Arte e spettacoliLittiratura

Imagine Starodum in la cummedia "A Minor": caratteristiche, biografia, virgulette

imagine Starodum in la cummedia "A Minor" ùn pò esse capitu senza u tarrenu di a cummedia. À amparà evenimenti unfolded, è per quessa, in certi situazzioni l 'eroi mustrò articulu ginirusità vi dicu.

Fondo, à l 'eventu principali

Prima, u autore prisenta lu litturi a la famigghia Prost. U pruduttu, accumincia cu lu fattu chi la hostess vucia u so servitore di ciò ch'ellu malamenti sewed stemma di u vostru figliolu figliolu Mitrofan. Apparisce in u scena è altri, cum'è l 'sumiglia unique - Mr. diavulu chi sente spessu à a so moglia, è u fratellu di a donna, chì puru ùn differ nostru Ridinturi.

Ammenzu tuttu stu buffoonery amaze so luntanu parenti - i ghjovani Sophia. U ragazza mintìrisi russi e la natura surrisu. U Hostess usatu di jumbo una bellezza sposata con di u so fratellu aforementioned Skotinin.

Ma tuttu cancia quandu i caratteri di scopra chi Uncle fidati, chì avìanu longa cridiani mortu, di colpu, vi manna una lettera. In ella, si nota chì u so valuri e ricchezze vole a trasfiriri a so nipote. Pirciò, Ms. Prost cambia pianu è voli spusà Midi-Fate-fils à la vèrgini.

Intantu, in u paisolu ci hè una marina Milo, chi tu venga cù Sophia. Beauty hè dinù ùn hà primura Di a l 'omu gluriosu.

Simpatia per i stanzi scunnisciutu

"A Minor" hè una assai pulivalenti row manera Starodum. A prima mprissioni di hè cumpostu da davanti à u so aspettu u stadiu. Maiò parti di i caratteri sò omi gnuranti e barbarian cusì stretta-arachide, chi lu litturi subitu imbued cù simpatia per l 'eroi scunnisciutu. Contru à i fond d 'un paris ingordu Prostakova, u so debuli-ànima maritu, immutivata è egocentricu figliolu fratellu, ziu Sophia pari' omu bonu e bonu. Stu hè tistimunià da una lettera scrissi iddu a lu so nipote. L'omu disse chì parlà mancava mio famiglia è rigrettu ch'ellu ùn pudia stà in cuntattu cun elli. Also, l 'eroi dice ch'ellu pò servinu cum'è un esempiu di comu fari granni soldi puteva.

Ùn stranieri a iddu e ginirusità. A so ricchezza dicisi à dà u so nipote Starodum. "A Minor" (caratteristica di tutti caratteri di sta cummedia abbisogna un articulu siparati) - un travagliu in u quali un sensu di Salvinia u superficia. Dunque, à mezu à a ghjenti chì valè soldi sopra u stessu, scunnisciutu à u lettore u eroe hè assai di simpatia.

una figura mistiriusu

Per a prima volta issu omu vede in lu terzu attu. Avìa 'na longa cunvirsazioni cu un vechju amicu Pravdin. Da issu dialogu, avemu amparà di più circa Staro. Si gira fora chì a prima persunale ùn hè una cala. Omu si intreccia un assai saggiu e bonu. Si dice chì u so babbu, chì facenu Petra Velikogo, hà un figliolu di u vechju li liggi. À u pòpulu, poi si vutau a "voi". E "tu" - chiddi chi pinsau stessi degnu di uni pochi. E ora, comu i stanzi dice "assai ùn tene u listessu."

Torre è Starodum educazione. "A Minor" - 'na cummedia in cui sò cunfrontu dui ginirazzioni. Cusì, lu prutagunista ricorda chì in a so zitillina era statu insignatu solu una cosa: la cosa principali in la vita - esse un omu. Ùn ci hè micca bisognu di "paga straniera à cumpona un la testa vacanti." A signura senza un 'anima, ancu scentifichi, pò esse equiparatu à l' animali.

U lettore mpara la stùria è caratteru. Tanti anni fà, u eroe tradutu da u conti, quale ellu cunziddiratu un 'amicu. Chì omu hè ntilligenti e ingannu ellu passò in u serviziu. Pirciò, turnava da a guerra, Starodum dicisi à francà stu populu e piazze chì pò "manuscrit" a so malignità e ironia. Ellu disse: "U dutturi ùn prufittà, francu mmia acchiappari."

Lars Wise

Next Uncle ritrova cù u so nipote, ch'iddu chjama "a figliola di u core." Si nota chì ci hà da esse una gran cuntintizza di snatch la bona donna da una famiglia di ellu, induve avidità supra. Dici chi l 'aiutu "la nnuccenza di una reta di a bugia."

Quì u littore attentu si mittissi cumu listessu issi dui parsunaghji cummedia "A Minor". Biography Starodum àvi novu prughjettu. Cusì, avemu amparà chì un omu di 60 anni, è si n'andò in a Siberia, perchè chì l'induve vo pudete puteva fari dinari. Uncle dinù dettu chì, guidata da primure naturale, ùn vi sarà ddu mischinu, è motives umanu - sarà sempre esse qualcosa ùn esse mancava.

