U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Icon "Hè verità truvacci" Madre di Diu. Meaning of suciale è prighera

A assai di miraculi accadutu dapoi u principiu di l 'èbbica cristiana. Certi pirsuni travagliatu Diva, un altru la cuntintizza di la terra, purtaru 'ànghjuli. So chì hè accadutu à u santu imagine di a Vergine Maria.

locu santu

Events, attraversu cui umanità hà apertu icona "Adequately hè" evulùtisi su monte Pasquale. Stu paese hè situatu in a parti urientali di Grecia, nant'à unu di i penisula. Stu regione - un tipu di statu di i monachi. Avà ci sò circa 20 cumunità Orthodox pirmanenti in ch'elli campanu à parta da l 'omi.

Unu di i leghji più stringent di stu desertu: le date nant'à u territoriu di e donne di ogni età hè pruibita. Ratio di i reguli di cunduce à una pena di criminali di prighjò da 8 à 12 mesi. L 'omi di ogni religione pò imparà stu tirritoriu, aviri lu pirmissu spiciali ricevutu. pilligrini panni deve esse chjusu e modestu. Duranti lu viaghju, si pò vanu in ogni cumunità.

intrata di u Vergini

It S'avissi a nutari ca la custruzzioni di novi monasteri interdetti in u spaziu. Ma in più di 20 cumunità esistenti in sta terra hè tene assai di monasteri, paesi è Leoni sola. In unu di elli, è u principiu di a so storia, l 'icona "Hè scuntrà ci."

Munti Pasquale hè assai impurtante di u mondu ortodossa. Ghjè unu di i quattru cateni, Maria, chi hè, ghjè sottu à a prutezzione di a Vergine Maria. Quì, cum'è divirsamenti da i ducumenti, nantu à ghjugnu 11 di 980 (secunnu autri - 982), ci hè unu di i meravigghi.

Sicondu a legenda, in unu di i Leoni di lu Munti Pasquale monacu vissutu in un vechju rimitu. I aiutò à una ghjovana Acolyte. Sò stava, chjamatu in onori di i pastori di a Beata Vergine Maria, l '' omi manca rarissimi. Anacureti pricatu tuttu lu tempu.

Maravigliosu stanzi

Un ghjornu, u vechju abbandunatu a so cellula à passà a notte in lu tèmpiu, è u so ghjovanu discìpulu urdinò à fà u serviziu in casa soia. Ghjè ciò chì hè accadutu. U ghjuvanottu sincerità è forza pricatu davanti à l 'imagine di a Vergine, doppu canusciuta comu l' icona "Hè scuntrà ci."

Mentri sirvizziu a la porta quarcunu sbattiva dilicatezza. U giuvanottu si n'andò à la porta e vitti un munacheddu scunnisciutu. Sicondu a tradizioni Cità, si hè nunda di viaghjatore cenni, buntà invitatu à a so cellula. Quandu era tempu per adurà, l '' omi si messe à pricà inseme.

Stranger gran leghje tutti i testi in la mimoria, tantu u so cantu, hè cusì una maraviglia, s'ellu ùn lu primu tempu scontra à ste ghjente, è sò cunnisciuti autra pi tanti anni. Quandu hè tempu à ludà à a santa Vèrgine Maria, tutti dui èranu in fronte di u Queen.

ànghjuli paese

Young apprinnista messe cù e parolle "onestu Cherubini è Sarafini gluriusa". Invitati à sente à u ghjuvanottu pricava, e quannu finì, a prima vota cci dissi: ". Avemu una un'antra manera Bocci la Mamma di Diu" U carusu nun sacciu chi vulia dì una nova cunniscenza, quandu li disse ch'elli si sò devoti à un altru serviziu. L'omu lampò à i so pedi in davanti, cci fu nu icona di a Mamma di Diu. "Hè cambiatu scuntrà" - cun sta frasa accuminciau a so fama. Unknown corsu invitati, era piuttostu di solu una sintenza, ma ùn hè tantu bella è attaccati, chi la pirsuna ca spirisci lu cori-fermata. Next, un monacu, comu chiddu, leghje u "More preziosi cà i Cherubini."

