News è societàFilusufia

La lòggica di Aristòtili: principii fundamentali

A parolla "lòggica" pruveni da i loghi grecu, da cui hè vulia dì "parola", "discursu", "cuncettu di", "pinzeru" è "je suis". Stu cuncettu eni spissu usatu in versi, com'è un prucessu di FRUSTRATOIRE, philologica and so on. Aristòtili codified canuscenza circa issu e li divisi in una scienza. Idda studia l 'forma di riflissioni dritta è u so' liggi. la lòggica di Aristòtili - hè u strumentu principali di la menti umana, chì dà un veru rapprisintazzioni di la rialità e so lege chì appartene à u principale règule di dichiarazzioni mitrailleur è ùn aghju persu u so significatu di stu ghjornu.

U principale forma di pinzari a logica di Aristòtili cunsidareghja u tribunale, u cuncettu è di raghjunamentu. U cuncettu - una sèmplice cunnissioni nizziali dû pinzeru, liati à la pruprità di basi e caratteristiche di uggetti. U tribunale significa négation di ogni volta trà i criterii è accunsentu di l 'oggettu stessu. By inference hè vulia dì più difficiuli di pinzeru-forma chì hè furmatu nantu à u fundamentu di u scuperti e anàlisi.

la lòggica di Aristòtili hè distinatu à insignà cumu à utilizà i cuncetti è analisi, è di stu tempu di sti formi deve esse fiera. Stu puntu dà una definizione di u cuncettu è tribunale - a prova. Cusì, a vulintà è a prova di l 'anticu filosofu Grecu cunzidiratu comu lu menu prublemi di a so scienza.

fundamenti teorichi stati posti in u treatises di lu scinziatu, u sughjettu di disciplina, chì stirminiu diliniati Aristòtili sè stessu. L'affare hè un 'espressione di i so pusizioni filusoficu per ellu. Hà statu macari poi e liggi logica: identità, non-contradizioni è in u terzu esclusu. Lu primu dici ca ogni penseru à u tempu di a fine di l 'argumentu deve esse gualis a iddu stissu, chi è, u scopu di u cuntenutu ùn deve esse cambiatu in u prucessu. U secondu lege di non-contradizioni hè chì certi punti si ùn sò à esse veru à u listessu tempu, unu d 'iddi ci vole godi esse gattiva. U dirittu à spazzà a terza cuntene lu cuncettu ca la duppia tribunale dui ùn pò esse gattivu, unu di li hè sempre vera. Inoltre, a logica di Aristòtili, era piuttostu di un mètudu trasmissioni di pigliatu cunniscenza. U so principiu hè chì u spaziu deve esse fora di u cartulare, è ghjè stu mondu in a natura di e cose. Tuttavia, à u listessu tempu a cuscenza umana hà un 'idea di punta, chi a ghjunghje un sapè fà olistichi hè pussibili solu da u sapè fà di a so parti.

Hè impurtante à nutà chì duttrina di Aristòtili hè u matirialisimu è vista dialittali di u raportu trà lingua è lu pinzeru. Cuntrariu di Platoni, chì parlava di cuntimplazione senza miluna sensu è e parolle, Aristòtili pinsatu chì hè impussìbuli di pinsà senza paru. Avìa un sintimentu u listessu rolu comu la menti, perchè u cuntattu cù i rialità di u intellect necessaria a tuccari, cum'è un linzolu muta, hà micca idei spiccatu, ma li ciclu à pircizzioni. Sicondu à u filosofu, si principia stu sapè fà strada è lu mètudu pianificazione di curriculum, è à identificà i segni cumuna di sacrifice cuncludi cuncetti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.