Arte e spettacoliLittiratura

Pyotr Petrovich Luzhin, "Più Chè è Giusta": un caratteru

"Cosa succediri si ..?" - fòrmula unchanging chì permeates tutte e creatività F. M. Dostoevskogo. U pruduttu di "Più Chè è Giusta" hè micca eccessione. A basi di lu si trova l 'accussì-chjamata a tiuria di "u sangue nantu à a cuscenza", in altre parolle: "a fini justifies i mezi." Implicitly manifistaru, è un altru, menu ambiziosu, ma sempre un tiuria appartiniri a Luzhin - la Marina di elli par via di a dibulezza di autri. L'idee ùn sò novu, ma solu Fyodor "sti dilemmas murali", lassannu lu cunfini di u astrattu è solving digià in pràtica. So, nzo chi succèri se unu scales à mette una "Petricaghju prestuplenitse" vanità è orgogliu, ma nantu à l 'altri - a milli cosi boni? Chi outweigh? O forsi si vi lascia un sbilanciatu, è i dui conchi tèniti à u listessu livellu? Ci spiecanu in un articulu di a facultà "Luzhin (" Crime è Giusta "):. Carattarizazioni di u caratteru"

cuncezzione

In settembre 1865 u Mikhail Katkov, diritturi di "Russian Herald", riceve una lettera da a Wiesbaden. U fattu hè, forsi, micca chjaru da cunsiderà, s'ellu ùn unu o dui, ma ... a prima - ch'ellu scrivi Cristescu Mihaylovich Dostoevsky, è lu secunnu - si scrivi à ellu circa u pianu di u so novu rumanzu. U scopu di u travagliu, a secunnu di l 'auturi, hè "un rapportu psiculoghjche di u delittu." In autri paroli, ci stava un giuvanottu, u più chì nè hè un strasurdinariu, origini burghesi ap, chì da virtù di i circustanzi prevailing, si gira fora malamenti in estrema miseria. A faire? Thoughtlessly s'ellu, si miseria di l 'internu, ma li dà in soaring a ddu tempu a l' aria 'idei "inachevé" è dicisi à tumbà una donna, vecchio, soldi-Apt. La vecchia arrabbiatu, brutta, stupidu, è ingordu di u obscene. Cosa hè a campari? Pò lu prufittà s'è qualchissia? A risposta diterminativu "ùn" anzianu studiente cinese. Iddu a so tombi è tandu arrubbannu, tantu solu chì u "cosa" di soldi, à purtà felicità a te e tutti quelli chì soffre, è cusì rializzari lu "duviri umana di l 'umanità". Bè, quì, hè à puntu, u nomu di u libri chì seguitanu - "Canta è Giusta" e lu nomu di lu prutagunista - Manuele Raskolnikov. È avà più circa lu rumanzu, oltri a caratteru, chì hè una sosula nomu Parlare - Luzhin, Pyotr Petrovich.

A prima minzioni

So, Luzhin Potr Petrovich ... Quale hè ellu? Cosa rollu ch'ellu hà avutu in u rumanzu immurtale da F. M. Dostoevskogo? Sti e autri dumanni vi pò rispose: in issu articulu nant'à "Roman F. M. Dostoevskogo di" Più Chè è Giusta:. Imagine Luzhin "

Mr. Luzhin - unu di i più curtisia, ma u bè cunnisciutu-miti di u rumanzu. Solu unu nomu di famiglia hè tene qualcosa! Per a prima volta u lettore hè cunfidenza cun ellu in canciatu in una lettera Pulherii Aleksandrovny Raskolnikovoy figliolu. Hè carattarizatu da a so pusitivu: ci Woo u Dun, giuvini surella di Raskolnikov - una ragazza, bella, forti, self-cunvinta, intelligenza, nobile, ma senza alcunu dota. E comu si, o micca, è l ' "Ft" di genti amu. È ci hè dinù una recenti còmicu curtisia: vai à Dune fausa magre, ma, ringraziu Diu, tuttu fù venenu. So i so sinceru intervenzione in u destinu di u povira giuvina avà - i ft volte, più nobili azioni è degnu di tutti i salmi. Cosa hà u vide? Cuntinuemu u tema, "Luzhin," Più Chè è Giusta ": descrizzione di u caratteru"

ritrattu

U friscalettu E tantu "bella e facci impurtente." N frunti "exaggeratedly s'imponi" vistitu tuttu, soprattuttu i culori "di lume è yunoshestvennyh", malgradu u fattu chì u so patrone sbattiva nè di più nè di menu, è 45 anni. Tuttavia, pisò più: una faccia fresca, capelli un pocu solu cù capelli grisgiu, sempre attente pittinatu è endive à l 'église. In generale, si ispìranu la mprissioni di una piccula educazione umanu, ma intelligenti, LUNATISCHEN, strumentu, dopu à tuttu, facenu in dui lochi è s'indirizza à apre u so casu, - un ufficiu e ducenti a St. Petersburg. Ma stu hè solu in aspettu. Ma tutti i dramma hà un cantu issue. ch'ella era à Luzhin - avaricious, nata, tempu, ap, latra. Hè ciò chì hè una sumìglianu e vitti Raskolnikov, in a cumpetizione di e parolle di a mamma sèmplice-arachide.

