Publications è articuli scrittiA puesia

Horace - Biography. Kvint Goratsiy Flakk - pueta rumanu

Horace - lu secunnu gran pueta rumanu, dopu Virgil, chi iddu misi lu compitu di crià un mudellu di litteratura. Iddu hà cridutu chì a puisia hè "la lingua di ginnastica." Horace nun piaciu lu paroles Catullus, è circò di a scrìviri òpiri chi saria listessu à, è di i rimi assai moralistic di Virgil.

U lettore hè interessa micca solu i travagli di u gran pueta rumanu, ma dinò u so epica storica, biografia. Goratsiy Kvint fattu un tempurale cuntributu a litteratura mondu, ma vene da una sèmplice a famiglia. In u so puema si poi a so saviezza, è dete un numeru di ci voli à u pianu di murali è eticu, basatu supra lu quali la filusufìa di l 'oru dì bugie.

Horace: la vita è carriera

U gran pueta, hè natu in 65 aC. E. in VENUSIA. U so travagliu cadi supra li primi deci anni di u regnu di Uttavianu Augustu, chi pigghiau lu postu di Cèsari. Iddu era natu in una famiglia di freedmen, chì pigliò cura di i furmazioni di u so figliolu, dopu a so morte ci lassò un picculu duminiu.

a vita di u pueta hè direttamente riguardanti l 'attivitati di Mecenati. Quandu in Roma, fù tombu à Cèsare, Kvint Goratsiy Flakk raghjunghje i partighjani di Brutus. Chi Patron aiutatu ci dà sè stessu in a vita: u duminiu hè fattivu grazia è ntruduciutu nta lu circulu di Augustu.

Horace mortu di una malatia trattu in lu BC 8 seculu. E. Iddu fu sippillutu vicinu à a so i virtù di Mecenati u periferia di u Esquiline.

Features arte

Kvint Goratsiy Flakk fu nu pueta pulivalenti chi creatu analise puisia in differente austriaca lirica - Cura e inni. Tramindui travaglia in forma e umore abbastanza cirimonia. Perciò, a so Cura, publicata in quattru libbra, ùn sò micca stata fatta à ludà à rializazioni calchissia l'altru è riflèttiri la saviezza, a vita di u pueta è a so filusuffia. Horace dà li cunsigghi, parrava cu cunsacratu Cura.

Tutti l 'òpiri di u gran pueta rumanu pò esse divisa in parechje ciculu da Genre:

1. epodov (dvuhstishiya-puema caratteru iambic).

2. sàtira (prodottu di a natura, exposure). Scritti in hexameters.

3. Ode (rimi lirica didicatu à un ballò).

Horace, quale biografia cumprenni tri pirìudi di u travagliu, una scumessa inghjenghi a filosofia di u tempu d 'oru, custruitu nant'à a saviezza, discretion, bellezza, buntà, è armunia.

missaghji Genre

Kvint Goratsiy Flakk, quale rimi di a più parte cunsacratu a ghjenti, hè assai successu in sta Genre littirariu. Hà scrittu 23 littri, l 'ùrtimu di li quali - "To pitone" - hè u sicondu u travagliu di critica letteraria dopu à l' "a puisia di scienza" di Aristòtili, cui tistimunianza à u so significatu in u cuntestu di litteratura mundiali. Impurtanti in i centri di Horace - intelligence, secondu à a natura, di u stile è scelta di e parolle, pisendu cumplettamente in ligna cù u tema. A so puisia hè difficiule à capì. Iogann Volfgang Gete vota scrissi chi la imagine in i missaghji sò simile à i "bob". A cumpusizioni di a puesia masi hè cumplessu da u fattu chì Horace pussutu Santi muvimentu da una imagine à un altru, cù u testu di i diversi metri puetica. U so puisii sò pieni incù una varietà di nomi tonu, nomi geografica, è ch'ellu paese attinzioni a tecnica.

gruppi č Cura di Horace

Poem-riflessione sò u cumpendiu di a saviezza. Kvint Goratsiy Flakk, quale u travagliu hè rapprisintatu soprattuttu da quattru libbra, Cura, scrivi in stu gruppu č u Ain di a vita è a vitezza di u tempu prisenti. Per ellu, u scantu d 'onori è di ricchezza sò meaningless. A Cura di cantu amore populu corsu, a festa, ma un rimi Catullus, u so tonu cuntenti è cunsulazione. Pudete conti 7 de famille feminile, à chì Horace scrissi un puema-riflessione. In unu di i so Cura (№30 «To Melpomene") si stenni lu prublema di l 'eternità di u pueta è parte di una tradizioni ricoddani à a puesia Egyptian chì eternità umanu hè truvatu cum'è un risultatu di u so travagliu, i criazioni di òpiri littirari. Sò infinita Horace vede in versu.

Analysis mard № 30

Stu travagliu ricevutu u nomu corsu "Monument". U puema hè tantu amuri lu clàssici di letteratura russa, chi l 'edea di l'eternità di u pueta piglia Gavrila Derzhavin ( "aghju costruiu un munumentu maravigghiusa, eterna"), Alexander Pushkin ( "I sugnu un munumentu funnatu senza mani"), Valery Bryusov ( "I mo munumentu populamenti di stanzas cunsunanti cumplessu "). I versi pigliati noms de dui comu nu epigraph in latinu, avia ribocca vota Horace. Biografia di u pueta, comu sapemu, era assai luntanu da enviable: un zitellu ch'ellu ùn cunnosce e lussu in u so evitannu dormir à menti l'omi per parechji seculi.

