Food e bevandeRicetti

In aspic: ricetta

Hè prubbàbbili chì vi pò trovu un omu chì ricusò di tastà u in aspic. Nant'à sta argumenti vi pò parrari assai, senza di sicuru ci sò una varietà di ricette di "muscu" mpruvisa stu piattu. In aspic la casa si pò cunzari cu la junta di u porcu, o agnellu, torta, o viteddu. Qualchi misi a in aspic solu gaddina o di lu gallinacciu, altri pruvà to mix sfarenti tippi di carne. Devu dì chì a priparari lu, in generali, semplice, è una volta si preparava una usari di a famiglia o di bravezza, voi pigghiari un strumentu di armi è vi pamper se è amatu chì sò più à spessu.

A Canzona di parrari comu a fari un viteddu marmillata: a ricetta cu li gammi porcu. Vi sarà bisognu di 'na pignata di cincu-litre. Piglià a tri gammi porcu. S'elli sò grande - abbasta per dui, s'è u cuntrariu, picculu - piglià quattru. Nutate bè chì u numeru di certi cumpona stimati, statura inaccurate. Quandu coce sti in aspic micca propriu bisognu. U Populu ùn conta ciò chì carne, tu sceglie à aghjunghje à u fornu. Misi li gammi in un cunillu, cover cu acqua, à ¾ di vulumi e misi lu bruxelles. Quandu l 'acqua boils, caccià la scuma è mette in u liquid bulbu (disponibile dui) è qualchi sprichji. Also, aghjunghje u foglia, baie, pèveru. Oghje hè a vostra marmillata incù coeur? Allora, per altra, taglio lu in parechji pezzi è righjittatu in lu frigorifero. Mettilu à i gammi bisognu di circa dui o trè ore dopu à vugghiuta. Sè i so cumpusizioni di in aspic t'avissi ghjocu, u overfill si in l 'na pignata, lungo, cù li gammi. carne, cusì duru bè cottu. Avemu decisu di cresce u porcu, o viteddu - postu u manghjà in aspic nel una ora è mezu dopu à l 'li gammi. Quandu vi aghjunghje i carri - sali è lascià a còciri più caldu bassu, cupertu per almenu trè ore. Vi capisce chì l 'avvene cuocu guliusi, quandu vi vede chì seethe li gammi e osse in li sò facili siparatu. Circa una ora nanzu pronta à mette in una padedda dui carotte sbuccia.

So i carri hè cottu. Sott'a 20 minuti doppu si vultò, si stendi à u focu viaghjà cù punta. Cacciate li gammi e siparari strata i ossa. A cullezzione otri è pezzi di taglio carne, è Tunica in una grossa pignata. Si tagghiau gaddina, chop | la carne, ca era cottu cu li gammi. Tutti l 'pulpa favurèvuli hè megliu à remix. Scumbugliu a mezzo. Piglià un pocu grande sprichji di agliu è li chop |. Agliu pò mmiscari cu la viande, vi ponu evenly distribuisce u stich, chì vi pò mittennu in francese aspic. Di solitu trè conchi prufonda. Morcov taglio ambienti, o polukruzhkami. messi à u fondu di u delà. Avà mittaraghju u manghjà nant'à una piastra e bois a mezzo. Mette u marmillata dopu in un locu frescu. Quandu lu rifredda falà - à prupone à i frigorifero. Quandu l 'marmillata hardens cumplitamenti - hè prontu per usu. Avà avete una idea di quantu a còciri un gelatina. Ricetta per un semplice è generica, vi ponu sente liberi di canciari lu to your almanacchi.

È avà, à ritruvà nant'à certi di i sicreti e sustanzi. All in a so cucina cuocu marmillata pò esse unu à tutti, ma u gustu è sarà sempre esse differente. Si dipende di u significatu di aromi prifirisci, qualchì robba piace à vede comu parti di ospiti.

  1. In aspic, una ricetta chi cumporta l 'usu di gélatine, è prubbàbbili esse apprizzatu da invitati è soi. Stu marmillata hè priparata senza gelatine. effettu Gelling dà a prisenza di li gammi porcu (testi, vurpi, arechje), è cucitura longa.
  2. Parechje sò cunsigliatu à mette in uni pochi d 'oru di differente, carne, marmillata - gamma tuttu, un pocu u porcu, un pocu freschi. Allora u gustu sarà particularmenti càrricu.
  3. A mette a ràdica picanta parfumatu.
  4. Prova micca à aghjunghje grassu in aspic carne. Gammi, cartilagine digià cuntena lu, è s'ella hè troppu assai, allura guliusi spavintatu hè un sfarente matinu di grassu, chì hà da fà u piattu unappetizing.
  5. Sè noi aghjunghje à u liquid durante coce bulbu dialettu, u culore di u piattu finitu sarà spanu, o à hue d 'oru.
  6. U marmillata più arricavata, u s'avianu sarà u gustu di u piattu finitu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.