Arte e spettacoliMovies

I pelle più interessante di a guerra

A "Guerra" hè una parolla terribili, perchè ùn significa micca solu l'oppusizioni di i partiti, ma dinò a destruzzione in elli di tutti l'umani in nome di a vittoria. Malgradu questu, i realizatori circhendu u mondu cumu fà pelle nantu à questu tema. In a maiò parte di elli, a guerra hè presentata cum'è qualcosa grande è noble. Trà e migliori di tali prughjetti, ci sò spessu prublemi interessante di a guerra chì creanu un veru ritimu di l'audienza. Veji chì sò sti ritratti.

A guerra più "popular" in u mondu film

Prima di cunzidirazione di una lista di filmi interessanti nantu à a guerra, vale degnu di scuperta chì battali sò più spessu filmati.

In i Stati Uniti, i "amare" sò a Guerra Civile tra u Nordu è u Sud, in quantu a lotta per a l'indipendenza. Inoltre, l 'amiricani spessu assumete di ritimi di a Siconda Guerra Munniali, però, a maiò parte di spessu si ponu esse cum'è quellu chì solu salvatori di l'umanità di u fascismu. À u listessu tempu, i direttori d'Hollywood ùn spessu micca scurdate di Vietnam è l'Iraq.

L'Europeani a guerra più apprezzata hè a Prima e Seconda Guerra Mondiale, è ancu i Germani.

In l'URSS è RUSSA, u tema militativista in a industria cinematografica hè sempri occupatu un locu spéciale. In i tempi diffirenti, ci eranu tapas annantu à a Guerra Civile, a Gran Guerra Patriuttiva è ancu a Guerra Afgana.

I filmi interessanti di a guerra di u 1941-1945. (Americana)

In u mondu mudernu, i campi per u numeru di pitturi militaristi sò i diritti di i Stati Uniti. Cusì, hè megliu cumenciu cun elli.

In questu aspettu, hè vale aduprà per quessa chì u palme di u campionu ferma per l'Amiricani, è micca per i Russi. U fattu hè chì ci hè una distinzione chjaru trà i filmi è seri di a guerra. Se a cinta di tena sia sguassata da i Stati Uniti, i russi sò i lugliianti incondizieali di a fine in quantu à u numeru di sèculi militari sutturati.

Qualessu tipu di a produzzione filmali cuntenti l'audience di Hollywood? Prima di tuttu, deve esse nutatu chì, ancu parechji prughjetti americani nantu à a Siconda Guerra Munniali sò abbastanza superficiali (per esempiu, "Treasure Hunters" in u 2014), trà elli si trovanu filmi interessanti da a guerra di 1941-1945 (a lista di u più famoso di elle hè sottu).

Prima di tuttu, avemu duverà esse u carte di Charlie Chaplin "U Gran Dictatoriu". Ancu si hè cunsideratu cumeddia è di parlà più nantu à u fascismu ca quellu di guerra - sta cinta hè unu di i migliori di u so tipu. Dopu l'scena di i chjosi è di l'intrecciate Chaplin chjaramente si mostra a parti sottu di ogni cunflittu armatu, cum'è a psiculugia cambiante di i beligeranti.

Hè cunnisciutu ancu u drama "A Linea Riluttante" (1998). In u centru di l'intinzione sò parechje suldati inturniatu in un caldera militaru. Ancu ogni ghjornu di iieccedi à u fronte per i so propiu razze, ora sò tutte di un desideriu - per surviglià.

U pittura "Saving Private Ryan" (1998) hè un fenomenu unicu in u cinema americanu. Ancu u fattu chì a trama è i caratteri sò stati inventati, e sceni di battalji, l'equipaggiu di suldati sò indicati cun una precisione cusì incridibile è a certazza chì si pò studià a storia di l'affari militari in sta stampa.

Ma a "Pearl Harbour" (2001), anchi l'altri boxe in alta, una dramatica trama è una galaxia sana di attuali talentu, hè significativamente inferiore à i trè projecti più indicati. Eppuru chì i creati di Pearl Harbour pruvate per vede i ragiuni per quali l'Amiricani participàvanu à a Siconda Guerra Munniali, questu hè fattu d'alcunu caru. Paradoxalmente, a massa di e mancati di Pearl Harbor ùn impediscenu di diventà unu di i più amati da l'audienza in u mondu.

