Food e bevandeRicetti

How to scopare in casa

Barbaforte - piattu tradizziunali russa, chi, però, aghju apprizzatu è amparatu à còciri e furesteri. Spannà si pò esse direttamente nantu à u vostru situ, ma quantu l 'infernu à fà, tantu ch'ellu era veru forti, voi vi amparà da stu articulu. Si prupone parechji ricetti di stu spettaculu cunditu bè di carne, grassu, guliusi e àutri stuzzichini.

Ricetta № 1

radiche barbaforte appaghjà lavau e puliti. U Anvers mette u pacchettu forti attaccata a lu campanellu. Aduprà un picculu grating, attraversu cui li radici libru di barbaforte. U barbaforte nanticchia è una mità di chila di bisognu: una cucchiara di sali, di trè tablespoons di zuccaru. Allora scopare vi tuccherà à vin arrizzà 'acqua vugghiuta accussì comu a ottene u so cuerenza di pollen matinu, move tuttu prestu è mette in Vasi sterilized. Da cima à ripou una pochi gocci di limone. Essa un barbaforte pussibili a carne, e pisci, tramindui fora è mmiscata cu crema. Sè vo chiudiri un ochju strittu, tandu ferà in u frigorifero un infernu di più cà trè mesi.

Ricetta № 2

Da sta ricetta, voi vi amparà cumu a scopare parlà yadrena. Ci tocca à piglià un chilugrammu di pumati, trè sprichji di agliu è trè grande barbaforte, sali e lu zuccaru. Ss'omi barbaforte è agliu, è pumati senza canna mi in una Peugeot inaturalis o di carne. Sè vo aduprate una Peugeot carne, hè megliu à fà a lu nfernu in un saccu attaccata, parchì hè assai mali l 'occhi. Sbuchjate e cipolle perversa cun sali, aghjunghje di zuccaru e provoquée. Cecceccu cazzo megliu in Vasi sterilized. Ci hà da tastà megliu s'è tù addritta di circa un ghjornu in u fretu.

Ricetta № 3

Parechje sirvutu a tavula stu cunditu bè, dannu lu un beddu culuri rosa. Stu hè fattu tardu e pari beddu. How to barbaforte cun ritagliare, leghje on. On centu grammi radiche bisognu di 150 grammi 'acqua, 100 grammi di acitu di 9%, zùccaru cucchiara e sali è dui tablespoons di sucu lifter. Nanzu facennu barbaforte, u so radiche tuttu deve esse sè lavau e puliti. Allora i radichi lucidato nant'à una bedda parmesan, ma megghiu, di sicuru, u pie cù una maglia fina. Ùn vi scurdate di aduprà u pacchettu di prutezzione di l 'occhi e la nasal mucosa. U peretorty barbaforte favurèvuli vin subitu 'acqua vugghiuta, aghjunghje u sali è di zuccaru è lascià a mi. In barbaforte friddu aghjunghje acìtu è lift suchju, chì hè fatta da a Varenga ovschoa. Stu infernu hè cullucatu in Vasi sterile, è tù ùn più vi dumandassi comu l 'infernu à fà in' inguernu, si pò tastà si finu à lu veranu.

Ricetta № 4

È quì hè una ricetta chi vi appellu à quelli chì ùn sò assà di grazia è drammatica, ma rispetta dinù l 'infernu. In stu casu, a salsa hà persu un pocu di più a prufundezza, è tuttu vi vene à u listessu piatti carne e pisci. Allura, comu lu 'nfernu pi fari cu crema, aspro. Trè centu grammi di radiche sbuccia è lavau chop | nant'à un parmesan, o una Peugeot carne, si pò in un inaturalis, aghjunghje un lump di zuccaru è dui centu grammi di crema, aspro. Imbulighjate bè è dumandà a salsa di u tavulinu. Pudete aghjunghje macchia tazzulatu. Par la via, hè pussibili a 'aghjunghje a crema, aspro, è altre ricetti barbaforte nanticchia.

Vi pò ancu cullatu cù u vostru propriu ricetta da pruvà cu viscotta e spezie. Bon appetitu!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.