U ghjuvanottu dumandatu à insignà u sta loda, ma in una cellula, poviru nunn'appi cchiù tinta, ùn a carta. Allora i stanzi messe à tàvula petra è si messe à scrive cù u to ditu nant'à u so superficia. Granitu manu Antimuffa cum'è cera. A pocu minuti doppu lu parolle stati incisa.

miraculu di u Archange

L'URSS dumandatu à insignà u restu di u populu corsu. Quandu iddu era circa a lassari, lu picciottu dumandatu u so nomu, è li dice: "Gabriel". Dopu à sta misciu miraculu spariti. Ma l 'icona, ch'elli pricatu per un longu tempu ddu vecchiareddu una salla rossa lume.

Casanova micca pussutu ritruvà. Aventura ellu creata cum'è stranu sonniu. Ma i rialità di evenimenti sìmili di i scrizzioni supra la superficia petra di u tavulinu. By matina, u giuvanottu amparatu un nova cù u ritimu è e parolle da lu cori. Quandu l 'omu vechju è turnò à a so cellula, po subitu aghju intesu una bedda canzona. Allora u discepulu dittu circa ciò chì era accadutu durante a notte. Sage avvistu chì una visita accurdata SANTI.

L'evenimenti miraculosa di u monacu dittu lu amministrazione. Dapoi tandu, u prighera di a Vèrgine Maria di principia cù e parolle di Gabriel, è l 'imagine nanzu chì priava lu monacu è i so scunnisciutu amicu, hà divintatu canusciutu comu l' icona "Hè scuntrà ci."

In un segnu chì u miraculu successi, lu santu fu trasfiruta a faccia, cattedrale Kareysky. Ci si tinni a stu jornu. Plate cun u testu fu mannatu a Costantinòpuli.

novu san

A assai di la scheda supra lu icona appari cu lu tempu. È in prima era quasi 'na nurmali facci vita di u Vergine cù u Child nantu a so manu diritta. Oghje, cum'è un mila anni fa, in fronte à noi, cum'è una volta davanti à l 'apprinnista è Gabriel, imagine di a Vergine Maria e sona Cristu, chì hè strata pressatu contru à i so armi, debout.

All 'àutri elementi di u ritrattu - a artisti fantasia. Pruvaru a chini i so cumpunenti spirituali di u travagliu à fà u pubblicu cum'è assai pussibule à l 'eventi chì hè accadutu chì a notte. Tradizione, più di i testi di Santa Maria è Ghjesù, chidi 'ànghjuli chì và à la mani, Virgin. Un ritrattu ncurunatu di Diu, ma vi pò stari vede parchì di i lumi. cintura alatu hannu a ricurdari a na pirsuna chi lu corsu scritti nantu a petra, Gabriel, mandatu da u celu di a terra.

Dopu à l 'eventi in u monte, Pasquale l' icona di a Mamma di Diu, "hè cambiatu risponde" hè creatu è u novu prughjettu di pirsuni. Iddi radiate una grandezza riali. Teste di Santa Maria è u Figliolu di Diu sò ncurunatu cu cruni d 'oru. In u so pocu a manu Cristu, teni lu carta, in u quali sò scritte e parolle di prichera. L'ochji di i santi circà versu u testu.

artisti lucali

Ma ci sò altri tippi di images, in particulare, dipinto in Russia. Quì in lu ritrattu, francu lu Virgin cum'è ànghjuli, o santi chidi, chì èranu à pusà intornu à u nivuli è li dumandò di una benedizzione. Rilazione cù u imagine di a Vergine, è scrisse u testu, chì era una volta l 'Taddeo Gabriel rivilatu à i giovani apprinnista. Ma la Rigina di u fracicume pussutu piglià in piena crescita. Idda fu presa u zitellu in i so armi. figura slanciatu datu mpurtanza panni ànghjulu gilf. Comu à spessu in Russia, nsemi a santa Vèrgine mittemu diversi santi. Martiri chidi in ordine, sicondu u rangu.

