Arte e spettacoliLittiratura

Galina Benislavsky - amicu è sicritariu letteraria Sergeya Esenina: biografia

Galina Benislavsky - una persona creativa, un ghjurnalistu, a fate a so vita a litteratura. Idda nasciu in dicembre '97 la niscenti XIX sèculu a lu capitale u nordu di l 'Imperu Rumanu Russian.

zitiddina Benislavskoy

A donna hè metiski - medità di lingua e mezzo-Francese. Dapoi a so mamma era assai malatu e nun fu capaci di tene è sensibilizà u zitellu, Galina aduttatu u so prufissori in u latu di a so mamma - Nina Zubova (nomu arristau da u so prima maritu). Idda travagghiau comu nu dutturi è fù moglie di u sicondu tempu di u so cumpagnu Arthur Benislavsky, ca era un veru patri, a Galina e detti la vèrgini di u so nomu.

Abbrivu zitiddina è Bovisio Galina Benislavsky, biografia hè interessa à tutti i stanti di creatività Esenina, tinia in la pruvincia, ville, Latvian di Rezekne, ma ricevutu un attore educazione à e donne di Petersburg High School, da ch'ella lauriau cû massimu dî voti. Era na figghjola assai capaci, Franc Cinquante è abbastanza ambiziosu.

U spiritu rivuluziunariu di u ghjovanu Galina

Hè in stu periodu criticu di Russia, comu lu paisi cu l 'avventu di u novu XX sèculu messu da una sanguinosa I guerra mundiali è hà u spiritu rivuluziunariu era in l' aria, Benislavsky sottu à u pesu di u so vicinu insignamentu fidanzata è i so genitori, chì eranu militanti cù i lotta contru à u autocracy zarista, Ghjesù intrì prima in di maghju l 'annu diciassittèsimu di u partitu di u muvimentu rivoluzionariu di i bulscèvica.

Her affiche famiglia ridia craze è avisi figliola hà risuscitatu seriu cuncerna. È nantu à issu fundamentu, discordi pulitica è a brama di vivant indipendente Galina cunfurtà in i dicisioni di lascià St. Petersburg, è vai à studià in Kharkov luntanu. Ci, ch'ella hè dinù un repère, in u 1917 fù ammissu à l 'Università in a facultà di Scienze Naturali.

New a vita in Kharkov

Dopu un pocu lu a cità era occupata da i truppi di u guvernu à interim, è i studianti universitaria Kharkov chì ognitantu a lassari subitu stu locu, è se rendre à u focu vicinu à a so longu solcu ideali, curpiu la strata. Galina fù truvatu a vai a suprana. Idda si trasfirìu fora di a cità da una grande armata di direzzione situazioni di u bulscèvica, ma à a strada fù arristatu biancu. Donna, guasi tombu sottu martial.

Ma un Fluke i so sugetti. Ni ddu mumentu, quandu ella fù purtatu à u sediu di urdinendu tutti i casi è sumiglia, ci hè una mansa di militari ampara a so matri 'patri - Artura Benislavskogo, chì facenu à l' armata cum'è un assistanti medicale Janchi campu. Hà amparatu chì Galina ritrovu in una situazione chì pò à a so a so vita, subitu Cl la storia, cunfirmatu a so identità è i fatti di a so paternità. dinù ch'ellu ajutari a croce l 'ligna, fronte, abrupt l' anu e prucrama tutti i ducumenti ufficiali nicissariu. Ma stu epupea fable di situazzioni adopru in a so vita ùn hè tentatu, comu lu mandatu un certificatu medicale causatu seriu suspetti di u guvernu rivuluzziunaru, dopu à Galina arrinisciutu a arrivare a li sò.

Ma stu tempu argutu la ragazza francese ùn so micca perde, hà citatu à babbu di u so amicu - un bulscèvichi, chì n'ambasciata cunfirmatu chì Galina Benislavsky hè un membru di u partitu, rivoluzionariu è juncìu lu in maghju di u 1917.

u travagliu, festa

Cchiù tardu, quannu era a la capitali, ma hè u cunsigliu di u listessu culleghi partitu pigliò un impiegu in l 'a permissione di purtà assistenza. Ci hà travagliatu per quattru anni, e poi si com'è un tercani competent hà invitatu una Moscow travagliadori jurnali e "lu poviru" cuntadini, induve Galina sirvutu per un bellu pezzu.

