FurmazzioniEducazione è culleghji

Forca in "u Verbu", quannu dda in Cyrillic

Cù u bisognu à mette un segnu à a stampa di mènzuli piazza sarà prima o poi, faces guasi tutti i impiigatu in un testu. U keyboard, sti Obed si vedenu sùbbitu, ma quandu stampato in Cyrillic aduprà e chjave mudellu cunduce à una ghjetti di tempu è sbagli, tanti smaraviglianu circa pasta fatta in u mènzuli subitu, senza belli u mudellu.

In certi casi, mette mènzuli quatratu

U testu di a forca Russian pò fà una varietà di e funzioni.

Prima, hè un generu tradiziunale di trasciziona ortugrafia, tantu stu segnu po 'bisognu di aviri i studienti, quannu dda testu nantu fonetica, o fannu affari in una lingua straniera.

Dopu, in piazza piazza sò fatti ind'a missaghji l'autore testu trattati. Più à spessu, un cumentu in aghjunta à u mènzuli penalità incù u iniziali di u autore: «In fatti, si digià capitu chì parechji di i so [A. Pushkin. - MO] versi da lu cori ".

Infine, a pigai in issi mènzuli ìnnica lu rifirimentu bibliographic à una lista di e referenze (numeru publicazione pò esse renseigné in la lista, o nomu l'autore, annata di pubblicazione è pagina numaru - sicondu u esigenze di u Genre o di l 'pirsuna).

In più, u mènzuli quatratu hè usatu per n'hè è altre funzioni matimatica.

usu Standard di chjave

intrata chjode ura s'appronta à la stampa da giru la chiavi degne (trovanu dinù in u li littri Russian X è b) siddu la linea hè traduttu in a paginatura latinu. Chì hè, quandu dda in siquenza Russian di azzione deve esse: cambià paginatura - forca apertura chiavi - cambià paginatura - testu di stampa dintra lu braces - cambià paginatura - forca s'ava fattu - dinò vi tuccherà à littri Cyrillic.

Ricurdativi di sta sequenza hè assai sèmplice, hè propriu u penseru logicu, ma di solitu ùn ci hè quasi un grande numeru di errori per via di u fattu chì a stampa ùn tuccherà à tempu da a unu 'alfabbetu à un altru. Per quessa, stu mètudu hè adattatu solu per mènzuli checkboxes sola.

Tappezzieri signu cu lu surci

Parechje pari quasi còmuda, quandu forca hè stampatu cù u surci e listini. Per fà stu, vai à u buttone Insignia "inserisci" à truvà u "simbulu" è appughjà si. In la lista goccia-falà sarà caratteri vede, o particulari da predefinitu, o di quelli chì i caratteri particulari chì vo usate noms de. A sta lista pussutu esse vistu forca, vi tuccherà à cliccà "Autres caratteri" trovu à mezu à i segni di u mènzuli nicissariu è alternately li parè in u ducumentu realità. Avà dui segni - apertura è ura - pò esse vistu in la goccia-falà a lista "armi", è ch'elli sò facili à sguassà cù u vostru surci.

Stu ùn hè dinù a manera più efficace, ma tira tanti pirsuni a causa di lu fattu ca si ùn hè micca necessariu di passà da una paginatura à un altru.

Appuntamentu di accurtatoghji spiciali

In stu casu, si lu mènzuli in "u Verbu," à esse stampatu in permanenza, hè megliu per elli à mintuveghjani un statutu cumminazzioni chiavi, in ordine di evitari custanti apparatus trà romantica in linea. Forsi lu mètudu più còmuda di inserisci sti Obed.

À stabilisce un scurciatoia in linea à dui segni, vai a lu Insignia "inserisci", cliccate nant'à u buttone "Symbol," e poi - "Autres caratteri". In la finestra ti vede una lista di i caratteri a quali vo vulete truvà u mènzuli quatratu. Cliccate nant'à u apre, è tandu - nant'à u buttone "scurciatoia." Stu apre un novu dialogue scatula. Postu l 'selezziunate in u campu di "New cumminazzioni chiavi" è simultaneously appughjà, p.e., CTRL, è X (i.e., [) - "disignau". U listessu deve esse fattu per i parentesi ura.

Avà, mentri ch'edda vi hannu solu à appughjà i chiavi CTRL è à u listessu tempu u X o Z, è u segnu di u mènzuli piazza hà da esse stampata senza cambià u mudellu in linea.

By u stradellu, sta manera, vi ponu stabilisce e chjave è altri parsunaghji spiciali chi vo aduprate rigulari. Per esempiu, ci pò esse un segnu di una acquavita, acquavita, una pruprietà, un carenza, "un ghjacaru" è cetara è cetara. E.

Cù la ricerca e funzione sustituiri

Nunustanti lu fattu ca la appuntamentu di l'accurtatoghji keyboard, pari, u modu più còmuda, u mènzuli piazza nant'à u vostru in linea à parechji tuttu mi pari assai redundant '. battutu Carta, e in modu micca à esse distract mentre u travagliu nantu à i ditagli tecnicu, inventà tanti maneri "brava" a stampa u mènzuli e àutri signa. Per esempiu, à spessu chì u travagliu invece di mènzuli quatratu stampato cumminazzioni cunnizziunata è còmuda di pie, quali hè po à a fine di i travagli cù l'aiutu di a ricerca è rimpiazza hè trasfurmatu in mènzuli quatratu.

Per esempiu, un signu di la forca apertura pò esse sustituita da trè annata (((, cum'è un segnu di chiusura -. Three oblique francese /// Sti simboli, pò esse sceltu tantu ca si nun ntirfiriri ccu l 'òpira è fù favurèvule per voi.

Allora, quandu i travagli nant'à u ducumentu hè cumpleta, vi tuccherà à appughjà i chjavi CTRL + F, in la finestra aperta - Insignia "rimpiazza." In u scurciatoia "Truvà" mpressa cunvinziunali linea di apertura chjode, ma in u "sustituiri" - iddu stissu un segnu. "Rimpiazza All." U listessu deve esse ripetutu per i parentesi ura.

In generale, di solitu, quannu a travagghiari cu granni ducumenti e cuntinuari bisognu in a piazza piazza veni usatu un mètudu per MASSIGNAC na cumminazzioni di chjave.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.