Listendu a cinta più significativa nantu à u tema militare, ùn pudete micca ignucatu "Inglourious Basterds" Quentin Tarantino. Ancu s'è questa cinta riferite più à u cinema parodicu (raffinendu una versione alternativa di u sviluppu di a storia), hè assai naturali di a mostra a sensibule è rudezza di u successu militari.

U dramaticu americanu nantu à a vita in u muvimentu: "Lista di Schindler"

Hè nutate chì micca tutti i pittura Hollywoodi di a Sicunna Guerra Munniali sò suldati americani - i liberaturi di l'Europa (quandu vulete chjamà). Ci hè film interessanti di a guerra, discrivenu a vita di i pulacchi è i Ghjudei in i territori occupati.

Questu hè "Lista di Schindler's" di Steven Spielberg (1993). Prestu ùn does not show the horrors of operations militari, ma si trova assai vividamente, chì porta è questu destinazione puderia comprende u mondu sanu si u fascismu ùn anu micca distruttu.

In u centru di a storia hè u ghjocu di l'ominu alemanu O. Schindler, chì in prima faci pattu di ricchiserà cun l'aiutu di a guerra, ma dopu si pende è fate a so furtuna à salvà i Ghjudei.

I filmi tudischi di a Prima guerra munniali

In cunsiderà i filmi interessanti di a guerra cù a Germania fascista, vale degnu a cura di i prughjetti di a produzioni German.

U più famoso in u genre hè u pittura "Submarine" (1981). Ella si parlava di a vita di u ghjornu è di battesi di l'equipaggiu di u sottufaru tedescu à l'iniziu di u 1941. Vale nutà chì questa hè una di e bandi più affidabili di u tema militare è ùn anu più analogues.

Quandu si vedi à traversu i filmi interessanti di a guerra, sparsi da i Germanani, spessu spetta l'imprenzia chì si tratta di justificà micca à u mondu sanu per u fascismu. Un esempiu chjucu di questu hè u dramaticu "Academy of Death" (2004).

Ci ci conta a storia di un talentu noi boxe cuddaru tedescu chì si metti à l'accademia, unni preparanu a futura elite di a nova Germania. Per 110 minuti avemu indicatu l'evoluzione di l'eroi è a so intesa persunale è più risposta cusciea di appartene à a crema di a società alemana.

Filmi tudischi di u periodu di post-guerra in a storia di l'Allemagne

Tuttavia, micca tutta u cinema cinematograficu German di a Second World hè un caratteru penitential. Cusì, ci sò parechje cintunà in u quali i suldati Alliati sò indicati cum'è bèstie reali, cruelly torturanti i sfardati abbitanti cunquistati di l'Allemagne. Per aiutu di a ghjustizia, deve esse nutatu chì, anche qualchì parechji di quelli pittori sò attu filmati basatu nantu à i veri avvenimenti, spessu sottumessu di una situazione unilaterale.

Trà i prughjetti più demucratiche in questu sensu, hè vale de menziallu "4 ghjorni à maghju" (2011) è "Nameless - one woman in Berlin" (2008).

Fighjendu quantu i cunghjissori valianti di u fascismu si portanu in i territoriu liberatu. E hè veramente svultatu chì ci era u populu boni è cagione di elli. Hè ridisfuttante per aghjunghje chì in quelle dipinti, parechji attri russi anu aghjustatu: Alexei Guskov, Andrei Merzlikin, Yevgeny Sidikhin e altri.

Filmati interessanti di a guerra di 1941-1945, filmatu in altre paese

In altri paesi europei ci sò ancu parechji prughjetti veramente prughjuti nantu à a Siconda Guerra Munniali. Tra l'elle, l'analogu europeu di a "Lista di Schindler" hè "Pianist" (2002) da Roman Polanski.

Sta cinta (sparati basatu annantu à i veramenti) detti a destinazione di u cumpusitori u pianista polacossu Vladislav Shpilman. L'eroi ùn participeghja micca in a guerra è ùn la vede. Ma si senti a so influenza in ellu stessu, è anch'ella pocu perdi tutti i so amori, è solu un miraculu permette di surviglià senza avè insane.

In più di l'altri tappe di u generu hè u dramma psicologicu Italianu di u 1974 "Night porter". A so cumpagnia hè centru in u ricordi di un ex prigiunieru di un campu di cuncintrazioni, chì spettamente u so tortuore in u tempu di piacè. A diversità di u "Pianist" è da a "Lista di Schindler", sta stampa ùn teni una finita ottimista. Dopu tuttu, capisce chì i vaghjime più impurtanti si puderanu scapparà a punizioni.

