Food e bevandeRicetti

Gracia, Italia: u sorta più pupulari di la pasta

Oghje a parolla "temi" quasi subitu assuciata incù i capi culinario italiana - è ancu solu quindici o vinti anni fà, u nostru populu hè micca chì sò micca cunnisciuti di tippi pupulari di la pasta, ma puru l 'assai definizione danu à menti i imagine di u marmura dente.

Bè, i preghjudizii sò spariti à longu cù l 'anni nuvanta dashing. Iddi eranu rimpiazzati da spertu , ristorante italiana , cucina, unni dunanu lu casu di divintari megghiu cunfidenza cu l 'òpira d' arti culinariu corsu. Ma, ùn a èssiri cunfusa cu la pasta, la pasta strasurdinariu - sempre ùn campà in l 'Unioni Suviètica.

L'etimulugia è lu significatu di lu tèrmini «viulinu»

Kültür sonorous in lingua nativu Italian si rifirisci a la elementari "pani". Chì hè, di pane è Pane è noodles (à esse esatta - tartellini) - si sò dinù pastas italiana? Più prubabile, ùn hè cusì, è in cucina - un vetri di una famiglia offre.

Cosa hè un piattu famosa? cucina classica hè fatta da a farina di granu, 'acqua è un picculu numeru di inveci ovu. Chì a farina à sceglie? Taliani preferiscu u granu, risu - ciò chì hè scritta in curtivatu a li terri calla di i Pirenei. In i nostri ghjorni, di pasta, e tagliatelle priparatu macari blue, pulcino-pepe, rye &, è farina di orzu cu assai di trattamenti. Bran, ink, spinacio - tuttu stu ùn più hè una esoticu, piuttostu, una diffarenza di primura trà i razzi.

Unni vennu viulinu? Più prubabile, stu piattu hè cum'è vechji comu ogni principato in Italy, cum'è un mistu di farina e acqua, senza la junta di levitu fù venuti da i prudutti panetteria. E la pasta coce in u prucedimentu faciuli è suprana. Taliani tantu ntilligenti e resourceful smaravigliati jisata a durata in u so piattu zifra. A sola cosa chì ùn deve esse scurdatu - i temi hè manghjatu senza qualchi ripieno, o, sauce.

viulinu

Ùn sapete voi chì hè una longa la pasta servi la funnazzioni di l 'furchetta sala invenzione chetyrehzubchatoy? Tuttavia, issu hè - ùn hè micca u solu trinca di viulinu.

Dapoi tandu, cum'è i primi mangiata di farina e acqua, fù scunnisciuti, anchovy fatti tutta a àrburu genealugichi. Oghje, i nostri vugghiuti sò doti furmatu com'è littri di l 'alfabbetu, Bagel è i chjerchji, per frori noi aduprà tagliatelle appartamentu o Michela Musolino - è tuttu stu cucina!

Ponu esse sunu spartuti in trè tippi: seccu, damp è piena - chì hè ripieni cù un temi.

tippi cusì secca di pasta, vulia dì esattamente quelli chì i prudutti chi avemu cumprà in putìi e supermercati alimentari, tagliatelle cortu o longa, spessu - unu in polyethylene. Stu hè - un zitellu di u pryvé, una vista spùticu industriale di fabricazione, tantu rispettu da a causi gastronomia.

Assai nicer è tastier bread, fora la pasta, incù a so, cu ova freschi - un gooey, risu, è à u listessu tempu, piatto nutritious t'inspira stessi è hè a fiertà principali di l ', chef. U populu dava lu pani in tavuli longitudinal di un mètudu chiamatu tagliatelle. Ma avemu cullatu cù novi tippi di la pasta, pruvà cù Sbuchjate e cipolle. Lu cchiù famusu di li - la gaddina (Pasta Carbonara), torta cù tomate , sauce (Bolognese), cu 'ovu è si masline - (Carbonara), oltri - mare.

Infine, a piena - hè la pasta cu ripieno. Hè stata fatta a cumprendi in u finitu pasta, carni, salsiccia - esse lu in tartellini cun spinacio e ricotta, o di cunchiglia homme à la viande. In generali, ogni Hostess hè capaci à inventà u so propriu pastas homme.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.