EribaNeedlework

Saviezza, interessante per mudernu matri ghjovanu

XXIesimu seculu - un tempu di infurmazioni, spissu lu tantu chi vogghiu a chianciri e scurdari, nun sacciu chi à crede.

È ciò chì di fà incù tutti i sta ghjovana mamma, chì avia appena chjappi in le so bracce la little man? Cosa hè a cosa più impurtante, è ciò chì ùn si deve scurdà di a mamma, pigliò cura di u caprettu?

A cosa più impurtante in sta situazioni hè di stà tranquillu! Tastà i minuti passati incù u so zitellu. Dopu tuttu, ste stonde Ùn sò ripetutu. Chì hè per quessa chì invece i sciali è tastà a maternità.

Cu l 'avventu di manera habitual l'zitellu di a vita hè à cambià drammaticamènti. At prima ch'ella vissutu in u listessu a vita, è avà una ghjovana mamma principia un altru ghjornu spirienza piena vita. È a saviezza di i primi leggi comu seguita: "Pudete m'aspettu solu nantu à a so forza." È pò cunzari di u fattu chì ùn ognunu hè a vostra amica cara, o fidanzata vi graputi li cosi e curriri a vostru aiutu. Ùn ognunu hè prontu à cambià a zona cunfortu pràticu è rinunziari a so 'affari di u so dépens. Pirciò, difinizzioni di se chi tipu di li cosi vi pò fà invece cù un ziteddu, è chì duvia passà nantu à u so maritu, a famiglia è amichi. Pò dassi chì a prima volta, ùn hà da esse cuntenti, ma u zitellu hà da cambià u so parè è attitudini di u mondu.

Wisdom Two: "sapere toujours chì vi sò una donna, chi me matri, è a moglia, è paris, è u paris, e figlia, è un amicu ..." Not un workhorse! È s'è vo Patrunu qualchi puntu mancava lu, piglià se in manu. Solu tù se pò capisce, sustegnu è motivate.

Da sta seguita u terzu a saviezza: "Hè sempre u sviluppu è migliurà." À ringrazià à a ticnoluggìa dâ nfurmazzioni 'età, u sviluppu gira in una salla di ghjocu. È più ntî, hè tutte e senza. Noi ùn tuccherà un saccu di dinari, tuttu hè à l 'Internet o di li libbra. classi signore Très di triccò, ricami, a cusgitura, Antaliq, medicale, Yoga è assai di più.

rete suciale è search engines sò aspettà per voi à inconnu u testu di àutri. È tutte e issu si pò fari senza lassannu la casa. U vostru zitellu hè sempre culà, cuntenti chi a so mamma troppu vicinu. È s'è vo avutu un minutu senza e ti tengu caru a leghje, visita u bastone biblioteca lucale hè avà prova à riempia cars ultimu. Forsi si pò truvà qualcosa interessante di u vostru ciucciu e te. Per esempiu, Purtivechju maravigliosu caputravagghi volti da u libru, chì pigliò in a biblioteca.

A voce chjara di saviezza: "Stop invece eranu rispunsevuli." Baby chiantu, tu nun hannu la forza à andà, è voi parimenti se per chì? lavanderia Dirty chjinata intornu per parechji ghjorni, è lavà i piatti ùn vulete? E dumani. Permette se à esse perfettu, ma sulu 'na donna, debuli accatta nautru, pi essiri idda. Sè weekdays voi ammaistrò, truvà a forza di pruvà à spustà a la musica, a cantari a vostra canzona prifiritu ancu s'ella ùn hè micca un soprani, è in la sera, serà piacevuli è Corsets à piglià un bagnu callu cu cannili ciavuro fannu.

È u quintu cunzigghiu fighjulà u so figura. teacher cutidianu, si darà di più sicuru, tù sarè capaci di vultà in u elasticity di u vostru corpu dopu à sente a nascita d 'addivintari attaccu. Un picculu zitellu hè assai di primura, hè una donna chì mai vuciata. Chì hè per quessa vi hannu a essiri un teorija putenti chì vi faci e casci di a so energia tutti i so passi amatu

E l 'ùrtimu a saviezza, listen to core. U Populu ùn hè micca necessariu per andà contru à e so brame, di sacrificà a so, accussì vi m'aspettu chi qualchissia vi apprezzà u vostru travagliu. Ùn vi scurdate: "No unu vi billezza." Ognunu hè troppu impinseritu cun elli. Pirciò, piglià tempu se. Beata sì tù, u to passi amatu cuntenti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.