Arte e spettacoliLittiratura

Leghje è guardà à u rumanzu prublema: "A Eroi di Our Time", M.Yu. Lermontov

Grigory Pechorin - chistu è lu veru "eroi di u nostru tempu" (è ogni altra), tantu chì lu Affare fece da u autore - cavallieri Mediuevu. Eranu, sò e sarà sempre zitella, nzinu a l 'umanu ghjennaru vivu. Cosa sò ch'elli - un prublema prodottu "Eroi di Our Time"? Avemu leghje è capisce.

imbusci murali

Ogni travagliu di l 'arti e di letteratura in generale sò fatte micca solu à eddi una sperienza esteticu, un piacè à i lettore, ma dinù à addivà tematiche chì sò prisenti in ogni essiri umanu, chi noi o nun hannu una risposta chjara, o su chi avemu stati mai pensatu di. I Lermontov - si pò esse dettu, u innovator di u so tempu. Iddu - lu criaturi di u primu rumanzu in litteratura Russian cù un cuntinutu filusòficu prufonda. "Perchè ùn aghju vissutu, per ciò chì scopu hè I nati?" - chi hè a quistione fundamentale chi iddu stissu e l 'auturi di tutti di noi da a bocca di l' eroi dumanna - Pechorin. In lu sintemu micca solu a quistione "perchè", "chiddu", "picchì", ma dinù altri prublemi. «Locu di u nostru tempu" àutra pi cumprènniri quale ellu hè, ciò chì cunsiste di, da u quali virtù e di u focu, s'ellu si hà da pudè salvà da u sbaddi bughju d 'amuri è amicizia ...

riflissioni filusòfica

Avemu cuntinuvà à cuntà i "Eroi di Our Time". Prublemi di u rumanzu scularu veramenti seriu. Cosa hè Pechorin? Prima ci hè un ghjuvanottu di vinti-cinque anni, una ufficiali, una nobili, vitti fora contra li sò cuntimpuranìi nata, bridé spertu, suttili intuizione, curaggiu, resistenza, granni putenza vulintà. Ci si parenu, chì tutti l 'cumpona di un avvene felice. Sti genti 'amuri lu so' amuri è adurate. In fronte, di li sò aperta tutti i porti. E accussi era, ma ùn hà succede. Picchì?

Ognunu hà vantaghju maiò è weaknesses. In ogni ci hè una lotta senza chetà trà u bè è u male. È hè naturale. Hè a natura, stu mondu è à Diu. Ma sparti tuttu chistu, ci hè dinù un vacanti. It devi esse pieni o di luce o scuru - sicondu u quali modu noi di sceglie. O si cumencia à cresce, è u chini ogni angulu vacante di l 'arma. Ghjè ciò chì hè accadutu à Pechorin. Di tuttu ciò ch'ellu principia, in qualunque locu luntanu, sia si n'andò, incù i quali u so destinu, o di farru - intornu à daretu seguita sta diffonde vacanti, meaninglessness viscosu, u futility è pointlessness di esistenza.

I Lermontov "Eroi di Our Time": i prublemi di amore è amicizia

U so 'attività sò l' anima in u rumanzu circarà u rinunziò di u ft eroicu di veru amore è amicizia. "Quale hè cherche -. Ch'ellu sarà sempre truvà" E si trova, ma geniale, brisure, appena inexplicably fidanzata à sse cose surghjente criativa. U so amore hè nè di i donni ùn purtà felicità. Ghjesù ùn pudia arrinnìrisi ê stu senzu, si hè mai capaci à dà, cum'è piglià, è a superficia. In a so menti, comu si in un 'abissu riuni, spariti senza una prisenza e sentimenti luminosu è suffirenza. Iddu fu saturated cun elli, è ùn prova à scemi. Ch'ellu ùn hà primura. U tragicu storia di Bela Maria - la prova perfetta.

U listessu cosa succedi in amicizia incù Dr. Werner Pechorin. Pigghiau chì i rapporti trà dui amichi deve esse limitatu à una sola una - lu schiavu, è l 'altru - u so patronu, ch'ellu ùn vulete esse nè schiavu nè chiddi ca cuverna è supraneghja. E poi, è di più - hè Cavatrici è pazzi. A semplice, senza alcunu ", ma" di l '' altri in u vostru mondu hè pussìbule. A circulu cchiù curnutu.

Fatalisimu - la causa di u prublema?

"Eroi di Our Time" - un rumanzu micca solu tocàt direttamente da u dumanni autore u sensu di a vita. In l 'ultimu rumanzu - "The Fatalist" - Pops su altru argumenti, ùn dava riposu nè u prutagunista nè u mondu di l' umanità. U destinu di l'omu hè predetermined, o ogni novu passu nantu à a strada di a vita - hè una scelta parsunali? Pechorin curaghjosu è li piaci a trattari cu stu scopu, oltri a àutri prublemi. "Eroi di Our Time", Pechorin, indipindente, nant'à a so spirienza verifies la verità, di un pattu. E qui un trattu un Fatalist gira à u lettore u altra parte di a so natura. Iddu disarms un cusacchi briaca chì avia dighjà tombu Vulitch è periculosa per altri. Cuntinueghja in u viotu un risicu, ma u primu tempu ùn hè micca luntana-piglialli, micca "passioni viotu" è à dispel u boredom. È quì u autore ùn dà una risposta chjara. Iddu, comu a so 'eroi, credi chì predestination, siddu esisti veramenti, sciuri di miraculi ca cu na pirsuna, si face u più attivu, una curaghjosa. U cuntrariu, cambia u persona - i criazioni più altu, un plaything in i mani di u destinu, è si pò nè certej o aviliscia.

In issu articulu, avemu discutitu i prublemi fundamentali. "Eroi di Our Time" - un libru di tutti i tempi si leghji chì, ogni omu di sè stessu hè sicuru à truvà risposte à e dumande chì ùn pò sò statu cunsideratu oghje.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.