U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Temple "buanu mio maddalena" in Marino - u primu tempiu custruitu in a capitale in lu vinti-primu seculu

Sicondu a legenda, in u 18u seculu, in Russia, una donna turmintate da u fattu ca u duru malatu è dumandatu a Mamma di Diu, à guarì u so. In u so sonniu, ch'ella hè l 'icona di a Vergine, è i fimmina' ntisi 'na vuci ca veni da u so. Santa Maria idda dissi ca lu statu di sèntirisi scanciatu pi Moscow in Pupyshev, in la ghjesgia di San Nicola, induve ci hè una icona, chjamatu "buanu mio maddalena". Hè necessaria à truvà è à pricà per ella.

attesa, donna, in la strata e svorgi tuttu ciò chì i Madre di Diu, cuntò u so a. Chjusa a ghjesgia di Santu Nicola, un bellu pezzu ch'ella ùn pudia truvà u icona, chì hè vistu in un sonniu. Poi su retore urdinatu da u campanile tiranu tutti ci sò vechji suciale. Dopu à veda "a so", emblematicu di una donna, nfacci sclamò, "Idda! Hè! ", È dopu à l 'na preghiera viniratu lu imagine santu. mischinu micca pussutu piglià i k è bugie, è dopu à una longa preghiera su nzerita sana.

Lu primu tempiu in Marino

A prima picculu tèmpiu in Marino fù fundata in u 1996. Per a prima volta ind'a i muri di u tèmpiu fu sirvutu stella è parisians intesu, église, cantannu u vigilia di Natale, in u 1997. In u 1999, Patriarca Alexy II messa a petra fundamentu di u novu, église, petra, è in u 2001 fù cunsacrata tempiu Patriarca è presentati su retore cun emblematicu di St. Alexis.

Sinu à pochi anni, Temple "buanu mio maddalena" in Marino fù custruitu è migliuratu, nzinu a ci hè statu un gran consecration di u tempiu. Patriarca Kirill in 2011, fattu iddu misi lu rangu di Great consecration di la cresia.

L 'architettu di la struttura di u tèmpiu, cunfirmau Andreya Obolenskogo, è custruitu si à u dannu di i citadini, organizzazzioni e mprisi di u rughjonu è capilocu di Mosca. chiesa Maryinskaya hè a prima ghjesgia in Moscow, custruitu in u 21 seculu.

l 'icona miraculosa

Retore di la cresia "buanu mio maddalena" in Marino numinatu Anatoly Rodionov. Nunustanti lu fattu ca abitanti di u quartieru di Mosca è l 'auturitati Moscow di l' annu custruitu una cresia, l 'àutri deci anni impegnati in u mudirnazzazzioni di u so cleru, prete e chiesa.

Cunsacrati a ghjesgia in onuri di l 'icona miraculosa, chì hè avà est situé dans la cresia di Santu Nicola e in li ferrali. People à stu ghjornu vene à u so è riceve i malati.

tempiu Consecration

Temple "buanu mio maddalena" in Marino comu lu statu dettu sopra, hè stata cunsacrata da u so santità Patriarca Kirill, in cui si juncìu 'un numeru di viscuvi chì ghjunse da tutti i più di Russia, e su retore Anatoly Rodionov congratulated parà nantu à a so festa di santu patronu Cyril Patriarca e cci detti' na lista di icona, doppu ca lu tempiu era didicatu.

Ghjorni, è ore di serviziu in lu tèmpiu

Dipoi sempre, di a ghjesgia "buanu mio maddalena" Départ adurà permette à ognunu di sapè ch'elli spenniri nant'à un épices. Quì in la matina à difende i liturgy, è à 16,00 ore, cum'è una regula, hè liatu à avè un serviziu sera, u sabbatu u vigilia di a dumènica, o santu ghjornu hè facenu tutte e-notte bimbi è l 'Sunday, dopu Liturgy veschi sò canzuni è servizii di memoriale.

In più, i ministri di a ghjesgia "buanu mio maddalena" in lu travagghiu accuminciatu lettura ubbricatoria u marcuri è vènneri Akathist di lu Sacru Coro Most.

In la ghjesgia, assemi cu l 'retore serviri sette parrini hannu a vostra parte cantu, parechji di the laity à aiutà i so servizii, chiesa, tantu un pocu di li hà urganizatu una scola, église, induve i sacrificadori sò cuntribuiscia à guidà i figlioli a parolla di Diu, è chì ugnunu. In brevi, a vita abbunna. Hè custruitu vicinu à a casa, parrocchiali, induve si micca solu amparà i principii di Orthodoxy, ma dinù i sciali, arrivare inseme per una manciata.

Attualmente, a chiesa, hè un locu di pilligrinaggiu di tanti cristiani. abbillimentu Ex è interni di a ghjesgia decently è custituitu di dui cappelli, cunsacratu in onuri di l 'icona Beata Vèrgine Maria. Temple "buanu mio maddalena" Marinu in e so rèdditu è a so attinzioni nourishes orfani di i zitelli in Marino.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.