GirateIndicazione

Guardà attrazioni Yelets

Nantu à u situ di oghje Eltsa furtezza di difesa digià prisenti in la fini di XI sèculu, puru siddu la prima volta in lu annali di a cità hè mintuatu solu in lu XII seculu, quandu lu corse Svyatoslav Olegovich.

Allora i cità nzèmmula cu Russia suffertu incursioni di i Mònguli è, polovtsian. Sò assai brusgiatu è officini. Universu in seculi XVIII-XIX. ghjucà u rollu di una furtezza cunfini, la cità addivintau nu centru rilighjosi è u cummerciu, si messe supplying farina, in l 'Azov è a biera è brazhnye Caldaie stati apprima di tutti i cità di, a causa di cui tutta la casa di campagna amparatu circa ELEC. Mappa di a cità fù tiratu per a prima volta in 1908, dopu à chì parechje volte corrigée dopu à u so sviluppu.

Parrannu di lu attrazioni Yelets, putemu distinguiri un gran numaru di terri maistria di u 1u mità di u 19u seculu, oltri ca comu lu museu memoriale - Tikhon Khrennikov, Ivan Bunin, è Nikolai Zhukov. N particulari ntiressi hè u museu di storia. Cumenciu era un museu di Bellezza visuale à la scola, radichi Mihailu Prishvinu in 1918. Dopu un pocu lu sacchighjatu Mamontov, ghjustu dopu à addivintau la storia lucali. It cuntene assai di voci particulari, comu dipinti da Aivazovsky è Vereshchagin, robba persunale Bunin.

Cunziddirannu lu restu di l ' attrazioni Yelets, pò esse distintu, cattedrale ortodossa. Sopra à ellu solu a Mosca, Cristo, cattedrale Sarvaturi e Cattedrale di Santa Maria Isaac, situatu in St. Petersburg. Cattedrale Arabie custruitu Chjami Ton, chì fù dinò impegnati in u erection di u armoury è varii spazii novi in St. Petersburg e Mosca. Pittura, i muri di u tèmpiu, è Klavdiy Lebedev è Aleksey Korzuhin.

Tanti siti storichi ricca in Russia. Cità ELEC hè micca eccessione. Per esempiu, in la casa guvernatori custruitu in u vechju stile Russian cun architraves spiegazioni è pilasters rusticate. È, di sicuru, ad avè fattu quì, ùn ci pò andà in u Red Square. Stòrici spiecanu circa l 'urìggini di lu nomu. In lu vechju campu rossu (o di spaziu, angolo) chjamata cosa assai paisi è beddu. Ammatula ca si dicìa ca siccomu hè statu chjamatu per via di u numeru di u sangue sparghje nant'à lu - la cità appi a cummàttiri troppu à spessu.

Sin'à stata avà capaci di parmetta li vari attrazioni Yelets, frà tanti esempii di architettura di u XIX seculu-VIII di. - Maisons avian, chiese, costruzioni, cummirciali e istituzioni publicu. È i capelli, a diversità è numeru di e Chjese quì, ma n'ammustra pò micca, quasi tutti i unu di li merita spiciali attinzioni. Da u puntu di vista di architittura e la storia, lu straneru più bellu, sò 4 Yelets:

  • Tempiu di a Mamma di Diu, chì, secondu a legenda, si firmau l 'asèrciti francisi di Tamerlanu u marcia su Mosca;
  • Vvedensky chiesa - la cchiù granni custruzzioni petra in a cità, chì fù custruitu in u XVIII u seculu;
  • chiesa Princely, custrutta in onuri di lu visita di a cità Mihailom Aleksandrovichem - u granduca, u fratellu di Nicola II;
  • Cattedrale, accriscimentu, custruitu nant'à u prugettu di Chjami Thon.

Lu restu di l 'attrazioni di i cità sò cunnessi cu l' òpira è a vita di IA Bunin vissutu quì per parechji anni, MD Khrennikova (cumpusituri), NN Zhukov (artiste).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.