Arte e spettacoliLittiratura

Guardà ciò chì hè 100 libri chì ci vole leghje ognunu di noi

A nostra sperienza - hè à leghje u libru. I nostri sapè fà - leghje stu libru. A nostra a vita cun voi sviluppa, comu un labirintu, leghje fora lu pigghiavanu. A nostra memoria - na sìntisi di lettura. Avemu - hè ciò chì ci leghje.

Quì, forsi, comu assai pussibule à chiamau la mpurtanza di litteratura in a nostra vita. Oghje si tuttu vene davanti à ciò chì vo pudete leghje "Guerra è pace" in sulu 20 minuti. Sta pussibilità Nasci da u fattu chì i generazioni oghji appena troppu lagnusi à coglia stu massiccia statua di u rumanzu, è ancu valencià valencià lu. Pirciò, résumé, ca spissu hannu nuddu morals scritte, ma solu l 'affirmazioni secca di custatti. Tutti l 'lascita litteraria chì accumulate di i generazioni realità, falsi addivintannu abbuccari. È forsi ancu, prestu avemu vinarà à chì, cum'è Rey Bredberri scrisse in unu di i so famosu rumanzi.

Principale da u listinu

Tuttavia, esse chi comu si po ', u libru hè sempre pasce da genti ca vulete accord qualcosa di più chè iddi hannu da a nascita. E quasi tutti li tali parsona hà u so persunale, a lista di libri chì ognunu deve leghje. Per quelli chì sò seriamenti interested in li libbra, lettura e li ama comu un surghjente di novu a cunniscenza, parechje riviste rinumata-sani fà a so lista di "100 libbra, chi sò un vole leghje per ognunu."

In sti listi prividia pezzi più classica, cume "Don Chisciotte", "Faust", "Romeo and Juliet" e tanti àutri. Di opari scritti in lu seculu XX, la lista à spessu si maraviglia, è assai cumplessu, u rumanzu di "Ulysses" l'James Joyce, parechji opari par Ernest Hemingway, cumpresi "Per Secondo la vie Bell", una seria di Romanov Dzhona Updike. Sè vo piglià una lista cumpilatu da u rivista "Time The", poi, in più di u prima, si hè pussibule à truvà parechji Romanov Dzhona voiz, macari "Lu magu" è "U Collector". In l 'oghje assai temàtiche a lista di i "100 libbra, chi ognunu deve leghje è chì pò canciari na pirsuna" include tali travagghi Augusto com'è "U mitu di biddizzi" Naomi lupu e "Due Case di Benjamin Button" parsunalità.

cunchiusioni

Vergogna list 100 libri chì ci vole leghje per qualchissia chì ellu stessu valurizeghja un omu sempri in rivista ogni ghjornu. Più di sti libri sò ripetutu, accupendu lochi sfarenti. Macari iddi comu a lista hè scrittu largamente basatu nantu pinioni particulari, ma ognunu di i libri, chi accupa elli ogni locu, hè impurtante, per s'arricorda circa cosa veramenti impurtanti è maiò. Sè tu coglia tali travagghi cum'è "A Vita di Pi", "Cloud Atlas", o "orologio" è li leghje da principiu à fine, tandu forse voi vi capisce un pocu di verità, ca nzinu a ora nun ha statu capaci di capisce un saccu di genti. Sti virità sò piatte in ogni littarariu in ogni tanticchia di Buonarotti, in ogni rumanzu, corta storia o di puema, ùn basta à scassinatore. A lista di i 100 libbra, chi ognunu deve leghje, pò esse fatta da qualchissia è à ogni età. Ma vi tocca à leghje 1,000 libri. A verità è a cunniscenza di girari sempri da i libri, è senza dubbitu stu vi cuntinuà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.