FurmazzioniStoria

Grand Prince di Kiev è Chernigovskiy Igor Olgovich

Grand Prince Igor Olgovich era lu secunnu figghiu Chernigov Riuzzu Oleg Svyatoslavich. a so nascita, a data esatta hè scunnisciutu, iddu nascìu attornu a lu turnu di XI e XII sèculu. Stu principi hè cunnisciuta per u so corta è finì a tragedia passate à u tronu di Kiev.

primi anni

Comu àutri piriudu Rurik di fragmentation Traduzioni pulitica, Igor Olgovich passati tutta a me vita in u guerri internecine è scontri spargimentu di East Princes. Lu primu cunti i provi di u articulu di 1116. Allora u ghjovanu Igor Olgovich participò à l 'aprile à Minsk organizatu da u Vladimirom Monomahom. 13 anni dopu, quandu Mstislav lu Great, si n'andò cù una squadra di CREME. Diritti in u territoriu, hè avà tinutu da u Belarus Basti, prìncipi fu tenutu prima di un ramu latu di u Rurik è rigulari clashed incù e so famìglie, ca purtava a la guerra, in issu rughjonu.

In 1136, Igor Olgovich hà suppurtatu i zitelli Mstislava Velikogo in a so lotta contru à Jaropolk Kiev. Per stu Riuzzu , lungo, cù i so fratelli ricevutu parti di terra Pereiaslav e periferia di a cità di Kursk. Igor appartinni a Chernigov dinastia. In a so famiglia, ch'ellu hè longa firmati nant'à u sidelines. Senior iddu cunziddirava u so fratellu Vsevolod, è chì facìani parte di Chernigov.

Lu succissuri di lu Riuzzu di Kiev

In un periodu in ch'ellu campava Oleg Svyatoslavich, u primu segnu di fragmentation Traduzioni puliticu in Russia. centri dâ pruvincia Major sò imbarcati in u indipendenza da a Kiev. Quandu i zitelli Oleg stu prucessu hè divintatu t'ani. Insieme cù i so fratelli, u so secondu figliolu, Igor pajava clashed cun Kiev. Duranti unu di sti guerri chjamò, polovtsian è arrubbatu una Audeux nant'à i spondi di u fiume, Sula. È in 1139 a maiò di i fratelli Vsevolod è tutte e catturau Kiev, addivintau granduca.

Aiutatu à la guerra parente Igor hè infelice incù u so picculu ricumpenza. Iddu quarreled incù u so fratellu, ma na vota reconciled cun ellu, in 1142, quannu ricevutu una lascita da Vsevolod Yuriev, Gorodets è Rogachev. Dapoi tandu, dui Olgovich travagliatu inseme sinu à a morte di u sò più vechje. In 1144, si dichjarò a guerra Vladimirka Volodarivechu Galizzia. Dopu à l 'vendu Igor Olgovich statu dichjaratu erede Vsevolod, però, chì erani i so figlioli.

u trasferimentu di a putenza

Pocu nanzu ch'ellu morse Grand Prince di Kiev è Chernigov Vsevolod, u so figliolu, u inglese u rè Vladislav, babbu, a lege dumandatu aiutu à droghe cù i so frati. shiite Russian à l 'ovest purtatu Igor. Iddu era liberatu da Vladislav: pigliò subbitu luntanu da a so famiglia a cità di quattru-cuntruversu, è alliati Russian in Ringraziamu detti tòndulu.

Intantu Vsevolod suffrianu. Remote a so fine prussimu, è tenutu à u pòpulu di Kiev à ricunnoscia a so futuru re di Igor. Abitanti di a cità aghju dicisu (cum'è scritta da u sviluppu, accuminciò a fari). Vsevolod morse in u August 1, 1146. U populu di Kiev ùn piace duca, si cci cunzidiratu un Outsider Chernigov stancarisi sceltu citati in i discendenti Vladimira Monomaha. Stu modu tristu ostilità subisci lu distinu di Igorya Olgovicha.

U cunflittu cù i so sugetti

Nanzu u custatu u capitale comu na rignanti, Igor mandatu à i so più Svyatoslav fratellu. U più furore di Kiev causatu Tiunov Vsevolod (materia si usa lu nomu di unu di li - Ratsha). Citizens spessu à anzianu i gestiunari, è boyars. Svyatoslav u nomi di u so fratellu, prumisi chì dopu à a so accessione à u tronu à u pòpulu di Kiev vi pudè sceglie u so tiuns. News di stu statu townspeople cusì arrabbiatu chi eranu vicinu to smash i palazzi di i motti Vsevolod. Svyatoslav cu granni fatica arrinisciutu a ricriari òrdini in a capitale.

