News è societàCélébrités

Eroi di Soviet Union Lukin Vladimir Petrovich: biografia, mprisi e ntirissanti custatti

a vita corta, ma assai liggiti hè Vladimira Petrovicha Lukina. A maiò era statu durante a guerra. Pigghiau lu da u assai prima di l 'ultimu ghjornu. Tuttu ciò chì era prima di la guerra, è dopu à ella, hè u solu quadru di anni, chiavi. Abbituatu a lotta a manu nimica a manu, facci a facci, si mori in a pace à i mani di u nimicu ammucciatu e resta eternamente nantu duviri.

Quale hè Lukin Vladimir Petrovich? Sta ti amparà da lettura, l 'artìculu.

Hè chjamatu in onuri di lu prìncipi Vladimir

Destinu V. P. Lukina parechje linee statu furtimenti assuciata cu la guerra. U so anniversariu (13 (26) di giugnettu 1916) cuincideva cù l 'autizza di Brusilovski avanzà - l' ultimu attaccu di riescita Russia in la Prima Guerra Munniali. Pruvinciali e luntanu da a difesa, ville, Kursk girò tandu à un spitali militari unni li feriti stati purtati à i suldati è ufficiali di lu miridiunali fronte. Ancu i turchi prigiuneru stati quì, cotti in 1916, è u carusu appena nati, comu si assurbutu in una atmosfera di a guerra è ferite. Trè volte ch'ellu hà da esse feritu quandu si ne diventa un surdatu di l 'Great War Refrains. In u frattempu, si fù chjamatu Vladimir - in onuri di lu Sacru Prince Vladimir, Memorial Day chì cade in u 15 (28) di giugnettu.

Vladimir Lukin: biografia. Scuole di tutte - principiu carriera attiva

Ghjustu sei anni passati Volodya Lukin di la scola, e la scola XI - la cchiù granni in lu Kursk - fannu avà fiertà u so nomu. stiff leghje: "Quì si studiati Hsu Lukin Vladimir Petrovich." In quelli chì listessu ardori ripostu da una famiglia travagliu ùn pudia aspittà à divintà un indipendente. Ci hè industrializazione è u bisognu di i travagliadori di furmazioni, tantu ch'ellu và à a scola secchi, è dui anni dopu - la pianta. Moulder - qualifiche impiegu, chì abbisogna a cunniscenza di a riflissioni spatial, salute, a forza è resistenza.

U numaru di i pianti in Kursk in quiddi anni, hà crisciutu rapidità: pianta, gomma intruti, "Battery", un tangenziale, mubiglia è na scarpa fabbrichi ... Ci hè micca sicuru chi Vladimir pussutu fà un attore carriera in a filiera, s'ellu ùn lu appellu à l 'esèrcitu, stese nantu cinque anni di guerra.

Hè necessaria a divintari un tribunu esercitu

Draft età à u tempu cuminciò à 21 anni, è u serviziu hà duratu trè anni. In u 1937, era tempu di serviziu militare, Vladimir in l 'Armata Russa, era in l' infanteria. Stu branche avianu tandu un danaru fini di persunale di cumandu. Lukin surdatu francisi vinni datu lu compitu: a divintari un ginirali. In u statu d 'ogni reggimentu era italiana regimental di dava liveddu di lu cumannanti preparazione. V. P. Lukinu avutu assai à amparà à l 'esèrcitu, tradiziunali di tuttu ciò chì era persu in zitiddina. Infine, addivintau una righjitore, doppu essiri lauriatu di a scola sò reggimentu. Tandu ci era u generale FRAICHISSEZ tribuni. Sti sperta l 'istati di u 1941, tantu chi la guerra, ellu scontra in u gradu di tinenti.

Dui ambienti è una ferita

Paria senza casu pi supravviviri Lieutenant Lukin di a prima annata di a guerra ùn hè: era u cumannanti platoon stati tombi in u primu postu, pirchì avìanu a, prumossi suldati di assittarisi supra l 'attaccu è porta à prufunnu e situazzioni siveru.

