Food e bevandeRicetti

Francese pie Casalinghi cun casgiu è furmagliu: facile è gustosu

torta saliti cun casgiu alloghji è casgiu sarà una vera scuperta di parechji ghjovani mistresses. Hè fattu di parechji tecnichi diversi, è usata puru comu lu levitu, un'idea, mandarino, o Shortcrust pasta. In articulu d'oghje, vi truverete à nimu, comu lu ricetta uriginale di cucina.

Embodiment basatu nantu rena

A pignatta hè fatta da a prucedura discritta quì sottu, si diffirisci gustu sfarente. Si unisci nzerita crumbly saliti Shortcrust pasta è fillings dolce. Pirciò, si vi servinu cum'è un urnamentu degnu di ogni festa. Perchè sta ricetta, torta cù casgiu alloghji è prodottu casgiu hè l 'usu d' un gruppu specifichi di ochju nanzu ci s'è vo avete:

  • 100 grammi di burro.
  • Un paru di ova.
  • 250 grammi di farina.
  • ½Â teaspoon di marmura panatteria.
  • Un pizzicu di sali.

All di sti cumpunenti hà da esse necessariu di cascioni mpastata. Pi fari lu ripieno di u viulinu cun casgiu alloghji è casgiu è erbe, in più vi tuccherà:

  • bulbu cipolla.
  • 250 grammi di casgiu frescu.
  • Un paru di ova.
  • 150 grammi ogni casgiu dura.
  • Erbe è oliu vegetale raffinatu.

Stampa di u prucessu

At a scena iniziali di i priparazioni di muddica, torta cù farina casgiu deve piglià una nostra lingua rena. Per stu scopu, un mid puri hè culligatu numeru nicissariu di fusi è riscaldà burro, uova, u sali, a farina sifted e marmura panatteria. Da l 'massa favurèvuli hè kneaded sòffice, facirmenti formatu è ùn bastone à u palme di u pani.

Avà, pudete pagà attente à i aiguiller. À creà una sola, ciotola cunnessi casgiu nanticchia, cipolla, pri-frittu, erbe è farina tazzulatu. Ci purtà dinù un ovu crudu e spezie vagnari. Tutti i move bè è righjittatu prestu a un'ala.

Doppu chi, in una basa rena forma diffusioni greased, micca scurdà si di furmari picculu uva. Top evenly distribuisce i ripieno è mandà lu in tuttu in u fornu preheated. Sfatica una torta cù casgiu è furmagliu alloghji è erbe a temperatura mudellu di quaranta minuti. N sèquitu si riscaldà nanticchia, taglio e serviri. Hè benissimu assuciata cu boni i vini, o insalate verdura.

Lavash sottu-basatu

Avemu prupostu un altru ricetta sèmplice è ntirissanti di chì ponu esse abbastanza prestu di fà una parfumatu Pane fatto in casa. Dapoi preparava una torta cù casgiu crema e Lavash casgiu, tu nun hannu a passà troppu tempu in u cascioni. Stu tempu avete à esse trova vicinu à a manu:

  • Un paru di grande, e fronde di lavash.
  • 300 grammi di casgiu alloghji.
  • 3 ova.
  • 150 grammi di casgiu è furmagliu dura.
  • ¼ Pack di bona burro.
  • Salt, mazzi di aneto e spezie.

Comu pi l 'casgiu, tandu in stu casu, si tratta preziosi à utilizà i prudutti mercatu-freschi. U Populu ùn deve esse troppu dolce, o troppu, aspro. Uova, deve dinù esse in casa perchè u so gustu diffirisci sviluppa da u usina.

siquenza di azzione

Perchè sta torta cù casgiu crema, è casgiu preparatu à a basa di francese pita accattatu, vi pò fà appena aiguiller. À creà lu in una suppera mischjà cù haccp crumbled è aneto tazzulatu. Ci aghjunghje dinù fromage, casgiu alloghji patati, ova, spezie è u sali. Tutti stu beni mixte è righjittatu latu.

U tavulinu sò cuminciatu lu pani francese pita e fu misa supra lu in un sfarente uniforme di lu ripieno. N sèquitu, u libru è liata volte tagliata in pezzi di pocu pressu u listessu spissori chì hè circa quattru centimeters. U listessu hè fendu una seconda francese pita. L'oru favurèvuli chiudi si sparse in a forma di u calori-risistenti, val cun pergamena e li munciuniatu cun burru. Sfatica una torta à una temperatura mudellu per ùn più cà un ora. Allora ch'ellu fù cacciatu da u fornu, u dirittu di mi 'ntisi e taglio cateni.

Sottu à a basa di un pannelli

Stu torta cù casgiu crema, è casgiu sarà una vera Corsa di li fimmini a travagghiari. Hè accunciata da u magazinu soffio, pasta, è, dunqua, u web prucessu pigghia un minimu di tempu. Pi fari un tali mangiata, attenti cù chì à u mumentu dritta avete nant'à a manu eranu tutti i cumpona nicissariu. À stu mumentu, vi tuccherà:

  • 400 grammi di soffio, pasta.
  • Un paru di ova.
  • 200 grammi di casgiu frescu.
  • Un paru di sprichji.
  • 200 grammi ogni casgiu dura.
  • U raggiu di u sali, verde.

algutitimu cucina

In un vasu prupizia cunnessi ova gaddina crudu è un pre-sullati à traversu una bedda fave sieve in. Tutti sò sè mmiscatu nzinu a liscia. Allora i media hè spartu casgiu nanticchia, macchia tazzulatu è agliu scafazzati. Sempri tempu sta bè mixte è righjittatu latu.

Avà hè u turnu di fà u testu. U so diffusioni nantu una superficia appartamentu, u tuttu cù una piccula quantità di farina, è girò fora pocu. A riserva risurtatu fu misu nta na forma citrate greased cu grassu di verdura e evenly imbutulata fillings casgiu alloghji è furmagliu. A bordu di l 'mpastata neatly calata dentro cusì ch'elli eranu in u cima di u aiguiller. Subitu dopu chi, a forma di u fornu puri.

Sfatica un viulinu cun farina casgiu è a temperatura mudellu. Cerchi, a durata di travagliu u caldu ùn hè micca più di quaranta minuti. Per quessa, dopu à issu tempu u pruduttu hè messu di champagne cù una STUZZICAMMO di lignu. S'è vo vi esse incù tracce di muddica soggy, u pane prestu ritornu à u fornu. Sè l 'STUZZICAMMO hè seccu vasciu, torta tandu cùli Infarinate hè cacciatu da u fornu, u dirittu di mi' ntisi e serviri. Sò cunnannari comu la piena usu di ospiti calda è una vita di friddu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.