News è societàFilusufia

La scola eleatica di filosofia: u idei basi

Filosofia, Scienze cugnitiva, hà trovu u so principii in lu piriudu di antichità. cuncetti funnamintali di la pussibulità è modi di sapè umanu sò furmati in i scoli di antica, filusufìa greca. U sviluppu di a pinzari a so storia deve esse cunnisciutu magiori di tesa-antitesi-sìntisi.

Tesa - affirmazioni diterminativu, particulari di stu pirìudu stòricu.

Antitesi - principiu primariu négation da truvannu cuntraddizzioni universu.

Sìntisi - l 'affirmazioni di u principiu, basatu nant'à un novu livellu di forma storicu di a riflissioni.

L'affare si pò attròvanu in lu la storia di u sviluppu di a riflissioni, è in u sistema di a furmazione di u cuncettu, caratteristica di una certa manera storica, s'ellu si fussi a scola o in a direzzione di u sviluppu durevule di u mondu. Di l 'èbbica stòrica quandu furmò la scola eleatica di filosofia, si fù carattirizzata da dimarchja nantu-materialist a mitacugnizioni. duttrina via di a natura, fisicu di i primi elementi in i tesi vinni a furmari a so Elis duttrina.

la scola eleatica di filosofia: duttrina

In u 570 aC filosofu Grecu Xenophanes nigatu caratteristica di stu periodu di duttrina polytheistic di Diu, è pà u principiu d 'unitati di l' Essa. Stu principiu hè stata rendi più sviluppatu da i so studienti, è a direzzione intrutu in la storia di la scenza di la scola eleatica di filosofia. Brief rapprisintanti di l 'insignamentu di pò esse sistimau in i seguenti spiritualità:

  • Gènesi capìtulu unu.
  • Pluralità ùn hè micca reducible à una sola illusori.
  • Sperienza ùn dà sapè tuttu di u mondu.

I rapprisintanti duttrina Eliyskih ùn si pò mette in una spiritualità difinutu. Hè assai s'arricchiu. Ogni duttrina - hè un prucessu vivant di què a verità, o falsity di u incarichesi in la luce di spirienza esistenti. Compiu approcciu filosoficu à capì a natura è a sucetà hè fatta com'è un cuncettu, addiventa un tentativu di Analisi critica è più négation.

exegetics

Per quessa, ci hè un certu modu di spiigazione di punti, chiamati exegesis. Iddu dinò, cum'è in li tempi antichi, hè definita in a storia, a cultura, manera di èbbica riflissioni, accostu ricerca l'autore. Per quessa, a filosufia, è ùn pò esse canunizatu, perchè l 'forma di pensamentu, vistutu in e parolle, perde subitu u so principiu funnamintali di négation. U listessu duttrina hè à cambià u so significatu à traversu vari paradigms.

la scola eleatica di la filusufìa, l 'idei di basi chì eranu interpretati un'antra manera in pirìudi stòrici, la prova di stu fattu. Impurtante inquadramentu tselessoobraznost Paradigm, in u quali l 'paràmetri di u studiu, è ùn ci hè l' assai mutivazione di u studiu di u fenomenu.

A lu menu li rapprisintanti di la scola

religione, a sucetà è u statu: - rapprisintanti di un particulare a scola di filosufia un storicu pensatori ebbica, unitu da un principiu di cumune, e extrapolating à substantively zona di sapè umanu limitatu. Arcuni stòrici cumprendi un numeru di rapprisintanti di i scoli di u filosofu Xenophanes, altri limità u so trè succissura. All avvicinamenti storichi sò valida. In ogni casu, u fundamentu di a duttrina di l'unità di essiri poi da Xenophanes di Colophon, vincennu chi unu - hè Diu cuverna l 'universu da u so pensamentu.

Rapprisintanti di la Scola eleatica di Philosophy: Parmenidi, filosofu è Melissa, sviluppà u principiu di a so unità, per explicate lu in u settore di a natura, u pinseri è a fede. Eranu lu succissura dû duttrina via, è u fundamentu di u sviluppu di critica di a tesi di u principiu fundamintale di u mondu materiale, poi lu antitesi di a natura, cumuna di Essa è a natura metafisica di e cose. Chistu fu lu puntu chi principianu per i seguenti di lingua e multilinguismo in lu sviluppu di a filosofia. Cosa faci "a natura sola"? È ciò chì hè l 'au contenu principal d' ogni fattu di rapprisintanti di a scola?

insignà la scola Gazzetta

la scola eleatica di la filusufìa antica, per chì categuria di Gènesi capìtulu hè divintatu un cuncettu centrale di nzignari furmò lu postulate di l 'asistenza di fermu e firmezza. A verità, di u sapè fà disponibile a menti, in l 'espirienza furmatu un misconception circa la pruprità di la natura - accussì insegna la scola eleatica di filosofia. Parmenidi iniziatu u cuncettu di "Life", chi hè diventatu u centru di u mondu di riflessione filusòficu.