No menu chè a saviezza è caratteru in u seguenti nostru situ. Si nota ca un zitellu sperti ùn bisognu di soldi, ma un picciriddu fisseria, ch'elli ùn serà salvatu. L'omu ùn accordu cu lu fattu ca ricchizza cunduce a rispittari. U solu rispettu chì ricunnosce i eroe - paci.

Dopu à stu brevi cunniscenza di u lettore cun un statutu Starodum imagine in la cummedia "A Minor" lassa nun c'è pùastu di dubbitu. Sò undoubted saviezza - la liggi di raggiunevuli Sophia.

Philosophy in cunversazione

Intantu, Ms. Prost è u so fratellu, instigate una lotta in fronte, un ospiti. Quandu una donna trova fora chì l 'omu - l' assai riccu ziu, si cumencia à visità davanti ad ellu. Ma l 'omu si mantene hà primura Di a nvita. Iddu c'annunzia chì dumane piglia nipote di Mosca è vi dà in matrimoniu a l 'omu hà deems degnu. Staro sicuru chì a scelta di a so figliola hè in ogni casu, aggalabbata.

Young Lady lettura un libru, è u mo ziu li circa lu autore: "A penna a so morals currutti ùn sarà." Next s'arricorda eroe cun Sophia. A so cunversazione hè cum'è un trattatu filusòficu. Ci pensu a li cosi sèmplici, ma impurtante per una bona vita. Eccu quì un maestru omu di una ragazza. So parolle sò venuti, è u so cuntenutu - sèmplice. Hè facile à spiigà à u so l 'diffarenza trà una vera gioia è ombra, insignante è nubiltà. Cristal u parti di a vita di famiglia: "Mi a so friendships u maritu chì a tu avissi a èssiri comu". Per quessa, u lettore hè disegnata imagine propriu chiaru Starodum in la cummedia "A Minor".

A riunioni fatali

In seguita ziu dici ca la ragazza vole à sceglie un bon maritu. Ellu in Moscow touted ufficiale chjamatu Milo. Ma l 'eroi si dice chì u matrimoniu hè pussibili solu in lu casu chì a so figliola aduttatu avissi' accordu.

Un mumentu dopu, una cunniscenza di i dui omi. Comu si girò fora, assai di similarità trà elli. Staro Milo e fu justizziatu senza sforzu di lu nome di a Patria, è credi chi a lu menu in man - l 'arma. Dopu, tuttu l 'omi vi sapè chì i ghjovani sò in amore, perchè u mio ziu, dà a so benedizzione à u cinturione matrimoniu è nièces.

Unu di i caratteri più amatu di la cummedia di tutte e generazione - Starodum ( "oaf"). A caratteristica di stu caratteru chì permette a cunchiùdiri ca iddu havi assai a fari cu Milo. Unu si la mprissioni ca lu autore prisenta lu litturi a maghjina di u so ziu, a so ghjuventù da un ritrattu di u cinturione.

Unu u scopu di u male

Si hà issu caratteru è bonu senzu di umuri. Quand'ellu "arechja" canta Madam Prostakova Skotinin e poi scoffs entre in li ACALCULIE. Quelli chì tantu arechja cunvince à cunfùnninu lu capu di li ricchi ospiti, iddi nun custata una tecnica impurtante: u ziu una volta, videndu mezu pianu ntilligenti. Next, l 'omu ci dici chì a so nipote hè digià prumessa à Milo.

Ma fissatu Prost ùn firmavanu. Idda d'àutra cchiù fidati Sophia e ammucciuni moglie di u so figliolu. Ma si pesa una voce alta, è u cinturione par salvà u so figliolu. Mrs. amminazza corte, ma na vota nna dirizzioni pari è nièces, è si parlavi una astuzia.

Franck è un altru linia in la cummedia Denis Fonvizin ( "oaf"). Starodum è altri parsunaghji amparà chì per via di u gattivu cumpurtamentu di i paesi Hostess vene sottu à u cuntrollu di fera Pravdina.

pari marchjadore

saviezza nutevuli manifests Starodum è dui di i so associa di i maestri chì travaglia incù Mitrofan. Prufissori chì dumandava soldi di u so tempu, è ricusò. Second maistru, chi desi su soldi perchè nunda pussutu insignà un tippu à pagà cumpensu. È in u visu di u terzu maestru, ca era veramenti una cassetta, un ospiti ritrova u so anzianu serva - a francese charlatan finta di essiri un prufissori. Un omu saggiu purga a te dari a iddu un impiegu.

Quand'ellu Prost dice a so vita ùn hà significatu, riccu d'ospiti rispondi chì ghjè un castigu di u male.

piacè "A Minor", prufonda è ntirissanti cummedia. virgulette Starodum e apprupriati à a sucetà di oghje. un tali eroe, oltri ca comu so principii sarà sempre esse apprupriati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.