DrittuRimettimu

France firmatu una lege prohibiting l 'addivamentu di i baleni è delfini in impastughjati

In 'ssi ultimi anni, crescente dissatisfaction generali cù l' usu di cetaceans nel una varietà di mostra divertimentu chi de fruits parigi recenti nant'à l 'usu di lu spettacolo di i baleni è delfini, in particulare in i Stati Uniti d'America. Ora, però, malustari sparse digià à l 'Europa.

A nova liggi

More pocu, France hà firmatu una lege chì pruibite l 'addivamentu di delfini è i baleni in u paese. Stu significa chi quelli chì l 'animali sò avà in impastughjati, quelli chì sarà l' urtimu in lu la storia di cetaceans. U muvimentu fù accoltu cù i gruppi di diritti gioia animale, parò, criticatu da quelli chì istituzioni, ca ancora cuntene à i baleni è delfini.

Induva sarà sta gout

Tuttavia, la nova lege ùn hè limitatu à un B nantu à i primi tempi di orcas priciuneru e delfini. Na vota ca lu Ministru Protection ambientale rispunsevuli di u vulè di stu drittu, avendu amparatu chì certi animali sò statu sottu u pesu di droga ardelianu, si dicideru a jiri di misure più radicali è canciatu u cuntenutu di tutte e baleni è delfini, fora di quelli di i baleni arma è delfini bottlenose, chì sò digià iddi sò Acquari ufficiali, chì significheghja una B à casci di l 'ss' animali in impastughjati. Tutti i centri intrattenimentu sò avà interdetti dinù da drittu à permette i visitori in ogni modu intiraggieunu cù l 'animali, chì mette una fine à u travagliu di muvia cù delfini. A lege dinù un'ecunumia chì a taglia di u serbatoi in cui sò guardatu l 'animali, hè statu cresce da almenu 150 € par centu, chi ci permette li di campà in più luntanu da i visitori è altri animali.

A situazioni oghji

A data in France hè quattru delfino, di cui dui sò l 'ultimu istituzioni in Auropa, in u quali l' baleni arma tinutu in impastughjati. I delfini Marineland in Antibes hà quattru orcas esposi à i visitatori, oltri 13 delfini bottlenose, cu cui i visitori ponu accustà à un costu cunnizzioni. Stu significa chi la nova regule aduttatu in France, schjaccià u dolphinarium da parechji fronti, tantu à u marusu di i patroni. Iddi discritta na sti muvimentu cum'è un "bomba" in u indirizzu di u stabilimentu. All Acquari, chì cuntene sempre i baleni è delfini, avemu sei mesi hè di purtà e istituti di cultura in ligna cu lu novu ligislazzioni, però, si vi hannu trè anni à ricunnoscia chì robba di allargamentu, in cui sò guardatu l 'animali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.