Educazione:L'urdinaria è i scoli

Irmã Iranziu. A capitale è altre città di u paese

L'Iran hè un statu chì hè spargugliatu in u sudu di l'Asia. Quì pudete vedà micca solu a natura stupente, ma ancu i città antica, i stati è runes di temples dilapidated. Pichi nichi, monumenti unichi, mare caldu - cusì ponu scopre l'Iran. A capitale di u paese Tehran hè cunzidiratu una di e cità più grandi in Asia.

Teheran

Questa cità hè situata sopra à a pendenza di a Tochal (1210 m d'altitudine), vicinu à u Deshte-Kevir deserti. Quasi tutti i guvernu è i cumercii cummirciali sò situati à u centru di a cità, è quartieri residenzali parvenite à pruvà à scramble à a cima di u cresta. U rapimentu di a populazione è a cultura fenomenale rapidu di a cità facendu à u fattu chì a cità tranquilla si cunvertiti in una metròpolis grandi caòtici.

Teheran hè assai estensivu, hè faciule per perdisce quì. A causa di l'altu livellu di l'attività sismiche in a regione, tutte e case sò custruitu più di trè settitari. Per quessa, i guidenzi principali di u muvimentu sò mosche. Semu dettu chì e cose sò micca tutte e caratteristiche chì ponu caratterìssima Iranu. A capitale di u paese hè un veru "tesoru" di mosche, ci sò circa 1000 d'elli in a cità. U più famoso hè a Mezquette Sepahsalar, chì era stata in 1831. L'internu di l'edificu hè aggratu cù boni boni e mosaici.

No menu famusu edifiziu di Teheran hè u palazzu di Golestan (traduciutu com "Jardinu di Rosi"). U palazzu hè longu a residenza di i shahi iraniani. In Golestan sò rari manni librettu scrittu, chì sò chjene di scrittura araba. In u palazzu Ci hè un Museu di i Valuri, induve unu di i diamanti in più sole di u mondu hè almacenatu - "Dariya-nur", o "Océan de Light".

Ci si deve esse nutatu chì i cose ùn sò micca tutti i turchi chì l'Iran pò surprise. A capitale di stu statu islamicu pò ancu prufittà l'abundanza di musei. U museu etnulogicu pò acquaintu i visitori cù i costi di u paese è u modu di vita di i so populu. Ùn hè micca cusì eccellenti à a visita à u Museu d'Artu Naziunale, in quantu i Musei di l'Arti mudernu è arti decorattivi.

Ci sò in Iran

À una altitudine di circa 1575 m hè situatu u museu-cittadinu di Isfahan. Questu settimentu hè stata fundata in u III millenniu aC. E. Da u 1598 à u 1722, Isfahan era onoratu da esse a capitale di Iran. Eccu avete vedutu una architettiva distintiva, beleches pittoresca è pittoresca natura.

L'antica cità di Shiraz hà longu cunsiderata cum'è un centru impurtante in u mondu islamicu. Oghje, sta cità, chì si trova à u pedi di u monte Alla-u-Akbar, hè un pittorescenu villaggio, pudete amparà a quantità numerosa di mosche è monumenti.

U veru ghjungra di Iran hè a cità di Shush. Stu locu hè l'antica capitale biblica di Elam (Susa). In questa regione, parechji strutturi di l'era di Xerxes è Darius, acròpuli, cannonade è altre monumenti fantastichi di u passatu fù scupertu.

L'istatutu di Iran, in più di sti trè assicurati maravigliosi, si trova documenti di cità insulenti, cumpresu Kermann, Bam, Yazd, Tabriz, Pasargad è assai altri.

Questu hè un statu islamu, induve a tradizione è i tradizione antichi sò rigorati, hè veramente astutu cù u so patrimoniu storicu. Hè nutarviamente chì Iran hè a cunclusione di a civilisazione in u pianeta. A capitale di u paese di Teheran è parechje altre città cù i so immubiliarisi monumentu è musei sò a prufezia più diretta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.