Food e bevandeRicetti

Funghi homme à u forru cun casgiu è carne macinata

Ghjè fast food chì ùn micca u so gustu è qualità nutriziunali. Tutti i stanti di funghi prividia funghi homme à u forru cun casgiu. La cumminazzioni di funghi, è furmagliu - una funziunalità cua-cua. Cum'è un principali nicci caldi, è và bè cù un piattu latu di ligumi o di pomi schiacciare, ma si pò serve cum'è una vita calda nantu una piastra cumune - micca solu intimi è sapuriti, ma dinù assai bellu. Ci sunnu tri varianti di u ripieno. Subitu in a furesta à coglie funghi, e poi a la cucina!

funghi ripieni

Photos funghi pronti digià pruvucannu salivation profuse, è quandu si sarà purtata fora di u fornu passa - aspettate di vicini à visita. Vinarà di sicuru. Ripieni , funghi, in u fornu cù casgiu vi suddisfà ancu quellu chì hè persa a pisu comu criannu un sintimu di la sazzietà per un bellu pezzu. È solu à quelli chì soffre da e malatie di i cannarozza di stomacu, o fegato, gola su funghi ùn hè cunsigliatu - troppu pisanti pi iddi a stu pastu. Hè dinù preziosi à hannu assai di funghi per i vechji è i zitelli. Generale, differ bona salute, ùn parte di i funghi ùn hà da mali. Truvà u cuntrariu - cuntribuisce à a pusizioni statu di salute: Ghisonaccia in assai di vitamini B, PP, D, A, stringhjendu una grossa numeru di prutiìni. Sè lu corpu li ponu digirisciu prestu, aduprà, funghi, ùn avissi inevitevuli cunnisciutu.

How to crisciri e funghi

Funghi - i funghi più cumune in u mondu sanu. People li cunnosce nanzu lucca fungi mushroomsimagen è amparatu à crescia a so. Iddi simpricimenti cultivatu in u addevi fungo , è ancu in casa soia. In lu medievu si hè sempre un pastu cari dilicatizza di l 'Elite. Allora u French trovu una manera di a cultura, fungo è spirienza purghjiti vicinanti. Avà ", Paris, fungo" hè cultivata in ogni locu: in l 'curretta funghi càlculu Temperature crescia intornu tutta l'annata - in Agriculture è Agriculture, in la terra aperta, a capanni è basements è ancu in campagna.

funghi homme à u forru cun casgiu

Avemu bisognu di: dece grande fungo, dui centu grammi di pasta dura - ogni dui o trè tablespoons di crema matinu, cipolla, sali e pibiri, oliu vegetale.

Comu sò noi puderà Cook ripieni cù funghi, in u fornu cù casgiu

Funghi, deve esse fate, ma qualitatively lavà, quasi seccu è caccià i ceppi di sì. Per fà stu, piglià un picculu cultellu, o una teaspoon. Prova nanticchia allargamentu di la recess chì hè divintatu più ripieno. Ma ùn ci vole cumprumissu la sincerità di lu birrittu fungo. Algeri l 'na padedda cu ogghiu di verdura e postu prontu per freschi, funghi. Fate li sali drentu. Avà zaymomsya s'appronta ripieno. Sbuchjata suey fungo, gambu, buccia è sbuchjata serà tagliata cipolle. Infarinate in funghi, ogghiu e cipolle. Pudete aghjunghje à u gousse scafazzati di àgghia. Avà cumpleti crema e quariàtu pi vugghiuta. Add qualchi sali e pibiri chinu. Cascaval (pò esse u caminu più faciule di wheat) bisognu di to rub nant'à un picculu parmesan. Sott'a u funghi saute mi nanticchia e move medità di u casgiu nanticchia cu la fillings. Candelle ripieni cun ntesta fungo, nantu un linzolu panatteria, sprinkling u cima di u restu di u furmagliu.

Cuire funghi ripieni in u fornu (incù furmagliu - la funziunalità sèmplice, u dopu vi essiri cunzidiratu lu chinu di ricetti di puddaru e, carne macinata.) U forru deve esse heated nel nanzu à circa dui centu temperatura gradu. Quindici minuti più tardi, s'arrusti tuttu deve esse prontu.

ozzione fillings

  1. carne Chicken tagliata in picculi pezzi, è tempura cun cipudda tazzulatu, carotte nanticchia, pumadoru cu la peddi cacciatu è, di sicuru, li gammi fission. Add ovu di colpi, marchi e chinu priparà la birritta. Top ponu dinù vagna incù furmagliu.
  2. carne macinata hè megliu ùn pri-frittu, tantu chì ferma suchjosu. You solu bisognu à tempura cipolle, carotte e funghi so pedi. Principianu. In un fornu à sfatica più - circa una meza ora. Allora vagna cun casgiu è sfatica nzinu cruccanti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.