Avà 24 di ghjugnu (11 di ghjugnu, vecchio, stili) in l 'icona unuratu munnu, Cità di u Virgin "Hè cambiatu scuntrà". "Idola" - a so seconda nomu perchè l 'imagine hà puteri miraculosa. Qualchissia chì visita à a santa Vèrgine Maria, riceve aiutu.

Avà, in onuri di stu visu ci sò tempii. Tali e chiese pò esse vistu in Mosca e San Pietruburgu.

testu sacru

U miraculeuse di suciale sà guasi tutti. Di sicuru, u fundamentu di riliggiuni - fede, ma tranni chi un omu chì ùn chjamate in quistioni l 'esistenza di Diu, hà à capisce i principii di u mondu Christian. Oghje, à un certu tempu, quannu la ghjesgia hè apartu à tutti, è a li parrini hannu l 'uccasioni di spiigà à u pòpulu, i infurmazioni, u ignuranza di i tenets di orthodoxy - un gran piccatu. Per quessa, si deve esse almenu almenu sapemu nanzu vi dumandu di l 'aiutu di l' Rigina di u fracicume chì hè l 'icona "Hè cambiatu scuntrà", è per quessa l'ànghjulu Gabriel usatu in preghiera ste frase è esempio. U criticu di u testu pò esse trovu sottu.

A prima parolla deve esse capitu com'è "giustu", o "legale". Sti paroli sò parlate da più Taddeo, dunque hè impussibile à dubbità so accusi. Next "hè" significa "ntra".

spiigazione di e parolle

Next, l'ànghjulu li disse, "scuntrà a benedica". Iddu fu rifirimentu à "Amistad Bella à Diu". "Vogliu", è à esse capitu comu cuntenti, picchì era issa donna, avia l 'onuri di essiri la matri di u Cristu. Hè ancu cunnisciutu chì Maria era una vergine, è sò cuncizzioni mannu senza u so maritu, perchè Gabriel chjama u Queen in preghiera "Immaculate". Unknown pò esse a parolla "suschuyu". U so sensu hè assai sèmplice, è si interpretati comu "veru", o tali, chì ùn micca bisognu di a prova.

Mudificà rifretti la icona girarchia divinu "Adequately hè". Lu significatu è simbolicu hè assai prufonda. Per esempiu, picca genti sapi ca lu Cherubini è Sarafini, è per quessa ch'elli sò dinù citatu in a prighera. In fatti, a vergine, chi sunnu cchiù vicinu a Diu. L'anzianu hà maiò a saviezza è hè in gradu di trasfiriri la canuscenza a ghjente. A siconda patrona mette d 'amore, luce è di focu. Here addiventa chjaru chì ancu l'ànghjuli ricunnosce chì Virgin leva sopra à elli.

Centu è fieru

A grande forza hè sta icona miraculosa. In particulare, si ponu chì vai di tutti i piccati murtali. A cosa principali ca la pirsuna pricava hà èpica cuscenza. Pride - unu di u più grande difficultà. Sacciu chi tutti i sò uguali, ma hè assai difficiule. Un pruverbiu sàviu dici: Un omu pò vede falà nantu altri hè pussibili solu quandu a so manu. Sè vo custata per elli, chì sò strana sempri dismissive à l 'altru, tandu vi pò dumandà di pirdunu. Scrittura di a Vergine "Hè cambiatu scuntrà" salvà l'anima da u peccatu è la menti - da i pinsamenti di mali.

À nunda di bè ùn vi Sanctum. Ci hà da vulè un priculu. Precu à a santa Vèrgine Maria di nanzu u imagine, e la riggina di u fracicume vi insignà voi à tastà a felicità di u vostru vicinu di casa, è ùn ci voli u male à a riescita.

Franchigia dinù attaccaticcia adversely micca solu u corpu, ma dinù per l 'arma. L'omu ùn cunnosce i passi, assai prestu hà da perde se. In fronte, di u "truvacci hè" dumandà l 'Mamma di Diu, trasmetta à voi quantu à tastà u picculu è sèmplice, è ùn bisognu di lussu è di ricchezza.