Più ottimista hè una altra cinta italiana cù a Second World War. Questa hè a figura di Roberto Benigni "A vita hè bella". Ella contà a storia lírica di un patri judidu chì prova da prutege u so figliolu da l'urrani di i campi di cunfusioni fascista cun tutti i so putenzi.

In cunsiderà i filmi interessanti di a guerra, hè superbientu attentu à l'"Enimiciu à i Gates" (2001). Questa stampa scriva u destinu di u vitturinu sovièticu Vasily Zaitsev (una persona reale) è a so confrontazione "silente" cù u "cullega" grecu Major Kening.

I film britannichi

Studiu i filmi interessanti di a guerra, hè ora di prestu attenzione à i direttori di Foggy Albion.

Unu di i prughjetti britishi più famusi nantu à a Sicunna Guerra Munniali hè "U Patientu inglese" (1996). Questa storia hè nantu à cumu si a guerra contra a ghjente chì incidi i poviri e maims a so vita , privendu di u più preziosu.

Inoltre di interessu hè a cinta 2007 "Atonomia". Cum'è a versione di prima, ùn parlendu micca più di a lotta, ma dinò a so influenza in a vita di u populu, cù l'esempiu di dui amanti.

I Filmi Suvietiani nantu à a Gran Guerra Patriòtica

Parechji prughjetti di film anu dedicatu à a lotta à i fascisti in l'URSS. In cunsiderà i filmi interessanti di a Gran Guerra Patriuttiva, valuta à trattà solu nantu à i più famose.

Ancu quandu a vittoria era parechji anni, u studiu di film sovietu evacuò a film "Two Fighter" (1943) cù Mark Burns in u rolu di u tìtulu. In più di a storia di l'amici di l'armata heroica, attrae l'attinzioni di l'audienza cù i bè canzelli chì Bernes hà realizatu in ella.

Inoltre, i tapas eranu filmati nantu à u travagliu di u metro durante a Gran Guerra Patriòtica in a URSS. U più famoso di elle hè "U ghjovanu Guardianu" (1948). Hè bisognu di esplicice chì u scrittu di stu prughjettu era scrittu nantu à basa di l'eventi reale?

A pintura georgiana "U Patri di u Soldier" (1964) hè unu di i fenomeni in u toccu in u cinema Sovièticu di u periodu di post-guerra. Fà chì questu era facilitatu da u fattu chì l'script hè scrittu nantu à i memori di un suldatu veru di front line.

Cumu hè chjaru da u titulu, u caratteru principale hè u babbu di u zitellu in guerra. Dopu avè amparatu chì u figliolu hè in l'uspidale, l'omu si va à questu è prestu hà principiatu à cummattiri.

In u 1967, una altra cinta d'ànima Sovietica nantu à a Gran Guerra Patriuttiva hè vinuta: "Zhenya, Zhenya è Katyusha". In questu, hè stata annunziatu di l'avventu nantu à u fronte di un ghjovanu suldatu-intellettuale.

In u 1972, a storia di Boris Vasilyev hè stata rializata in l'URSS "E l'alba hè Quiet Here ...". Ancu doppu sti travagliu hè duvutu trasferitu da a big screen, a prima tape mantene a più bona.

A trama di u ritrattu "Dumenicu Quì Quì Sè Quiet ..." hè simplice è tràggicu: questa hè a storia di a morti heroica di i ghjovani raggruppani in una battaglia iniguale cù i fascisti.

A stampa di Leonid Bykov "Sò i vechji si vanu à battaglia" (1973) diventenu un veru fenomenu in u cinema soviemiu è ancu ghjustamente teni u titulu di unu di i migliori. Parra di a vita di i palluni di cumbattenti di prima. Per fà più plausibile, u filmatu da a chronicola militare vera hè inseritu à a cinta.

Traducazione di a produzzione filmali di l'Unioni Soviètica dedicata à u tema di a guerra, ùn ci hè nunda cumparat cunverta u drama "Vai è Vede" (1986). Ella dici di a vita di l'adulescente di Flora durante l'occupazione di Bielorussia da i fascisti. что со «Списком Шиндлера» и «Пианистом». Cù a so tragedia è u naturalisimu, "Go and See" pò esse paragunatu cù a lista di Schindler è Pianist.

