ComputersTipi di File

VMDK - cumu aperta un schedariu

In questu materiale, parleremu di l'espansione di VMDK. Stu materiale aperte di stu tipu, avemu ancu cunsideratu in detail sottu. Hè nantu à u discu di u discu di a magenta virtuale. U sviluppatore di sta suluzione hè VMware.

Descrizzione

U schedariu VMDK hà ricevutu u nome da a frase Virtual Machine Disk. Questu elementu hè pensatu per aduprà in màquinas virtuale cum'è stampa di discu. U furmatu di furmatu di interessu hè digià documentatu è apertu. In u cuntenutu di cuntenutu è struttura, hè simili à un discu duru. Un mediu virtualu pò esse di unu o parechji schedarii di u formatu chì interessemu. Pudete, per esempiu, indicanu chì u discu virtuale esse divisu in parechje cù una capacità di 1 GB. In questu casu, u numaru di schedari direttame dipende nantu à a dimensione di i media. U schedariu di interessu per noi pò cuntene di dati di i partitions di u discu.

A suluzione principali

Cusì, davanti à noi hè un schedariu in u format VMDK. Quandu l'aperta, aiuta per aiuta l'appiecu VMware Workstation. Questu hè un strumentu chì permette parechje sistemi operativi per esse direttamente in un urdinatore persunale. Per fà quessa, l'appiecu emulates un PC indipindente. In u risultatu, si ponu esse possibili à fà cù quasi ogni attività dispunibili per un ordinale ordinale. In particulare, hè di installazione di applicazioni è sistemi operativi.

Stu software permette di pruvà diverse suluzzioni sottu u cuntrollu di qualsiasi vuccalumpenelli. In questu casu, ùn avete micca sfrattate a principalu struttura prubabilitatu di l'urdinatore. U livellu simultanu di e applicazioni nantu à diversi sistemi operativi hè pussibule senza rinfigurà l'informazione. Pudete pruvà, è ancu riparà novi prugrammi in un ambienti speciali.

L'uttellu permette di dimustrà a cumpatibilità di l'applicazione cù e diverse platti. Hè pussibule di creà una architettura di referenze prima ch'ella hè implementata in ambienti pruduzzioni. L'uttellu permette di cunsulazione i ordinateur virtuale. I versioni attuale di sta appiecu soporta plataforme di 64 -bit. Per u sistema operatu MacOS, una storia separata hè creata, chjamata VMware Fusion. Hè u software, creatu, per ciò chì in l'ambienti di X, era pussibule di scambià programmi cresciati per altri platformi.

L'applicazione ampliata largamente a capacità di u sistema operatore Mac. Pudete ottimisate u travagliu di i prugrammi creati per i pratiche di terzu. Una interfanta simplici face u travagliu còmicu è veloci. Pudete ancu aduprà e funziunalità uniche di l'ambientu Mavericks dispunibule in Windows. In particulare, un utilizatori Mac ponnu operà multiplici monitori chì sò cunnette cù un computer. L'utilità scritta permette per vincere e capacità di Windows. U prugrammu utilizate cù u successu u putere di processu di i processatori è i moduli optimizati. Cusì, l'appruvazioni di Windows accunscenu in modu persuamente cù i prugrammi per Mac.

Altre opzioni

Continuamos a cunversazione per u format VMDK. Da fà aperta i schedari di stu tipu chì hà digià cunnisciutu, però a decisione scritta prima ùn hè micca unica. Pudemu ancu aiutu unu di e seguenti applicazioni: VMware Player, WinMount, Sun xVM, VMware Server, Suse studio, QEMU, Oracle VirtualBox, Parallels Workstation, Gilles Vollant WinImage. Avà sapete chì VMDK hè quellu di apertura, ancu discutitu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.