Sports e FitnessGaëtan

Football Billets Myron Stolarska: biografia, carrera Avicultura

Miron Stolarska, biografia è Avicultura rializazioni sò mintuvate in stu articulu hè unu di u più famosu autobus le football Ucrainu e funziunari. sottu à u so cumandu, a squadra diventa curputu vincitori di u Premier League, è ghjucatu bè in cuncurrenza European.

infurmazioni biugrafichi

Stolarska Miron Bogdanovich hè natu in u 1951 in u picculu ville Vynnyky, trova in regione Liòpuli. Lu primu carru era a so 'patri - Bogdan Stolarska. Carriera comu nu jocaturi hè corta-abitanti: da 1970 à u 1977, u futuru Billets ghjucatu pè u Riserve in Liòpuli "Carpathians", comu puru di l 'ska, "Spartacus" (Ordzhonikidze) è Lutsk "torpédo".

Dopu à a fine di carriera gioco Miron Stolarska ùn andavanu a rinunziari a squadra. Dopu à avè ricivutu u educazione vole à l 'Istitutu Liòpuli di Educazione Fisica, è u School Graduate di Drogueries, in u 1983 accuminzau a travagghiari comu un Lars a ghjovana atleti.

carrèra Avicultura

Principiu a so attività di Curriculari in FC "Volyn" (Lutsk), Myron Stolarska hà travagliatu cun duie squadre Ucrainu in nove anni - "Cumani" (Khmelnytsky) è "Kryvbas" (Krivoy kože).

In lu 1992, addivintau la testa carru di a so squadra nativu di elli "Karpaty" (Liòpuli). Ci si travaglia per quattru stagioni. Nunustanti lu jocu squatra di la stadda Liòpuli, dopu à a fine di i staghjoni 1995/1996 iddu vinni dimittutu pì a causa di la mancanza di lu prugressu significativu.

Dopu à u travagliu di un annu torna in u "Cumani" è "Krivbass" Miron Stolarska hè statu invitatu di novu a divintari un carrettu, "Carpathians". A squadra in casa per sè stessu un Lars travaglià cù una ruttura dui-annata finu à lu 2002.

À stu mumentu, a vita di Myron Stolarska ùn pò esse chjamatu faciuli è sgambitteghja. Prima, ci hè assai difficiule à ccchiù la morti di so 'patri, e poi rende un tentativu di stende a farisi un riavulu in u rollu di la testa Billets di Makhachkala "Anji", e poi tuttu diventa una vittima di rapimentu di riscattu. Ma, furtuna, tuttu hè bè sappiutu, è Miron Stolarska principia da zeru a so carriera.

Dopu à u travagliu di più di dui anni, in l ' "Carpathians", l' allenaturi accettatu un invitu à divintà un maestru di u Kharkov "Metalist". Hè quì svilati talentu Miron Stolarska.

Più di 10 anni, di una squatra di Bourg "Metallist" hè divintatu unu di i giganti di calcio Ucrainu. Sta squadra hè rispittatu e Baia micca solu in u Leia casanu, ma dinù in l 'Cup European paura. Divinni triumphant stagione 2012/2013, quandu l 'squatra Kharkiv fu capaci à intervene in u èsitu "francese dynamo" è "minatore" di cumandu è sensationally vinciu lu secunnu finali.

Dopu à u cambià di pruprietà "Metalist" Miron Stolarska passau in Dnepropetrovsk "dizziunariu". Quì si tratta cù una nova squadra cuntinuò a accord Sognu i risultati. In aghjunta à a terza piazza in u Championnat di Ukraine, "dizziunariu" ha arrinisciutu a lompi a scintilla finali di l 'Europa League, induve in una lutta amara detti modu a più famosa "Seville". Nunustanti la scunfitta, Markiewicz divinni lu primu in a storia di Billets indipendente Ukraine chi purtau l 'squatra à a finale di u Cup European.

Sfurtunatamente, per via di prublemi finanziarii è un cunflittu cù u patrone di u "dizziunariu", Miron Bogdanovich rassignatu. Iddu avà tene l 'articulu di capu di u Cumitatu di l'squadre naziunale in u Football Federation Ucrainu.

Billets unbeaten Ukraine

In u 2010, Miron Stolarska ricevutu una pruposta a purtari l 'squatra nazziunali di Ukraine, cumminari stu pusizioni cù u travagliu in "Metalist". Ma, dopu à a so squadra, pisendu 9 punti per "incontru-vote", l 'allenaturi rassignatu comu allenaturi naziunale a squadra.

In più di u numeru di un'epuca di spesu comu allenaturi di i cirina Championnat interna, Miron Stolarska hè sempre u solu Billets unbeaten di l 'squatra nazziunali ucrainu. Sottu u so cumandu, a squadra in casa vinciu trè ghjochi e na vota avelli incù u so Baia cù u mondu sanu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.