ParalinguisticiUrtulami

Hippeastrum: per cura, fiore, soprattuttu cuntenutu

In a natura Hippeastrum Cresce in Sud America. Lu cchiù granni nùmmiru di u so essenza trovu in u bacinu di u fiume, Amazon. Stu locu hè cunsidaratu u locu di Hippeastrum, da induve si sparghji a àutri banni di la zona trupicali. In totale ci sò più di ottanta di i so razza salvatica. Culture di issi pianti messe in u VI seculu decimu: beddu gippeastrum, cura chì, malgradu certi sustanzi, ùn hè micca propriu difficiule, hè prestu fatti pupularità ntra giardinari. S'arricorda mustratu circa 2.000 variità di sta pianta, parò, hè primura curtivatu solu circa 200 d 'iddi.

Luminosu è ch'a gippeastrum fiore à spessu cunfusa cù Amaryllis, chì cresce naturalmente in South Africa. Iddi sunnu veru assai simile, ma hè sempre una pianta differente, sippuru appartiniri a listessa famiglia. A sfarenza trà elli si trova in u fattu chi di menu liatu i fiori Hippeastrum - 2-6, ùn 6-12, cum'è in Amaryllis. Hippeastrum fiori sò più, è a so longa, foglie remnevidnye pò spannà simultaneously incù u periodu, o sùbbutu doppu lu. Peduncle listessu Amaryllis - Défoliation.

Hippeastrum, per chì cura hà u so propriu quirks, si pò ciuruti volte à l 'annu. U so fiori - grande è luminosu, stavanu in un acuminata ombrello. Ci ponu esse self-coloured (russu, arancia, bianca, porpura), o hannu un culore dui-tonu - ste varietà di Hippeastrum circà più lambiccu. Bulbi piantò in grasti tremenda di micca menu di 15 cm Lingua: da Hippeastrum ch'elli sò abbastanza grande, sin'à 20 cm Lingua in diamitru. A distanza da lu bulbu à i mura di saccu deve esse almenu 2-3 cm Lingua nostra lingua più adatta di pianta, -. Liata mischiu e terra türf. À u fondu anu messi bacinu. Roméo bisognu à esse recessed in la terra da dui-terzi orientali - qualchi d 'idda hè sopra à a superficia.

Cù a nascita di cavoletti cumincià à fiore, abondant pianuri cu acqua, a temperatura stanza. Una volta una settimana, ci duvia esse davanu un Murolo.wmv spiciali di fioritura, piante. piriudu fioritura durerà più s'è tù messi gippeastrum in un locu frescu. Sè vo ùn tocca la simenza, secca freccia megghiu ca si tagghiau a so educazione, cum'è stu prucessu depletes lu pianta. Hippeastrum, piglià cura di chì i rivenuti, mentri significa u so cuntenutu in un locu bè-lit è ventilated, ci vole un piriudu di riposu. Di solitu si vene in u vaghjimu, in September-October: in stu tempu la maggiuranza di lungimi lassa moriri Murat. bulbu Pot deve esse posti in un locu frescu cù temperature ùn supiriuri +12 livelli. A stu tempu, u rispettu di Hippeastrum dà Arrosage raru, priurità da u PALLET à l 'nterra, in una pignata ùn hè cumplitamenti sciuglite, è à u listessu tempu i radichi ùn more. Awakes la pianta in ghjennaghju è ferraghju, a pruduzzioni Cupido fiore.

Hippeastrum, cura ca cumprenni fighja periodic di a terra, in una pignata abbisogna transplant tutti i dui à trè anni, cum'è u vechju capacità diventa vicinu a lu bulbu. Stu deve esse fattu in un mese, è una mità di dopu à u pianta hà finitu periodu. A sfarente di u vechju nostra lingua 2-3 centimeters matinu deve esse cacciatu da a superficia d 'ogni annu, sustituì si cu freschi. Bulbi durante transplanting arechja rigulari. lochi mintuvati sò tagliata, prisypaya facissi scafazzati carbuni. Nanzu comu a 'nterra, tutti i novi bulbi, ancu apparentimenti sano, Corsets agnuna dui ore in una suluzione di Japanese putassiu.

In l 'istati di Hippeastrum crescia dinò in l' ortu, in locu poluzatenennom. À spessu sò posti direttamente in a terra, in u luntanu di 30 cm Lingua da ogni altru, ma vi pò sulu misi li grasti incù i pianti in l 'ortu, li deepening in lu pratu. Per fà stu, scavà un Udine nant'à u fondu di u quali si godi spartu, ghiaia o di rena a prutezzione di u bulbi di i pianti da i vermi. Hippeastrum cultivata in terra aperta, pianuri ogni 7-10 giorni - chistu è arquantu abbastanza. Paese deve esse pianu rigulari. Scavari cu su i pianti nanzu u frosts vaghjimu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.