RilazzioniMuseu

How to passiuneghjani un 'omu: a hitoriques per e donne

Ognunu sà digià quantu à esse u maritu perfetta. Hè ancu cunnisciutu da l 'omini, ma, purtroppu, si nun sempre sguassà à i reguli. Tuttu hè chjaru è perfettu amanti (quì omi arrivare megliu). Ma ciò chì deve esse una donna, tantu chì hà pussutu puderà esse u amanti perfettu?

À capisce cumu a passiuneghjani à un omu, ùn anu à studià qualchi libri in u sexology o gradu di i duttori. Vi basta à capisce per seriu un pocu e règule di cunnutta in la vita e in amore:

  1. Prima di tuttu, era una donna deve amore se. abbasta enough, solu l 'unu di noi chì si ama più cà ch'ellu pudia esse sente è carezza, è ùn vi stipulating nant'à a so libertà in a famiglia di e rilazione, è à esse uninhibited circa sessu è temperamental in amore. E idda va a lìattu, micca in ordine di rializzari lu "duviri cuniugali", ma per elli. Solu la donna chì campa cun ellu, per via ch'ellu hè caru a so casa, è micca di u nome di a famiglia è i zitelli, sà quantu passiuneghjani subitu un omu. In principiu, chì d'appena tuttu custituita è si face una mprissioni durata e si u so cumpurtamentu. Una donna chì si ama - sta koala eternamente pupulare di u sessu forte. Ma in u prucessu di risolviri un possi campà a vita. Cosa pudia esse più bellu?
  2. Di addivintari un picciottu sessu Uninhibited. Di sicuru, u arti di flirting - un cuncettu chì tutte e pussedi un gradu più grande, o minuri. Chì hè ghjustu quandu si veni a lu lìattu, la donna si metti a Date è perdiri lu curaggiu chi grigiu in u so parolle. Sex Tube - hè un allargamentu naturale d 'amuri romantica. Ùn vi scurdate chi, lingerie seducente esse micca n'omu di calchissia, ma per elli. Cum'una chì, per u self-stessi è self-stima. I bisognu di parlà sauti e suffucatu. Sottu ùn circustanzi avissi 'na fimmina chi chianci, vi nun hannu un klu come si passiuneghjani à un omu, perchè una ad alta voce - qualle ùn fatali, è un schifeghju. È infini, sapere chi vi tocca à sapè quantu à avè piacè. Allora u to cumpagnu ti dinù esse cuntentu.
  3. Vi tocca à esse in gradu di basgià. Ùn seti (chì hè dinù assai mpurtanti), veni à dì, Versailles, caressing, tocco surrisu à alternativa incù u più briunendu. À amparà à passiuneghjani un omu cu 'na vasata, hè cunnisciutu è scrittu circa assai. Una cosa hè chjara: ùn ci hè nimu prissioni e ddoi at, parchì i labbra - zona erogenous, iddi nun ccchiù prestu. Amore a basgià, femu strata, toccanu strata si, allura stati rimpiazzati da sti t'accarizza più passiunatu, briunendu chi diri circa u vostru seriu scopi è u laziu di cuntinuà.
  4. Esse proattivu, ma ùn mostra Fra. Ùn vi scurdate chi Fra - un signu di dibulezza. Principià petting prima luring è piacevuli inclusu. Tu vi vede ciò chì vi spacco, soprattuttu s'è tù fessi u primu tempu. Ùn vi scurdate chì essendu passive in lettu, à bassa boci aspittava di a so cumpagnu destinu, voi vi ghjunghjerà u travagliu degne. Omu hà da curà i voi cum'è una strada. Piacè, cum'è un duminiu, in una tale situazione hè micca escia nimu. U fattu chi sapennu quantu à passiuneghjani à un omu chì, vi tuccherà à dalli in pràtica. Far micca tutti vi capisce ciò chì vo vulete per junciu cun ellu in un cuntattu di più intimi, s'è vo à pusà è fighjulà TV aspittendu di u prima passu di lu.
  5. Strive to dà piacè à u cumpagnu. U megliu regula in stu casu, - à dà di più cà a ricìviri. Amore a eva piacè à u cumpagnu, allura, comu nna da sexologists, a to gioia serà assai più forte.
  6. Esse in gradu di capiri l 'omu è strive to verificate chì tù si capitu. Chambre - sta ùn hè micca u locu induve vi campà Hints. iddu ai diritti in trà t'accarizza e vasati, chi voli da ellu. U prossimu tempu avete a ripetiri hè prubbàbbili.

Lascià in menti chi una cosa - pi sapiri comu a passiuneghjani un 'omu è l' altru - à esse in gradu di fà lu. Stu ùn hè micca tutta a lista di e règule di cunnutta di e donne, ma la cosa principali - Ùn la quantità, ma di qualità. So piacè esse sicuru, di curaggiu, è vai!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.