricunniscenza di a so r'individdualitati spirituali. Ghjova in tutte e cerca l'Dostoevsky à creà di pirsuni cundizzioni Decisive. Latium in stu sò significatu tamantu. L'image of St. Petersburg hè embodied un sensu di prufunnu sintia da i caratteri di u travagliu. Cità Crushes, strangling, t'inspira idei scemu, évoque visioni nightmarish. In sta situazione, è nati un scemu tiurìa di Raskolnikov.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.