Ode №30 chiamatu "To Melpomene" è finisci u terzu libru di Cura; Melpomene in a mitulugia hè a musa di terribili tragedia. In u prodottu Horace seriu circa i so punti è a fine di u so appellu pi la curuna se cu na curuna english. A data, u traduzzioni di Cura №30 cunzidiratu rimi Lomonosov è Vostokova più successu.

Satyrarum Horace

Peru, u gran pueta rumanu si scrivenu à parechji cullezzione di Satyrarum. Da issu si meriteghja ruling ch'ellu era famosu micca solu cum'è un signore di Cura. Sàtira Horace s'assumiglia à argumenti filusòficu circa u sensu di a vita in li si esprimi la filosofia di u tempu d 'oru. L'oggettu principale di campa sò falzi chjassu di felicità, lu scantu di merchenzie imaginariu. Kvint Goratsiy Flakk, quale rimi sò satìricu caratteru mocks revelers è drunks. Unu di avvisu di a so vita ni cunta ca lu ùn hè micca necessariu di addivintari un servu a lu vinu e pi biviri abusu tristezza stu vivu. Nunustanti lu fattu ca l 'uggettu di campa in lu Satyrarum sò passioni umanu è di u focu, in cui iddu scrissi circa persunale: numeru sàtira 6, per esempiu, si dici a storia di a so vita. Horace, cù un 'urighjini bassu, campa, cuntenutu cù i chjuchi è ùn sapete lussu.

Ammaistrà i dimensioni pueticu

Horace volte ùn piatta in a so puisia è u so 'urìggini ùn hè micca di falli a esse u figliolu di occupée vuluntà servitore. By stimi di lu crìticu littirariu Mikhail Gasparov pueta usatu in a so puisia 12 spezii di anticu versi Grecu, u so locu è a cunniscenza masterful e pussessu di l 'arti puetica. In u prima libru di a so Cura, cci detti 'na "accizzioni" di sti diminsioni presentati Sborrata, alkeevu è altri stanzas. Altronde Cura di Horace, l 'anni di vita chì sò stati assai pruduttivu, travagghiannu cu epodov chi sunnu assai simili a forma di pripevki. Iddi ricaccià u cuntenutu puliticu, è, à porte, babbiàvanu u shortcomings di u pòpulu, è u pòpulu (l 'esempiu clearest - "A lu populu rumanu").

ci voli l'Horace cù spiecazione

"Be filici cù ciò chì vo avete à a manu." Hè dunque stata fatta verità solu pesciu, ca cunta chi hè nicissariu di campà è larga oghje è micca à cundannate lu criaturi di lu fattu ca nun tutti li pirsuni cunnosce è ricca. Tutti i benefici deve esse acquistatu in un modu onestu è esse cuntenutu cun pocu.

"Sulla di soldi, ùn ci sè li voi kopish, ma ùn passanu." Comu tanti casi cunnosce a storia, quandu un omu chì tutta a so vita, circava à fà capitale, nigannu iddi tanti cosi, ma cchiù guadagnari lu mortu. Horace dici ca è sbagghiatu filosofia: avete à passanu soldi, ludari evenly è campà cumplettamente, senza alcunu ristrizzione.

"Maddalena di a vita accelerates lu vinu, ma cunnosce u misura." Hédonisme cum'è una tendenza à centri prumove l 'idea di piacè comu lu scopu suprema di a vita umana. Horace spartutu issa vista, medità: bere vinu pò sicuru biviri a tristezza, ma ùn li nun poi.

"Cadere in amore, ma micca malatu di 'amore." Horace, quale biografia hè SANGUIFICASSE cù nomi e sette di e donne, purtò la verità, da chì un omu pò campà in armunia cù u to core. Ghjesù ùn duverà esse cunsideratu 'amuri, ma hè cuntraria à a passioni è suffirenza.

Storia della letteratura Roman in nomi

U più famosu comedians Roman cunzidiratu Maktsy Titus Giovanni. Scrissi circa cinquanta cummedi, ma avemu vinniru sulu 19. In totale, ci patrone di più cà 20.000 solcu di a puisia.

Lucreziu è Catullus sò l 'spertu rapprisintanti di la littiratura rumanu di l' èbbica ripublica. A prima hè u autore di "On a Natura di cosi", mentri lu secunnu hè famosu per a so puisia 'amuri.

Pubbliu Maroni dabbled in parechji austriaca littirariu. U pueta hè l 'auturi di puema eroicu "Aeneid"

Pubbliu Ovidiu Naso chjama una preparazione cuntimpuraniu di Horace. Ghjesù hè u autore di u puema "La scienza di Love" scritti in una vina ironicu, oltri ca comu na cullizzioni di canti "Véla".

Phaedrus hè suprattuttu lu pueta e fabulist francez, ca prima si messe scrivennu favuli in versu. Addivintau famosu di i so opari è traduzzioni di Esopu.

Cumenciu, u termine "prosa" hè statu usatu da i Rumani à parrari parrata neritmizovannoy. Lu primu pruduttu in a forma di nestihotvornoy cumpareru assai più tardi. scritturi canusciutu vinìa Apuleiu - autore di u rumanzu una avventura "The Golden Ass", seguita a so impurtanza hè Petronius Arbiter, chi scrissi l ' "Satyricon".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.