Arte e spettacoliLittiratura

Imagine Live antichi. "Natalka Poltavka": una cummedia di a vita di

Di sicuru, unu di i migliori opere di litteratura Ucrainu muderna hè l ' "Aeneid" I. P. Kotlyarevskogo. Però, nu pueta di talentu micca solu nutari ca la cultura in Ukraine, è di letteratura in particulare, ricivi una nova tappa di u sviluppu: à rimpiazzà u lingua Church Slavonic vinutu viva, chi lu populu parrava. Iddu fici a parolla d 'arte ntirissanti, piacè, bassu.

Kotlyarevsky cavallu di u pòpulu è di u pòpulu, tantu era na bona unu a so manera. "Natalka Poltavka" - un pezzu di fideltà unichi. First missi à u teatru di Poltava in lu 1819, hè pupulari di stu ghjornu.

A lenza di u spittaculu

Prima no duvimu à l 'òpiri racontu, è tandu studià in tecnica i caratteri, abbatte ogni imagine. "Natalka Poltavka" - 'na cummedia nantu a vita di a ghjente Ucrainu in u XIXesimu seculu. In una sèmplice paesi campà dui innamurati: Natalka è Petru. U so sonniu hè di marità, ma u mortu puurazzu, accussi si sà chì a giuvanotta l'ragazza ùn accordu pi lu matrimoniu. In più, hà u so ochju Monsieur punti.

Dopu à una matchmaking stende Peter va a travagghiari. Quattru anni càmera distingués aspittava per ellu, ma i cambiamenti sò pigliatu postu in famiglia. So 'patri murìu, a so mamma è Natasha hannu a travagghiari forti pi fari' estremità scuntrà. Per una donna à Woo assai di chiaru chi pussutu diventà un partitu prufittu di a so è salvà a so famiglia da a puvertà. Ma Natalia nun tutti, mentri autri veru à u so core.

Chica - chistu è lu imagine principale, Italia cintrali. "Natalka Poltavka" hè piena di i caratteri vivaci. Mother pirsuadi so à spusà, à risista cu la puvirtà, tantu idda accordu. Tuttavia, Natalia spera assai chì tutti l 'Eros stessu, chì hà ricusatu, ùn turnarà. Ma Voznyi micca abbandunati a so voglie è vene à Woo. mamma prumissa Related ch'avia a fari accuminciari lu cù un pannu.

puntu cchiù àutu

Image Natalka-Poltavka ntirissanti da tutti i lati. Quandu Petru torna, idda dici: pirchì, nun ci si maritari, nunustanti lu fattu ca la Matchmaking successu. Virennu chi Natasha ama n'era un altru, si pesa unori: bailiff nun càmera è vidiri a maritari, Peter.

Natasha pare à noi bella, ragazza, intelligente è purposeful, fidu è amare. Idda ama cambiatu a so mamma, è hè prontu à sacrificà assai di u palu di sicuru, ma ùn simu pronti à dà u so rifughju. Dunque la justizza lu disarms ancu udià u canadese groom.

L'imagine cumeddia principal

Oltri a li fimmineddi, ci hè un altru modu. "Natalka Poltavka" dici u racontu di Petru - Figliolu Natasha. Iddu hè nobili, hè acostumaus a self-sacrifiziu, curtisi e hardworking, ma, purtroppu, lu poviru. Si piglia u imagine di u populu cumune. Ghjesù ùn vulianu a rinunziari a so carìssimu, tantu andava à travaglià à pruvà à u so babbu, ch'ellu era seriu. Perciò, u tippu ùn differ assicuranza è animu: dopu à què chi ragazza Woo, iddu stissu offerte è i so cunta a nesciri fora di i punti.

In cuntrastu, Peter misi lu so 'amicu, Nicholas - un paroli urfaneddi, Burlacu, ma t'aia tasca e inteligente. It aiuta calchissia à luttà per u so amore, è poi vogghiu iri a Zaporizhia.

Scritti dinamica, piena di sàtira lingua "Natalka Poltavka". Image Vozny dinù racolta, comu si mostra quantu l 'auturitati but in quelli ghjorni. L'ufficiali hè una predator nel la los, tantu in amore. Si voli à pusseda Natasha, anchi si ti pari na bona-educatu e rusticu. Puru ste persone sò capaci di malfatte nòbbili.

cunchiusioni

U spittaculu finì cù una fine felice. Però, si mostra u inghjustizia suciale realistu, a vita vera è rilazione di genti strasurdinariu è u puteri. L'autore STATUFIATES cu lu poviru, chì hè, tutte e russi, e cunnanna subalterni. I caratteri sò caratteri vivi, typique Ucrainu. Cusì hè a lingua di a literatura. Rich, piena di li pruverbi e Opere, ch'ellu hè un veru tesoru trove di saviezza, ballu è a creatività. Piece valuri, lettura, tutti quelli chì amore piacè è travagghi di cultura ucraina.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.