Food e bevandeVini e spìriti

Licore "Cointreau"

Licore "Cointreau" - maravigliosu vivu Francese chì hè carattirizzatu da una catena unichi di sensazioni gustu. Cumpunenti di liquore forte in armunia. , arance dolce amara cuntrastu ombra, criannu un uriginale, ùn cambia ciò chì ùn piace u gustu, a prima cusì dolci, tandu i splusivi è drammatica, massimo in una, cocktail arumatizzatu di note, arancia.

Ma stu vivu hè micca solu gustu, u so culore hè almenu stupente: da Luminance cristal in u so forma pura a hazy opaline biancu, quandu assuciata incù ghiaccio. Quandu lu Ghiaccio, cumpritamenti sciugghiu, l 'incantu Luminance di ritornu. Vergogna métamorphose miraculosa duvutu a lu fattu ca la vìviri assai di olii essenziali naturale, chì dà un muscu frescu crustula è aromatica dillicatu.

"Cointreau" - licore stampata pruduciutu di quasi un mezu seculu. At presente, u dirittu à fà si hè tinutu da Rémy Cointreau. a forza di u vivu hè uguali à 40 gradi. Ricetta licore statu creatu da Eduardom Kuantro nant'à u fundamentu di a famiglia, u vechju. Storia di a creazione si messe in 1849, quandu Adolf è Edouard-Zhan Kuantro messe à a produzzione di famiglia propria di bevande ALCOLU.

A prima buttiglia "Cointreau" in l 'usu di solitu era isciutu in 1875. Dui anni dopu, si vinciu lu primu premiu, doppu ca ci hè assai di volti. In lu 2008 si pigghiau un lettu d'oru à u cuncorsu San Francisco le Monde Spirit prova.

Cumenciu, per a produzzione di aranci stati purtati à u Antilles, è i buttiglia avia una forma quatratu. In 1885, i fratelli ricevutu una peddi di lu nomu e aspettu di u liquore forte, chì prutegge da pussibili imitazzioni. À aghjunghje una forte muscu frescu, Edward cuminciaru a eva su buccia di una famiglia zavodik di aranci amaru da Curaçao Island. Hè sti aranci e addivintau la basi di un novu liquore forte, chì inclusa dinù agrumi da a Spagna è Brasile. Oghje licore "Cointreau" hè unu di i più pupulari, si hè vindutu à pocu pressu 100 paesi è hè anchiamènti usatu in a los ristorante cum'è una materia maravigliosu di vari Nîmes.

Per u so pruduzzione à a pianta, si messe nantu à una basa di modu regulare à eddi u buccia di aranci amaru da u Antilles e duci - da a Spagna, Brasile, u pruvinci miridiunali di France. Dentru una buccia uni pochi di ghjorni emozioni in infusion, alcolu distillazione passa duie volte à l 'unità distillazione di ramu, po si hè aghjuntu, acqua, primavera cun sciroppu di zuccaru. Solu s'imponi adherence la statura pò assicurà a creazione di pricisamenti quelli sapori di cui è vivu apprizzata.

Preparatu liquore forte "Quantro" da u purificatu aranci àiru acquavita, gâteau, u risultatu di u quali hè acquistatu intricciatu raffinatu, gustu bland francese incù a so ricchezza. À ringrazià à sta diversità di sapori liquore forte assai bè a parti di u Pastene and desserts.

Liquore "Quantro" vìviri tramindui in forma pura è in i sfarenti mischia (Nîmes White Lady, Margarita, B-52, smoothie e àutri).

Nun vi vogghiu a pruvà di còciri un cocktail "Cointreau"? Prova cù unu di i seguenti di ricetti.

Cocktail "Kuantropoliten"

Batta in Shaker 20ml Martini, 20 - liquore forte "Quantro" 10 - sucu sassa e limone, sucu, sucu di arancia, agghiuncennu di ghiaccio a constituents. Cocktails sò sirvutu in chilled biccheri Martini.

Cocktail "Sun Neige"

Batta u Ghiaccio, di trè parti liquore forte "Cointreau", quattru - "Campari" è trè - limone, aghjunghje strexiu. Pour in un biccheri e frori incù una fetta di aranci e una ciliegia.

"Cointreau tetese"

Asciucàrisi lu bordu di un pezzu di vitru lu ginger, cocktail. Drummed in un Shaker cù 40 M ml di ghiaccio "Quantro" 20 - sucu mela, a 15 - sciroppu viola è suchju frescu di limone. Filtrer mosse in un biccheri e addobbu u cima di violettes.

Cocktail "Mai Tai"

Imbulighjate 20ml di rumbu biancu è scuru, "Cointreau, sucu lime, 10" Grenadine "è" sciroppu Orgeat ", aghjunghje Ghiaccio schiacciato. Pour in biccheri highball, adornu cù funghi, un anellu di ananas è un marchese di menta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.