Arte e spettacoliLittiratura

Arte di u XX seculu. Surréalisme a litteratura è pittura

À u turnu di un pocu "mosse» XIX e XX sèculu lu munnu. U rapid growth di produzzioni ndustriali, la fidilità di lu capitalismu, incù u so attitudini stringent e n'ordini à a vita, à 'omu, a cuscenza Y di pòpulu, cuncintratu a cuntradizioni tra abitudini ideali unhurried di u seculu niscenti è i wildness naturale di u porta u seculu. È ùn cambia cumu difficiule era a accittari sti novi liggi di la vita, senza mpurtanza comu difficiule era à sè cù pràticu è miu, cambiamenti era sbaddi, è a prima risposta à elli hè ghjuntu in la menti di la genti criativu cum'è u più aut sentu lu trabucinata di u novu ebbica.

In u 1909 in Italy l'Tommaso Marinetti novel manifestu isciutu - una nova direzione in arte, u scopu principale di u quali hè u négation cumpleta di i principii stabbilutu di i criazioni di travagghi di l 'arti. È s'è ogni muvimenti avant-garde nel arte e letteratura accuminciau cu lu nigava di i canonichi è tradizioni, i surréalisme soprattuttu successi a stu, dipoi a so assai extremism. Marinetti, lu compitu principale di u novu direzzione annunciatu desecration ghjornu di l 'altare di Arts è mantinutu comu lu putiri rura, Fra, muvimentu di e cuntaminazione.

In Russia, u principiu di u seculu XX, u ciambugliu in i menti hè maiò, u artisti taliàstivu di novi modi di sprissione tempu difficiule, tantu ca ogni tendenza emergenti in arte ci hè dinù una risposta misericurdiosu, è surréalisme hè micca eccessione. U cuntrariu, surréalisme a litteratura è pittura in Russia era diffusu. Tanti scrittura e pueta famusu, e poi incluse in lu la storia di la cultura (Mayakovsky, I. Northerner, V. Khlebnikov, D. Burliuk, B. diaw), principia fora comu un membru di numerosi circuli futuristic, la spiritualità prugramma è numerosi Manifesti vincennu lu principi di u novu u muvimentu sì era a li assai più impurtante chè l 'arti. Cubo-dill'urtimu, Ego-dill'urtimu, è Suprematists stsientisty è nichevoki vsek è un colpu u core publicu micca solu per i so dichiarazzioni currusivu circa arte tradiziunale, ma dinù di a so criatività sfarente, oltri un ricianu assai matimàticu. Parechje di li era abbastanti bonu "pruduttori" iddi stissi. Iddi non solu travagliatu u novu, arte, ma ancu dipintu assai successu u situ pùbblicu si fici pigghiari un saccu di dinari nantu à issu. I metudi di menu di self-presentatu era scandals publica, pruvucannu la aspettu è cumpurtamentu. Image, iddi hannu lu interessu publicu, u publicu è arquantu voli vinissi a lu mostri e serate littiraria, dannu un bigliettu per un saccu di dinari.

In Russia, una nova tindenza avant-di garde reflété soprattuttu in a puisia. Surréalisme in litteratura chiaramenti manifistaru in u novu a creazione di e parolle, fonetica sonu fuori sfarente. Parolla di novi pueti perde u so significatu simàntici e vucabbulariu pràticu, si girava in u materiale plasticu di u populu corsu: cù quali vi ponu "sculpt," ogni struttura, di creà novi, cumbinazioni arquantu sfarente, induve u sensu ùn hè u cosa mpurtanti, ma chiuttostu, à creà altri significati. Cusì, in la letteratura di surréalisme I pruvatu à creà una nova lingua, un demucraticu è di massa, in accordu cù a mutazione mudernu di a sucetà, capitu da tutti è accettatu da tutti.

A nova direzione in l 'arte di micca solu circava à capì e pòrtanu finòmini cumplessu maiò intornu, ma dinù di u mondu scambià, di creà tempu. Surréalisme in la littiratura diffirìanu spirimenti arquantu sfarente assuciata incù imagine culore di populu corsu e parolle. Cusì, tutti li vucali e cunzunanti sonu attribuita à un incontru culore specifichi. li cumminari in i so puemi, i dill'urtimu creatu cù e parolle culore, foglia, furmatu, evitannu accussì a pòrtanu na certa umore.

Surréalisme in litteratura hè pussutu ntrizzati incù altre forme, arte. Stu ricevutu nella abbastanza diffusu in pittura, allora qualchi pueta-dill'urtimu era artisti assai urigginali, p.e. V.Mayakovsky, Khlebnikov, Kamenskii V. et al. Surréalisme in pittura, com'è in la littiratura, manifistaru in spirimenti luminosu. È pittori Kazimir Malevich, Pavel Filonov è altri. Cù l'aiutu di spazzole è la staciuni sappiutu più effittivamenti è chiaramenti spressu u tela, hè ciò chì pueti circava in a so òpiri littirari.

Surréalisme - a rivolta, chì u nigava d 'arte tradiziunali è una prova di creà una nova, avanti-cherche. spirimenti Hè cù e parolle, è populu corsu, a ricerca di novu strutturi di sintassi è simàntici, dimucràticu, senzu à i messi è capaci di sprimà trasfurmazzioni cchiù cumplessu in a sucetà di u principiu di u seculu XX.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.