Lukin Vladimir Petrovich, quale biografia hè fattivu grazia à a vostra primura, cumandava un battagghiuna ca facìa parti di la gluriusa 9 Army, hè à la dispusizioni di u Front Southern. U più difficiuli di a prima annata di a guerra di l 'esercitu volte cascatu in l' ambienti è tribulatu cun vinciri da lu.

Duru battagghi di difesa in u bacinu di Donets, di Rostov, offensiva, l '1 Panzer armata di Kleist ... Quanti perditi permessu u nostru truppe! Ghjesù ùn hè ferita periculosa, un annu dopu à u scoppiu di difesa. Dopu à un mese di cure in spitali Lt. Lukin Ritorna a fronte, Lingua.

Sabbutaggiu Spirit Fighter

U fini di l 'istati di lu 1942 - i pisanti ghjorni di a difesa di Stalingrad. À u listessu tempu li tudischi eranu fatti à se rendre à l 'ogghiu di lu Caucasus. spazii maiò occupata da i invasori. Ritornu da a lu spitali Lieutenant V. P. Lukin la testa di u ghjovanu (iddu stissu era 26 anni) Combat guerilla Munniali - ch'elli eranu chjamati "Nebula". Ittatu "Nebula" in u furgoni di i terreni occupatu a aiutari l 'àutra, assestu di sabbutaggiu e ntilliggenza insemu.

Cù un tempurale risicu di guerilla Munniali a vita distruttu u travagghiu di u nimicu, a so tecnica, chì u trenu derailed. Lukin distaccu travagliatu in Transcaucasia è i Caucasus u Nordu, participaru a li battagghi di Novorossiysk è Krasnodar. Seriamenti firutu, e cure 4-mese ùn ci hà impediscenu micca da vultà à i squatri, à portanu dinò i Munniali guerilla.

In la primavera di lu 1943, Vladimir Petrovich Lukin diventa capitanu. Sottu u so cummandu, lotta battagghiuna, reggimentu dipinnenti picculu numeru 818. Doppu la vittoria di i nostri truppe à Stalingrad esse riurganizzata fronti. Captain Lukin lotta comu parti di u Steppe fronte.

Finest Hour - 22 di frivaru 1944

Ci sò stonde in la vita d'una persona, chì hè cumpressu tutti i mistieri di anni, passatu, è lu in opera a massima capacità. una tale stonda ghjuntu in la vita di Captain Lukin principiu di u vaghjimu 1943. Stu accadutu durante a battaglia di u Dnieper. Battaglione Captain Lukin Passà a Difesa di u Dnieper è cunfurtà da u spaziu cunquistata. U nazzisti pruvatu sette volte à sviutata i truppi suviètichi da la costa, ma a nuddu risurtatu. Battaglione Lukin agitu confiant daretu linii nimicu sottu à u cumandu di un tribunu di spirienza in sabbutaggiu. Fighters cun curaggiu dispirata ghjuntu in una lotta chiudi - è vinciutu! azzione Lightning, si cacciò u so travagghiu è usate manera. 120 nazzisti foru ammazzati, murtali catturau, hunting machine, 4 hunting. ville isciutu Aula, è tandu gara Voskoboynya. Attacchi noto fascisti sustinutu da 11 serbatoi cù u scopu di dà torna i autostrada transports tagghiati cu ùn successu: i Difesa ristau daretu à noi. Stu ft statu marcatu da u Cumannanti, fronte è u Guvernu. Per azzioni eroica in u furgoni di u nimicu Captain Lukin statu attribuitu u titulu Eroi di l'Unioni Suviètica, l 'Order of Lenin e medaglia "Gold Star". Dicretu di u Presidium di u Supreme Soviet di a so vie fù scunnisciuti 22 February, 1944. Ma dui mesi dopu à awarding 28-anni-vecchio, capitanu di novu si hè casticatu testa è fù tontini per un bellu pezzu.

"Avemu la mità di l 'Europa di l' bellies lavureghja ..."

