Food e bevandeRicetti

Funghi cipolla Delicious: ricetta ecunumia

Quandu l 'Roll palla frigorifero s'è, à pagà per dui simani e vulete manghjà vi principiatu in autumàticu à rifletta, da ciò chì si pò "custruimu" una manciata di più o di menu Decisive. Mangiare cereale viotu o la pasta, di sicuru, felì, ma ancora vulete hannu li anchi si un picculu pezzu di carri. Ma hè for senza manghjà, è in u vicinu avvene. Hè impussibile a fari sustituiri cu quarchi cosa? Si gira fora vi. Cusì un «myasozamenitelem" pò servinu cum'è un stupiti ... arcu! Iè, ci hè un arcu, da ch'ellu possi còciri Burgers sò propriu chinu. A quellu chì prova prima chops una cipolla, avissi mai criu da ciò ch'elli sò preparatu, s'eddu ùn dì cusì. Più à spessu, Burgers cipolla cunvinzioni di un pisci, e quarchi vota pi la gaddina. Pirciò, circà in i bidoni, un coppiu di bulbi - è più!

À priparà u campionu più sèmplice cipolla patties. A cucina hè a siguenti: avemu piglià trè cipolle maculata, dui ova gaddina, trè tablespoons di farina. Cipolle sbuchjata sbuchjata tagliata, uova, ses bonu, vin in li un pocu di farina e drummed dinò nzinu a tuttu lu lumps farina di spariscia. Pour stu mischiu in u Capicorsu tazzulatu, aghjunghje certi sali, pèveru e tempura in oliu girasole cum'è fritteddi (vale à dì Scoops cucchiara di massa, cipolla, - è in la padedda). Tempura u calori medie nant'à dui ganghi nzinu a marruni. funghi pronti aghjunghje up in una suppera, ch'elli sò pronti per usu. Ma vi pò prumove a so pocu ragout è cotolette cupertu carota, frittu è trasuta, crema, aspro, o acqua chianu.

Quì l'altru modu to cook a cipolla Burgers. Ricetta pocu cumplessu. Vi tuccherà à chop | sbuchjata quattru grande cipolle, li minti cu dui teaspoons di sali, mix bè è ch'elli sò per 20 minuti à chì u suchju cipolla. Poi aghjunghje à a cipolla, 4 tablespoons di farina simmulina è lu stissu. Pudete caccià una sola 'ovu, si alcunu. Tutti i move bè, a muffa patties è li tempura nantu una padedda greased, o mette à 20 minuti in u fornu di cucina. Doppu ca, caccià u chops, li minti cu aspro, crema, o pomodoro sucu è mandà lu in daretu in lu fornu, preheated à 230 gradi di una meza ora. È un pocu nota: Burgers ùn sò vutau a tampiratura, cipolla, tagliata cum'è sbuchjata pussibuli.

À diversificà chops cipolle ricetta pò esse un pocu di più complicate: vi tuccherà 5-6 piuttostu grande bulbi, 6 uova, 100 g di risu, 2 tablespoons di simmulina, breadcrumbs (farina, pò esse sustituita), oliu di frittura. Misi a còciri u risu, u risultatu ùn ottene una Luna bound. Sinu à u risu hè cottu, puri è sbuchjata chop | u Capicorsu. Quannu lu risu ha riscaldà nanticchia, aghjunghje lu in a cipolla, ùn ci hè prova à caccià u ova e vai a dormiri simmulina, sale, pèveru, è remix di tuttu finu à una messa homogeneous. In seguita, furmannu di patties preparatu macinata, iddi facennu in farina, o breadcrumbs, e frittu su dui ganghi nzinu a crosta marruni. Tu avissi a girari fora assai piacevule patties cipolla. salsa ricetta per issi cotolette ùn pò fari mali. Cù salsa purpetti sarà ancu di più vìantu è sapuriti, una cipolla medie taglio circuli medità è li suffrighje cù unu o dui tablespoons di zuccaru nzinu a marruni. Agghiuncennu un unu è una mità di tablespoons di farina, move bè, è tutte e tranquillamenti vin 200 aspra di sucu di pumadoru. Pruvuchendu ùn hè ruttu. Nanticchia prisalivaem, mette una foglia english è 4-6 patronage allspice neru, purtà a vugghiuta e bollire per 3-4 minuti. salsa deve épaissir nanticchia. Quandu, pronto, vin la salsa e purpetti sirvutu à u tavulinu. Sti cotolette megliu sirvutu lu friddu.

Prova di na vota a còciri cipolla patties. A ricetta, comu vi pò vede, ùn hè micca cari, è tastà Sognu. In più, u Burgers cipolla bassa in calurii chè manghjà, è a prupone u so pussibule s'è di la pasta, ancu à l 'pollen blue, ancu à i pomi - ch'elli sò universali è, in più, sò utuli. Ch'elli ùn tuccherà à CONVENTION, chì hè un benefiziu ajoutés, in particulare per i studienti in eternu-a fame.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.