Da tutte e cuntrarietà m'aiuti imagine

Impudicità - un tipu di dimòniu di a passioni chì ùn publicava a persona. Trattari cu lu in u so propriu hè quasi impussibile. Hè necessaria a ricorra à l 'aiutu di u celu. Face di i Virgin aiuta a superari pi piccatu è dinò fà rinviviscia u so lume.

È strughje i sintimenti u male di u icona "Hè scuntrà ci." Cosa populu precu davanti à l 'imagine? Di sicuru, à l 'Rigina di u fracicume hà aiutatu à a superari pi la zerga. Stu emuzioni hè cum'è una grana chì si sviluppa in u cori di erbaccia. Successivamenti, si expands e cumincia à fà i vostri bona sentimenti. Pure Virgin eradicates scopi male, ma invece suminatu lume.

Veni à l 'icona, è in ordine di a superari pi avidità. A vera Christian capisce chì bè matiriali contru à u spirituali - nudda. Solu di cumpassione è dedica pò purtari na pirsuna di fà u bè. Per quessa, prima di l 'imagine di a Vergine dumandatu a èssiri tanti boni pinsamenti è scopi mala a livaricci da u capu.

Preghiera da u core

Un altru causa di alarme - truvai. Si tratta dinù di i sette peccati di sangu. À spessu issu sintimu diventa una causa di distaccu da Diu. People nun vogghiu iri a chiesa, o prega. A picca a picca si perde a so anima. Fiatu novu a fede è a vita à u sensu à aiutà i icona preghiera "Adequately hè".

Par via di the laity sò una varietà di prublemi. Certi sò dumandatu à risanà u corpu, l 'àutri - la lu cori. E lu sapi tanti evenimenti maravigghiusa chi mannu in avanzu à facci a santa Vèrgine Maria di Sala. Hè dunque è bonu, sà ognunu e havi na granni nfruenza supra lu distinu.

preghiera Virgin davanti à sta maghjina di ogni particulari. Cù u Queen vi pò chatter cum'è voi vede degnu. Idda capisce tutte e lingue è e parolle. Sè pussibili, hè megliu à leghje i testi chì sò cumposti da u cleru, o ànghjuli mandatu da u celu. In sti canzuni filmu ogni frasa, cusì u so cuntenutu hè assai prufonda.

Si diventa u salvamentu di mala genti Icon "Hè verità Meet". Cosa face Signura? Guarì ailments fisicu, nimu u chjassu di a verità è absolution.

Appellu à la Mamma di Diu,

À quelli chì volenu parlà a beata, ùn leghje a siguenti: "Presvyaschennaya e lu Great Signora di scrittura à voi, misericurdiosu, è bona Figghia u vostru servu prima di l 'imagine di u vostru u to ghjinochji voi fari tuttu-guida è tutte e-sapennu, i so piccati vedi è u nostru maddalena a dumanda di .... à mè, riu, u tè è u Figliolu. pardunà u mo piccati chi stati ingagiatu intentionally è irraziunali. chì li esse carezza à mè.

Rigina di fracicume, benedica di bonu travagghi. Chì a la strata supra lu quali I mossa, sarà piena di lume è buntà. à mè vrazzu a verità, e carità. Prutezzione di l 'arma da pinsamenti gattivi, risanà u corpu da a ailments di a terra. Amparà à campà bè: populu inner billezza di i nemichi dugnu la pacenzia di lu destinu - di Megliu. Rallègrinu mio tribulazioni cunfruntatu cù aise, intelligenza stata a zerga, avidità rimpiazzati da carità, è orgogliu - simplicità.

Great e brillanti, I fondu davanti à voi. On tu spiranza. "

energia nutevuli hà una icona "Hè scuntrà ci." E prova u so forza. Parlà pò qualchissia chì cala u capu voltu à a maghjina di a Vergine.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.