Luzhin, "Più Chè è Giusta": un caratteru

Agghicannu a Palermu Petersburg Luzhin nant'à i Diritti di l 'canadese groom andò à visità i Raskolnikov. Iddu francheti u zogliu cù un sensu di binifatturi e cun brama piacè di sente à comu tanti parti mìa, dolce in u so indirizzu. vanitusa sumere, estremu self-di canusciri, o chiuttostu, narcisissimu, ghjucatu cun ellu un tintu mali. Rende i so strada "di u populu", a risurrezzione fora di nenti, si sirviva di imprissioni u so aspettu, u so paga, capacità, è hè per u puntu chì certi volti, sulu, iddu talìa u so visu in lu specchiu. È ch'ellu hè assai voglia di soldi. Lu so ',' altri, acquistatu in u travagliu, o altrimenti - ùn mpurtanza, la cosa principali - i so assai esistenza. Dopu tuttu, è aiutò à ricuddà sopra à i so pari è equiparatu lu cù quelli chì eranu sopra à ellu. Giustu, la terra di lu matchmaking su Duns più chì nè hè un "fertili". Ma ci hè calcosa altru ...

"Più Chè è Giusta": tiuria Luzhin

Stu tiuria Luzhin. Longu chì si vulia maritari, tutti i soldi, salvu, su, ma aspittò. Paghjella ùn hè amuri, non l 'anima nativu, è una ragazza spiicalli, bellu, struitu e mischinu .... A parolla "poviru" in lu prufondu di sicretu di rende un sarsa particulari, parchì sta figghjola prubbabbirmenti digià campatu in a so vita tanti disgrazii, e guai, era scantatu, è da quì più tardi e nti cuntenti di a so libbiralli. Putìssiru "priniknet" davanti à ellu, sarà in timore, ubbidì à tuttu è esse surpris solu à ellu. E poi vinni lu mumentu quandu tuttu spettàculu. Ci hè un statu, stirminiu diliniati ambiziosu chiani a cunquistari l 'alta sucetà di St. Petersburg, è quì, è Kfartah - u candidatu unicu, di u rollu di una bella, intelligenti, ma lu poviru càmera, è in u futuru - è ancu e so mòglie servu sottumissa maritu successu. In i so sogni ch'ellu avia dicenu più di u so corpu è anima è tuttu di un trattu! No! .. È ricevutu un "rassegnazione." È da i quali? Da lu poviru studentishki, greenhorn arruganti - Manuele, chì u messe nantu à u zogliu. Ghjesù ùn pò avè. Uyazvlonny lu tuttu a so zerga è immensa zerga arricugghiuti e strinta in u ballò-vindicà. Ellu disse: Ùn a vai sicuru, è in i dirizzioni Bramati: Sonia Marmeladov fù cumputus, accusatu di rubari soldi, iddu stissu avia piantatu in u so sacchetta.

F. M. Dostoevsky circa Luzhin

Chì hè ciò chì hè vistu lettori Luzhin. "Più Chè è Giusta" (un caratteru hè fattivu grazia à u nostru revue de assai prestu) - un travagliu cumplessi. U so caratteri, lu cantu è i prublemi ùn sò cum'è facili comu si putissi parenu di primu sguardu. Se rendre à l 'assai criticu, ùn hè micca abbastanza à leghje un libru. Ci hà da esse tandu interessante, è vede l 'òpiri di critichi, è à circà à traversu l' note di l 'auturi. U prugettu di materiali di u rumanzu da Fyodor Dostoevsky circa Luzhin dici assai. Quì hè cumu u autore discrivi u caratteru di u futuru: qualle ncridibilmenti nata, in amore cu iddu a coquetry, assai ap, è hà una passione tremendu di mali. Tra l 'àutri cosi, di più, è ingordu, è chì hà qualchì similarità cù l' eroi di Pushkin - luna Baruni. Attitudini di soldi, hè quant'è à idolatry perchè tuttu hè perishable fora di fondi. Quandu una persona hà soldi, ci hè a lu culmu di la, signor! A iddu, nuddu avissi mai mostra disrespect, disrespect o trascuratizza. So, soldi, ci vole à rispittà e lode ... Giustu, ciò chì u scrittore chì, videndu u 'urìggini, accussi si apparsu davanti à u lettori.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.