EribaGhjochi Table

How to play i 'la mafia'?

Picca genti sapi chi stu ghjocu fù inventata da i nostri paisani à u 1989, quandu televisiò hè una seria TV assai pupulari "L'Octopus." Authorship sò sempre basendusi nant'à circa i dui anziani Lauriatu msu, chì, cum'è i studienti è vicini a la stanza di mogli, nvintò un ghjocu cù drawing prieri. Oghje, stu ghjocu hè divintatu un travagliu pupulare, è parechji sò interessatu à a quistione di quantu à ghjucà "Mafia". Bè, oghje avemu impauriti issu e dittu.

Regulamentu "Mafia": una breve discrizzione

Participà à a difesa ghjocu chiusi Offerte di u drawing. Sè tu te u culore rossu, allura vi sò "onestu", "civili" quandu un neru - "la mafia".

ghjocu Action hè divisu in duie stonde - la "notte" e "jornu". Duranti lu trabucinata di prupritari di carta rossa a prima notte di girari un ochju cecu, "sonnu" è "Mafia" membri taliarlu 'iddi, a ricurdari cumpagni, chì hè "pràticu".

Poi vene u "jornu", quannu tutti i sunatura apre i so ochji, è pruvà à identificà chì di li hè l ' "la mafia", e quarchidunu avissi "tumbà". Siccomu l ' "mafia," sacciu autra in persona, ch'ella hè interessatu da a lu fattu ca la scelta hè cascatu nant'à una di l' "paci". A scelta di una demissione dopu hè sustinutu da argumenti virbali. À quelli chì u votu di più di a medità di i participanti, apre la carte è micca squassata da u ghjocu.

Cù u trabucinata di u prossimu "notte" narrazioni "Mafia" (nods la testa, gesti, cuntattu occhiu), chì diventa una vittima. "Day" hè dichjaratu à nomu principali di u mortu, ma a so carta ùn fù disclosed.

Dopu à u prossimu "notte" veni "matina" quandu "Mafia" è "residenti" avissi a chiudere, i to ochji. Apre u to ochji solu "cummissariu" (u participant cù i carta specifichi vistitu russu), Choisir unu di i lettori è cù l'aiutu di gesti trova fora da u ventu, chì hè sta pirsuna. Scuperti commissar usa l "jornu" in ordine di u fracicume di altri di complicity, o, conversely, ùn travaglia in lu jocaturi.

How to play a "la mafia": a fine di u ghjocu

Suldatu di piacè vene quandu i "residenti" capu à tumbà tutti i membri di u "Mafia", o, conversely, quandu l "Mafia" incapacitate tutti i "paci".

How to play a "la mafia": u numeru di lettori

Giniralmenti cunzidiratu ssiri lu megliu, si divertimentu hè privitti 11-15 pòpulu (gira 4-6 giru di u ghjocu in u fundamentu di u ghjornu o di notte, - una annata). Hè preziosi à avè un numaru strana di persone à schisà i prublemi cù i parità di u votu.

U prezzu di "la mafia", e "residenti" arbitrarie. colori Black è rossu pò esse environ uguali quantità (cunzidiratu situazioni culturel, quandu l 'antica hè più nantu à unu di l' ùrtimi). Si pò esse fattu tantu chi la "mafia," hè scritta in a esse assai di più in numeru di u "di paci" - tandu u ghjocu sarà più difficiule, è dunque più intarissanti.

How to play a "la mafia": u significatu di divertimentu

Fun custituitu di dui cumpunenti simàntici fundamentali: matimàtica è psiculoghjche. A prima hè chì tutti i participanti "jornu" bisognu di a ricurdari chi u votu di i quali, ciò chì hà mutivatu a so scelta hè di chì in fine si ne fora per esse sceltu - "Oghje", o "la mafia". Sè voi u calculate arechja tutti, si sarà faciuli à parè soiu chì posa cù una carta nera - si sarà quellu chì hè daretu à l "omicidiu" di votu onesta à spessu.

Psiculoghjche cum'è significatu chi lu participanti bisognu di aviri quarchi cumpetenze ricitazzioni, his eloquence, à esse in gradu di u fracicume di altri di a so quelle di i "residenti" piuttostu chè una "mafia."

How to play u ghjocu "Mafia": un locu per piacè

U sottu megliu hè una stanza induve i participanti ponu riceve (, pianu nantu ovini, sedie, Poltrone, etc.) perimeter. As a pratica mostra, una gran ghjocu hè calata è in l 'aria aperta (in u Parcu, nant'à u mare), oltri ca comu in un compartment trenu è treni vittura. Dopu à l 'air, ognunu deve Peek arechja a vostra carta, e poi ammucciari it (per esempiu, smarisce in a vostra sacchetta) è pè truvà solu quandu u so nominee serà sceltu u armée.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.