News è societàCélébrités

Igor Stasevich - palluni Belarusian

Igor Stasevich hè unu di i lettori più pupulare di Belarus. U contu di i so quasi tricentu apparizioni di vari club. Sò u ghjocu hè sempre ricurdatu a asèmpiu e spertizie di calcio.

Milieu indiatu, rigulari e cumpetenze è reliability dribbling in difesa. Sta permissione li divintari unu di i maiò, lettori di a squadra è a squadra naziunale.

biografia

Igor Stasevich hè natu u vinti-primu ghjornu di uttùviru 1985, in Borisov. Fond di calcio dipoi zitiddina. Jucau in lu spiazzu, è classi educazione fisica in a scola. U so babbu era un fan fan di Hugo è dicisi à dà u so figliolu in numeru junior in scola sport 2. Igor di furmazioni à una squadra lucale è participò à cuncorsi amatoriale. U so carrettu Victor Matusevich tracciau attinzioni a capacità di u ghjuvanottu. À l'età di diciassette Igor piglià in una squadra, "Bate". Jucau konania. U novu bastone Avicultura basa subitu attente à un jocaturi spiranza. cumpetenze Igor crisciri cu 'ogni jornu passava. Dui anni dopu, si fece a so esordiu in u Championnat di Belarus.

A so prima scopu Igor Stasevich scored contr'à Minsk "francese dynamo". Dopu passavanu da u flanc, si trasfirìu a palla à u centru, è curriu in u spaziu pena. Dopu à una pochi di seconde, a dritta-daretu, "Bate" càmmara svorgi da u flanc, ma a so chjusu Igor. In ghjustu una staghjoni, u ghjovanu palluni talianu fu capaci di vince un riavulu in la prima Munniali squadra. U campu di palluni cumeddia sapere altu dedica.

Iddu hè sempri cunnessi à l 'attacchi di a so squadra è à spessu tiratu daretu quandu u ballò hè passatu à u avversu. High crescita permette Igor a triunfari la maggiuranza di u furore viniri.

carrèra

In u 2006, una lista di i migliori sunatura di i staghjoni si Igor Stasevich. Irlandese tracciau lu attenzioni di u pudè binifizià, mener, di u club Belarusian è Russian. In u 2008, per a prima volta in a storia di a squadra Belarusian fora di u stadiu gruppu di u UEFA pietà League. "Bate" cumbattutu a so manera à u giru qualifying cu l 'aiutu Stasevich. curà esordiu hè causatu un nutevuli provoquée a Bielorussia. Nunustanti lu statu iniziale di u Outsider, u Club Borisov cumbattutu à a fine, è Igor Stasevich era u veru eroe di u stadiu gruppu. In l 'incontru ritornu contr'à u "vechju signuri" (Club "Juventus" Turin) palluni gestiti attaccata a palla in reta l'avversu. Un altru scopu hè à a porta di u Icelandic "Valur".

trasferimentu

In u 2010 Igor Stasevich va à l 'Club Russian "Volga". Inseme cun ellu u friscalette, di i staghjoni u squadra capu à introducia in la Premier League in Russia. Dopu à a fine di i staghjoni turnau a Bielorussia. Jeux "Homel" è trenta-du 'cirina scored solu cinque anni. L 'annu appressu, cancia dinò u club, stu tempu Igor và à u tarrittoriu mitrupulitanu "francese dynamo". Ghjoca u postu di attacà sicilianu. Nunustanti la sfurtunata nzurrizzioni dui staghjoni, Stasevich sunari-apre, u primu tempu assai di gratis è aiuta a squadra.

Si ghjoca in lu "francese dynamo" sin'à l'annu XIV. Duranti stu tempu passatu ottanta setti cirina in cui scored quattordici times. I fatti assai di ci. In u "francese dynamo" girava in un palluni di difesa è spissu veni sirvutu cum'è un playmaker.

Dopu à cinque anni di girandulava daretu à u so ceppu Borisov, firmatu un novu cuntrattu cu "Bate".

Ghjucà à i squatra naziunale è l 'asèmpiu amore

Di l 'squatra nazziunali, Igor spesu vinti-sett'anni cirina. U primu tempu fora u campu in lu 2007 contru à a squatra di Israeli. È in u 2009, ch'ellu scored u so solu scopu di l 'squatra nazziunali in cirina ufficiali. U primu di aprile ch'ellu era capaci di schjaccià u porte di l 'squatra nazziunali di Kazakhstan.

Fans chiamatu Igor Stasik duvuta a l 'similàri di i nomi di calcio, football cu lu stissu nomu. À spessu, unu di i più boni, lettori di a stagione in Belarus diventa Igor Stasevich. "Fifa 16" aghjuntu à u so lista di football, dannu lu stelle uriginale di 68.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.