Quannu lu Principi di Kiev Igor intrutu in la cità, ch'ellu ùn fala su cù u spettaculu di prumessi. À u listessu tempu i residenti di u capitali sò iniziatu à u sviluppu di un raportu di sicretu cu Izyaslav Mstislavovich (fils Mstislava Velikogo e niputi Vladimira Monomaha). Hè statu in stu Riuzzu avia vistu parechje disgruntled capu liggìttimu, quale dinastìa vinni pigghiata espulsi da a lu tronu di Kiev Vsevolod.

l 'approcciu di a guerra

La chiavi di la sorti di lu re fu lu fattu ca lu Sacru Prince Igor Chernigovsky micca cuntentu cu micca solu l 'abitanti di Kiev, ma u restu di li prìncipi di Kiev. U so solu è veru alliati, era u fratellu solu giuvini e lu niputi Svyatoslav Svyatoslav. Quannu la nutizia vinniru a Kiev chì Izyaslav Mstislavovich andat a cità cù l 'esercitu fidu, Igor intreccia ristau isulatu è helpless.

Ùn perda spiranza, Olgovich mandatu ambassadors à i so cucini Davidovich (Izyaslav è Vladimir), diritti in cità specifichi Chernihiv tarra. Iddi accittò à aiutà ci in la guerra, toltu in cambiu di l 'ncaricu di qualchi parochje. Igor suddisfà a so dumanni, ma senza aiutu, ch'ellu ùn aspittà.

scunfitta

Tutta a so vita, Oleg Svyatoslavich passati in la guerra contru li putenti dû. Avà, u so secondu figliolu era in l 'anca cuntrariu. Era ellu stessu u principe di Kiev, ma ch'ellu fù cuntrariatu da quasi tutti i lucca Rurik. Ancu magistratu mitrupulitanu francesu Ivan Voytishich Làzaru Sakovsky è tysyatsky Uleb ellu hà cambiatu.

Nunustanti la situazioni dispirata, Igor, principe di Kiev, ùn hà datu à a lotta. Assemi frateddu minori e niputi si va picculu Munniali, è si trasfirìu, insieme cù lu contr'à Iziaslav Mstislavovich. Granduca scaffali duvuta à u so numaru nichi stati rigularmenti ruttu. surdati sparnucciatu curriu pi scappari. Tramindui Svyatoslav arrinisciutu a rumpiri luntanu da a so 'nmezzu, ma, cavallo, Igor Olgovich addumata in una est. Granduca ngagliatu e purtau a l 'vittoria Izyaslav. Iddu urdinò à mandà u avversa in un munasteru in Pereslavl vicinu Kiev.

tonsure

Igor casa dédié à la capitali era statu sacchighjata. Lu massacru pigliò retainers parte alliati imaginariu Olgovich prìncipi Davidovich. frateddu minori Igor Svyatoslav pruvatu à ognuna parenti. Iddu duminà pruvatu di cunvince a aiutari Yuriya Dolgorukogo. In fine, si, nsemi cu Igor sè stessu è a so moglia era à fughje da u so paese nativu di Dimitrocgrad.

Figghiu di Principi di Kiev, varchicedda, cascò gravi. A so vita era in l 'equilibriu. A prigiò in u munasteru dumannò lu pirmissu Izyaslav à piglià u so velu, è ricevutu accunsentu. Prestu, Igor pigliò u Schema. Oltri a chistu, iddu mancu ripigliò è si stalla à monastero Kiev.

a morte

Paria chì isolé da u mondu fora, Igor sarà capaci di fà campà u restu di a vita in u alentours pacificu di u munasteru. Tuttavia, solu uni pochi di mesi dopu à l 'adoption of a Schema ch'ellu era u vittima di un altru feudu. Gianfranco Davidovich quarreled incù u granduca Izyaslav è i so Munniali si trasfirìu a Kiev, annunziendu chì hè usatu à liberallu Igor.

A nutizia di un altru guerra purtatu i residenti di u capitale in furia. brancu arraggiatu spizzò, in u munasteru à u tempu, quandu Igor statu à sente à i Mass. frateddu minori Izyaslav Vladimir Mstislavovich pruvatu à salvà u rimitu. Iddu sicretu u frati in a casa di a so mamma, sperandu ca lu instigators di a viulenza ùn si ghjocanu a rumpiri. Ma arraggiatu townsfolk nunda pussutu firmavanu. September 19, 1147, si rumpiu in l 'ultimu rifuggiu di Igor è ammazzò.

U so corpu fu purtatu daretu à Hem è ghjittatu in lu pùblica esse burlatu. Infine, i residenti Kiev calmaru è ancora intarratu in lu scanzari di lu Riuzzu di la cresia di Santa Maria Simeone. Tri anni doppu, Svyatoslav Olgovich trasfirìu corpu di u so fratellu, a so 'nativu Chernigov. Martiriu Igor (in l 'ultimi minuti di a so vita, è pricatu davanti à l' icona chì hè divintatu una vitoria) pruvucatu a chiesa ortodossa Russian canunizatu Prince in u visu di i martiri è i fideli.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.