U manghjà furmati da filosofu à a so più fabled "Aporia", scopre u principiu di contradizioni in u casu di a ricunniscenza di a pluralità è variabilità di u mondu. Melissa, a lu sò trattatu nantu à a natura di tutti i punti sistimau re e li purtau comu na duttrina dogmatic canusciutu comu "elleyskogo".

Parmenidi di Natura

Parmenidi di Elea hè di nascita nobile, a so murali ricunnisciutu i citadini, basta à dì ch'ellu era un legislaturi in a so pulitica. U primu tempu un riprisentante di a scola eleatica scrissi la sò òpira "On Nature". A tesa di u fundamentu matiriali di u mondu particulari à i pitagorichi, hè a basa di u duttrina critica di Parmenidi, è ch'ellu si piglia l 'idea di lu' unità in i diversi campi di a cunniscenza.

tesa via di circa truvannu una sola idea in Nature, Parmenidi postulated antitesi di Essa è lu multiplicità di idee illusori circa la natura di li cosi. la scola eleatica di filosofia si sistimau a lu sò trattatu.

Iddi avianu intreccia apertu u postulate di a cunniscenza raziunale di u mondu. pircizzioni External di a rialità, secondu a so duttrina, unreliable, limitatu solu da sperienza umanu individuale. "L 'omu hè la misura di tutte e" - un famosu parolle di Parmenidi. It mostra u inevitevuli di sperienza persunale, è u impussibilità di sicuru cunniscenze, da vopriyatiya persunale.

filosofu

la scola eleatica di filosofia à l 'duttrina di filosofu di Elea, cunfirmatu Parmenidi circa l' impussibilità à capisce a natura, di cambià, u muvimentu è discontinuity. Si cita u 40 paradossi - cuntraddizzioni insoluble francese in finòmini naturali.

Nove di isse aporias oji sò u sughjettu di discussione è dibattiti. principiu dichotomy, chì underlies u muvimentu in i paradossi di "freccia" ùn permette u boom ecunòmicu di acchiappari su cu lu tartaruga ... Sti paradossi era u sughjettu di anàlisi di l'insignamenti di Aristòtili.

Melissa

A cuntimpuraniu di filosofu, discìpulu Parmenidi ', u filosofu Grecu s'hè sviluppata lu cuncettu di Essa à u livellu di l'universu, è u primu à alzà a quistione di u so infinita in u spaziu è tempu. Ci sò pinioni ca iddu pirsuna ca parlavanu cu Eraclitu. Ma, in cuntrastu à u bè cunnisciutu-materialist Grecia antica, ùn hà cunnisciutu u principiu fundamintale di u mondu materiale, iddu nigatu a categuria di rimusciu è cambià comu li basi di l 'nascita e cuntaminazione di e cose materiale.

"Essa" in i so intarpritazioni di a vita eterna, hè sempre stata, nè di quali ùn truvà è ùn spariscia. In lu sò trattatu punti di re salitu, e lassò lu munnu, la duttrina di u Eleatics in forma dogmatic.

Followers di la scola eleatica

la scola eleatica di la filusufìa, principii fundamentali è cuncetti in u quali l 'duttrini eleatica addivintau lu puntu chi principianu, a tesa di l' avvena di lu pinzeru filusòficu. A duttrina di Parmenidi nant'à i punti presentati in i dialughi di Socrati, e dopu divinni la basi di la scola di yeux duttrina. L'idea di siparazzioni di Essa è nrab hè u fundamentu di a tiuria di idee di Platonu. Filosofu era u sughjettu di u gran Aristòtili studia u cuerenza di lu pinzeru e la forza di scriviri un multi-vulume "insoru".

I valori di a filosofia, storia

la scola eleatica di la filusufìa greca hè impurtante per a storia di u sviluppu di lu pinzeru filusòficu chì era a so prima tempu accuminciatu a li rapprisintanti di l 'categuria centrale di u filosofia di "I Muvrini", oltri i metudi di capienza raziunale di stu cuncettu.

Canusciutu comu lu "babbu di la lòggica", l 'antichi filosofu Grecu Aristòtili poi fu chiamatu filosofu lu primu dialectician. Dialectics - la scienza di l 'unità di Capitulo, in u XVIII ricevutu u statutu di u mituduluggìa di a cunniscenza filusòficu. Hè per via di i Eleatics era prima hà risuscitatu custioni circa la verità, di a cunniscenza raziunale è i unreliability di parè basatu nantu tribunale pirsunali e la pircizzioni spirimintali di a rialità.

In u più tardi, classica, epica di u strana scenza di essa è pinsava comu lu categorie filusòfichi basilari, hè divintatu un principiu universale nantu à chì hè accadutu delineation di ontuluggìa è epistimuluggìa.

In la storia di lu pinzeru filusòficu di dumandendu quistione di più impurtante, da u puntu di vista di u sviluppu, u cumpunente di a cunniscenza, piuttostu cà risposte a ricerca custioni. Dapoi i quistioni signalisfuttenti sempre à i limiti di u nostru sviluppu, è dunque u filu di una ricerca raziunale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.