ViaghjuVoli

L'Airport "Bykovo" prestu prestu in u serviziu!

Quandu, in u 1936, in l'aeroportu cintraliu named after Frunze, a ricustruzzione cuminciò, hè chjucu temporale. In questa regione, e funzioni di l'aeroportu di capitali fù trasferitu à Bykovo, induve da u 13 settembre di u 1936 i volte regulari iniziò (sicondu u schedariu centru).

U Airport "Bykovo". Mappa. Cumu ghjunghje?

Ligatu à a capitale da a Ryazan highway, è di a via di u viaghju di Mosca, l'aeroportu di Bykovo hè micca difficili per u trafficu di u trasportu. Pudete alcune in certi modi:

  • U trenu da l'istazione di Kazan;
  • In busu: da l' estazioni di u metro "Vykhino" spiegariate trains run;
  • In caru - vinti minuti da MKAD.

Storia

Situatu trinta cincu kilometra di u centru di a capitale, l'ajruportu di Bykovo hè oghji u più anticu in Russia. Durante a Gran Guerra Patriòtica, hà travagliatu intensivu per u front. Dopu u 1948, solu u Li-2 di passageru Russu è solu IL-12 è IL-14 avianu cumbattatu in Bykovo. In l'annata sittanta, una runway di brique era spustatu nantu à questu. A so longu era circa un kilomètre, è a so largu era ottanta metru. Questu ci hà permessu di sfruttà micca solu l'Il, ma ancu l'An-24 turbopropulsivi chì i sustituì.

À quaranta cinquanta, un centru di cummandu è cuntrollu hè statu custruitu quì, installendu un radar di a vescu. À a fini di l'anni sittanta a prova di u primu passageru ghjacciu di u settore Yak-40, chì hà fattu u primu prima u tragulinu per a ruta Bykovo-Kostroma-Bykovo, hè stata cumminciata cù u distrettu unidatò Bykovsky unitu.

À u stessu tempu, una ricustruzzione seria di u so territoriu, cumpresa a runway, hè stata fatta. In u 1975, era custruitu un novu edificu, cù una capacità di quattrucentu passageri per ora. In l'anni quaranta, dopu a perestroika, l'aeroportu di Bykovo era 49 percentu pussibule di Bykovo-Avia, è u restu si n'andò in u statu.

Situazione currente

Oghje, l'ariaportu "Bykovo" opera, sirviu solu linii di l'aria lucali è un pocu nummu di rotuli di longu duru. Cù u travagliu di reguli ùn hè micca realizatu. In ogni casu, u Ministeriu di Situazioni d'Emergenza aterò quì, è ancu cumercii è charter.

Oghje, l'ariaportu "Bykovo" (Moscu quattru chilomitri distanti) viaghja una seconda nascita. In i piani di l'amministrazzioni lucali, ancu l'amministrazione di a regione, hè tutta di creà nantu à a so basa l'aeroportu internaziunale più mudernu. L'ariaportu possa una struttura di infrastruttura assicurata cumuni è strade ferroviaire.

In u bastimentu terminale esse stati esperteci è uffizonii di u bigliettu, cumu trè pranzi di u Cumpagnìa di Aviazioni cù un puntu di cuntrollu speciale è una sera fora à a piattaforma. Eccu, cù l'aiutu di una pulitica pricula, hè stata prumessa per attivà i attrae i clienti. I servizii di u più anticu aeroportu di Russia avarà da aduprà da i funziunamentu di u guvernu, è ancu di i rapprisintanti di i servizii privati è u siloviki. Hè assai passageru si spettau trà l'affari d'omi, quelli chì avianu bisognu di viaghjà assai veloce è salvu in longu distanzi. Prestu, l'aeroportu "Bykovo", una foto di quale hè presentata in l'articulu, diventerà unu di i più mudernizati in a regione.

Incidenti

Un pianu di poca curretta causò l'accidentu chì succorsu in u lugliu di u 1971 cun un avvocu Yak-40 cù a U USSR-87719 nantu à numaru. À a cinghera, purtata dopu à atteru, u forru viulinu fora di a carrea, attraversò a strada è crasciu in l'edifizii vicini. Dopu chì hà pigliatu u focu. È ùn era micca solu l'incidentu simili. I prublemi simili in i sighties vinìanu ripetuti diversi volte. Dopu quì, a pistaway hè stata riformata, chì porta a so larga di 2200 metri, è à u stessu tempu aumenta a so forza. Inoltre, l'aerodrome hè statu sustituutu da u materiale di navigazione di radio, di signal, di cumunicazione è di radiu.

In u 1980, l'affari di aviazione Bykovsky hà maestru di u avvettariu di terza generazione Yak-42, chì in dicembre di u stessu annu hà realizatu u primu voltu regulare à Krasnodar. L'ultimu volu da questu ughjettu in u percorsu "Moscou-Nizhny Novgorod" nantu à stu linvestore hè stata fattu da l'airline "Center-Avia" in u 2009. Dopu ddu puntu, l'aeroportu "Bykovo" ùn sirve più voce regular. Solu l'helicopteru è i chjassi di GU "МАЦ" o u Ministeriu di l'Internu volanu quì, è ancu i charter.

I fatti interessanti

U situ di l'istazioni meteorologica pocu distanti da l'aerodrome ùn hà micca cunformatu l'esigenzi di e norme attuale, secondu ch'ella deve esse custruita deci volte più longeva da l'edifizii è l'arbureti. In fattu, l'AIMS hè stata attuali solu à qualchi metri da u terminal. Eccu significava chì sta stazzioni meteorologica significativamente - unu o duie gradi - sopravalorizeghja a temperatura di l'air fixa. Per questu causa, i so indikatori in "Bykovo" eranu i più altimuni di altri punti simili in a regione Mosca. Hè per quessa l'agostu 2011 a stazioni climata era chjesa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.