Imagini americani d 'altri cunflitti militari

Dopu elencu i filmi interessanti di a guerra 1941-1945 (liste quì sopra), hè u tempu di attentu à e tappe per altri cunflitti sparati in i Stati Uniti.

Ancu Vietnam hè un tema chjaru chì i Stati Uniti ùn sò micca assai piacevuli, ci sò dedicati parechji pezzi pendenti. U primu di elle - l'idea di Francis Ford Coppola "Apocalipse Now" (1979).

In sta stampa hè infurmatu di u operatu speciale di e truppe americani per eliminà un di i so culleghji. À u stessu tempu, Coppola hà magistralmentu tutta l'animatrici horrore di a guerra è a so influenza distruttiva nantu à a psique.

U secondu seconda cinta americane nantu à Vietnam hè "Natu u 4 di Luglio" (1990). Ella si parlà di cumu un ghjovanu chì hè stata chiuchjata perchè in una ferita, riformulantanu i so ideali è cumincià à purtà a lotta per a pace.

In u 1996, i Stati Uniti liberatu u dramma "Courage in battle". Sta storia hè di studienti a circustanza di a morte nantu à u fronte di u Capità Karen Walden, postumamente presentata per u premiu. U caratteru principale in l'accontu si tratta di sapè s'ellu era una eroine è chì hè un falsu.

Prugetti sovieti in altri cunflitti militari

Dopu avè studiatu ciò chì i filmi interessanti di a guerra (a Gran Guerra Patriòtica) sò stati sparati in l'URSS, una altra film militarista serà cunzidiratu sinceramente.

U ribbon "Dui Companions Served", 1968, hè una stonda è storia di a Guerra Civile. A diversità di assai di i pittori di u periodu sovieticu, ùn hà micca solu u dirittu right, postu chì l'omi indipindenti Armata Roja è i Guardi bianchi sò nobili.

A pittura "Uffici" (1971) hè dedicatu à l'eventi in u piriu di u 1920-1960-ies. In u centru di a trama hè l'ufficiale di cumbattimentu Alexei Trofimov è u so comitatu. Tutti duvemu avè survivatu uni pochi di guerri e perde micca una persona estrema, ma à u listessu tempu sò persone persone è forti.

I film di guerra Russa muderna

Cù u principiu di l'anni 2000, un gran numaru di prughjetti militarei principianu à filmatu in Russia. Sfortunatamente, micca tutti quelli di valore. À u stessu tempu, ci sò parechji filus interessanti di a guerra (i Russi) chì pudete sazià sanu sanu sanu.

Per esempiu, l'imaghjini di u 2008 "Ammiragliu" annantu à a destinazione di l'uffiziu di u tsar Alexander Kolchak. Questa hè micca solu un interessante, ma dinò una bella pelicula nantu à e persone nobili chì hà sappiutu esse sempre finu à a fine.

In u 2005, Fyodor Bondarchuk retire a cinta di a guerra in Afganistanà "9esta Kumpania". Malgradu qualchì inaccurazione storica è tecniche, stu prughjettu era micca solu una di e più caru, ma ancu u più digià in questa categoria.

Cunduce i novi filmi interessanti di a guerra, sparatu in Russia, ùn hè micca impussibile di mancu esse "Ùn simu da l'avvena" (2008).

Sta fantastica cinta cuntene quandu quattro archeologi negra di u XXI sèculu. Turnu à esse in u 1942. Una volta in cundizioni di l'oghji veri, ogni unu di i "invitati da l'avvena" rivisere a so pusizione di vita.

Questa stampa hè una secunna - "Sò da u futuru-2", ma era assai menu successu. Unu di i ragiuni per quessa era u ritenu di parechji attori da a prima parte à agisce in a siconda. Inoltre, l'attitudina anti-ucraina ardente di u prugettu scantatu assai visitatori pussibuli.

Studii stranieri muderni di a guerra

Fate tra film esternu nantu à a Sicunna Guerra Munniali, solu ponu esse stampati dui pelle. Questa hè "Rage" (2014) nantu à u destinu di l'equipaggiu di u tank "Sherman". È dinò a cinta "Per ragiuni di a cuscenza" (2016), chì annunzià nantu à i medichi americani chì, prima per culpa di credenze riliggiusi, rinfriscà à piglià armi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.