Amuri di litteratura

Passion di litteratura in Benislavskoy micca solu manifistaru à u livellu prufessiunale, ma diventa puru u so veru amore. Ci hè un modu regulare à ogni serate letteraria ntirissanti o Libbru di talentu è piena di pueti prumissa. Allora, un ghjornu nant'à unu di sti sirati, è ci era una riunioni fatali - trovu autra brillanti ghjovanu pueta Yesenin è Galina Benislavsky.

A nascita di amore

ragazza Impressionable in amore cun ellu, da u mumentu, idda 'ntisi a so puisia, prufunnamenti ortu in a so' anima (19 di sittèmmiru 1920). By la fini di l 'anni si hè accadutu nant'à a so cunniscenza persunale. Yesenin è Galina Benislavsky scontra in u café littirariu "Pegasus maiale", chì si avvicinanu Elite criativa.

N sèquitu idda addivintò un amicu vicinu di Esenina, è prestu u so raportu crisciutu da amicizia in un rapportu romantica. At unu tempu si stava cun ella, ma dopu à u scontru cù u ballerino Pondichery Duncan Yesenin sbattia cumunicazioni cù Benislavskoy. lu cori ruttu l'ragazza ùn hè capaci di sustiniri tali cambiamenti issu e cure, chi hè, reflété à a nascita di un disordine psiculoghjche seriu. Idda puru avia a jiri a la spitali dopu à un ditiriuramentu incheta Diana.

preghjudiziu cardíaco Regular

Comu u tempu passava, Galina Benislavsky nanticchia ripigghiau dopu spirienzi seriu, è mi pari 'amuri lu ferita pianu strascinatu nantu, ma ùn era cusì facile cum'è noi vulete. Yesenin ritornu da un viaghju pranzi cù un novu amanti, Duncan, dopu ch'elli spizzò, è u-si sò stallati in Benislavskoy chì TITRAGE accittau lu. Ma sta 'amuri ad a so hà preparatu un altru corpu: la stati dû '25 hè u periodu di i ruttura finali di u so raportu, a cui l' capite hè di novu pà a Sergei. L'occasione hè u so matrimoniu imminenti a Tolstoy.

Simu suffirenza mintali e ag dinò fù cumpagni chì vanu di u gattivu, ragazza. Galina manca Moscow, à esse luntanu da tutte e curtisia di u so perdona evenimenti e piazze, sfavuriggiava un'andatura dulurusi in a so anima. Ci hè Benislavskoy in la capitali è à i funerali di u so figliolu.

Addispiratu chi purtau a morti

Impussibile à risista cù i so spirienzi 'amore, Galina Benislavsky idda tombu in la tomba Esenina '26' inguernu. Ci hè dinù u ragazza lassaru un missaghju finali. Mariposa nota Galina Benislavskoy lassa senza dubbitu in u so voglie seriu è vuluntarii, "suicides quì ... In sta tomba per mè la cosa più priziosa." S'è idda ùn succede à esse un favourite in sta vita, i sta tomba di Galina Benislavskoy fiancu à i sta tomba Sergeya Esenina.

So chì era Benislavsky à Sergeya Esenina?

Galina hà un postu particulare in a vita di u pueta, ci era sempre amatu pirdutamenti, cum'è s'è da una distanza, è vistu per ciò chì ghjè.

A so cunniscenza duratu cinqui longu e dulurusu anni di Galina. Tutti stu tempu hà statu attivu impegnati in a so òpiri littirari. Chì era u so sicritariu benivulenti è privati, purtatu tutte e trattativi incù u Curie publicazioni è autru di cuntratti. Galina hè sempre pruvatu à dà u cunsigliu, chì chì ùn cumu strettu lu pueta a libertà-nnamurata, pò sti diffirenzi è dà una seria frattura in u so raportu. Ma, quannu iddu era attornu, ch'ella era assai felice. Nunustanti nu rapportu cusì stranu, frasi Yesenin Galina Benislavskoy didicatu cum'è una bella ragazza, cun aspettu uriintali. Si cunchiudìu cu linii puetica appuntu:

Shagane tù, u mo Shagane!

Ci, in u nordu, idda, troppu,

At vi piaci ch'ella era scantatu,

Forsi cci hè pinzari circa à mè ...

Shagane tù, u mo Shagane!

U so raportu Benislavsky cupartu in lu so diariu, chì avia lassatu inachevé.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.