In li battagghi di u libbirazzioni di l 'Europa , ammazzannu circa un miliuni di surdati suviètici. A morti ùn hè toccu da V. P. Lukina è in stu tempu. Cum'è un tribunu battagghiuna di u reggimentu in 1149 comu parti di u 2u è 3a fronti Ucrainu, Carlu participò à u funziunamentu di a libbirazzioni di Romania, Bulgaria, Ungaria, Austria, Czech Republic. Five Capitals accoltu suldatu Russian, ghjornu dopu ghjornu, tutte e strade otshagavshego a guerra. In Moscow 9 May Victory Salute parìa, è a so unità cumbattimentu facianu manovre cumbattimentu in u spaziu Praga, usannu l 'urtimu puntu in u teatru European di la guerra.

Tribuni vai a lu Parcu

Vultà à l 'Unioni Suviètica, Captain Vladimir Lukin servu prestu prestu in Odessa tinia esercizi militari, leva militari organizatu. In la caduta di lu 1945 in la casa di u secondu onda di demobilization. 1906-1915 anni di surdati nascita di stati, lassannu l 'armata, à quelli chì ricevutu u funziunamentu militari è trè altri ferti, è à quelli chì facenu à l' Armata di più chè sette anni. Seriamenti ferita in lu 1944 pà dicisivu - V. P. Lukin diventa unu di i 2,8 miliuna di surdati e carrabbinera, ritirò in lu secunnu onda di demobilization.

U so postu in capitanu di paci Vladimir Petrovich Lukin trovu subitu. Prughjettu Cefra Agricultural chjamatu 18u Campu Rosu, travaglia cum'è una cuntrullori di u dipartimentu quartieru finanza. Mestieri troppu tranquillu di un surdatu francisi, è ancu di più di l 'antica distaccu cumannu di sabbutaggiu. In 1949, Vladimir Petrovich novu hà cambiatu u so locu di travagliu, chì era funestu, per ellu. "I voli à guvernà cù l 'elementu criminali," - ci dicennu nant'à a so decisione. Andemu Ùn vi scurdate chì Vladimir avia daretu à 6th scola scelta primariu.

L'urtimu serviziu di l'eroi

Hè pussibule chì i corpi di u cummandante Criminal Investigation te u putente di u partitu. A situazione era armatu in u paese, dopu a guerra, era pédant. Metallica nant'à l 'occasioni di vittoria purtatu à a so criminali libbirati tirruri di massa impastughjata in Bendera è altri Nazziunalisti. Police hè micca abbastanza, a mancanza di li replenished anzianu suldati chì avia micca campatu in un ambienti di paci.

Biography V. P. Lukina schiarisci prupizia di i corpi MIA: a famiglia di travagghiatura-di classi, ùn riprissioni, prigiuneri ùn arrivare. cumannanti militanti diventa un limit è assistanti pulizzeru. L'òpiri foru assai: ostaculatu cum'è i gruppi banditu lucali, è visità u Populu. In i cità di ccà e ci avemu pussutu sente and, populu ùn pudia caminari pi li strati. L'anzianu "nébuleuse" era abbituatu a cuntu prestu è indipindente.

ghjornu di maghju in lu 1952 V. P. Lukin si n'andò cù una Ma N. Kravchenko in u so noms de viaghju. Nsemmula vulia Tivoli soprattuttu periculosa in banditi Donetsk. Stu quessu hè indocu in u ducumenti ùn sò statu fissu, e addivintau subitu un misteru, t. To. Militiamen di Donetsk ùn vultà, eranu tombu da i briganti. Senza andà residenti Kursk amparatu circa la tragedia è ghjunse noms de vachi à i giovani operatives: Vladimir Petrovich in l 'annu di la morti hè solu 35 anni. capitanu poti V. P. Lukin statu attribuitu u "Star Red".

Lukin Vladimir Petrovich - Eroi di l'Unioni Suviètica, chi trasiu 'sempre in la lista di cullaburatori di u Ministeru di Specialista interna di Kursk. U ricordu luminosu di u ...

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.